娛樂滿紛 26FUN's Archiver

王晶 發表於 2007-3-19 02:21 AM

近排玩 fm2007 有無巴打有玩?
J&i7S`&y6Z#Q~k
TxC#v:p1r Z)F?[ 係Football Manager2007 唔係FIFA 果隻喎~~

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-19 02:27 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-19 12:20 AM:
nK}8w y jz.CYpq

G8GXS%j 係ㄚㄚㄚㄚ :agree::agree:我吔都... [/quote] r3Wo4F@3htS_

^9IDms 聯盟都唔會好得幾多:P紅龜都係追前面果個,
\%}"?6hon;n{U 而且信唔過,好易中口術:dev:
L7c(E0V5o Jj0F 想打邊個就邊個,全部敵人:good:'V'VtuB!Vt;j
而且名次只會睇第一同第尾:naughty:%M#re\:O-]P v[ d
第2名最慘,永遠抽唔到好野,9成最後都無第一,又要比第一同第3打:naughty:5u pN Y9d*k
做最尾,抽個閃電抽個星,嚇到d人唔行shortcut,最後一放變第一,:clap:

playbr2 發表於 2007-3-19 03:31 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-3-19 02:21 AM:
i5k(Oy4Y#?uu ACd 近排玩 fm2007 有無巴打有玩?
0H|A}%Q;Oo /t7nqL2q|;QV}
係Football Manager2007 唔係FIFA 果隻喎~~ [/quote]2A{ob-Q
w#t"I6q;o1C/B7v
有冇多d資料ㄚㄚㄚ,我想玩Football Manager ed game 好耐....但一次都未玩過:cry::cry::cry:

littlepig 發表於 2007-3-19 03:46 AM

PS3] n7~9@)V:];y
\|1tA8E
Winning 由第一集玩到第十,但始終最鍾意第八..仲有以前可以用formula按到球証變隻狗;
ZQ\OK(t`F;] 同埋三國無雙,特別係empire,可以按喜好攻城掠地;
}O&xU\
8oXJX+N y&W 電腦
9\5Hs|s9l "Om x%E5RND cF4w*Q
AOE,rainbow six 囉!\ e2`0|'g%^r

8k4OLA W&fD3k(n 街機
&_ b9} M.j4B7@m9k)B:F 2y Nb(V o'e2S;Bu$]
近牌有隻ihorse中文賽馬育成game,次次煲親幾十至百幾蚊不等,可以自跑又可以賭埋一份,又可以改埋馬名,幾過癮6[9m3l)e}k/X

/PF*C3Dj~l9R 以前有隻特殊部隊、吞食天地,呢d我可以一蚊打爆機0Xc-jm-G

&em@1j+FY-f"T 最水皮係玩格鬥game,屎到唔屎

gn00987333 發表於 2007-3-19 05:34 AM

邊類game嗎3[pq2`3@VNm
很難說啊
6sz+L]Qg 我自己也不太清楚&{!a,`5ce { X,T
暫時槍game吧
zx6[W+k!\SCU 開十槍大約八槍中
5O-j)|(T$Xx)YM.e |0p.l!M 不過依加好小玩
afVNk5YSSA&kr 電腦的話就online game多FGn%ESD
大部分online game都有玩
2Rc,IKqb]e 暫時諗起咁多

sakura310 發表於 2007-3-19 02:29 PM

唉~我諗除左rockman x系列我玩得掂之外
E a*v| H [AQ5F3s 其他game例如...
0iD%ZQ+` winning,格鬥類(如拳皇),即時戰略(如世紀帝國),主觀射擊(如quake),賽車,RPG等等都無一樣精
9p#q;| E]8W2T 不過有個例外,就係陸行鳥賽車(ff系列的yo)
!] O.`5~(@Y 有無人玩過?好好玩ga^^
Ft|3s d;LJ!i 同古惑狼or mario賽車差唔多,不過因為我鐘意陸行鳥賽車ge操作方式(方便就手^^)#T~L)L Qa/}
除了這隻賽車game,其他賽車game我都好似未試過贏到人T^T fJ7t._FLI\7C
唉~到時都唔知點考車:cry:
uY v?p\ cN
@yv0V(Dw [[i] Last edited by sakura310 on 2007-3-19 at 04:53 PM [/i]]

王晶 發表於 2007-3-19 02:44 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-19 03:31 AM:v~$Q}#ilhD+r
G'o ucK
x(Ph$yE6c)T/|wg
有冇多d資料ㄚㄚㄚ,我想玩Football Manager ed game 好耐....但一次都未玩過:cry::cry::cry: [/quote]
Rr$iB4|#sS
+GwS jlW9Sb fm 呢d game 比較無咁刺激既 因為呢隻game 睇數據資料比較多
0{*q.Hc Bbv 好多時係玩 買賣球員 加強你隊波既實力 同埋 玩下一d戰術 經營球會使球會收支平衡
)}H+K"jjUuUA 或者 訓練青年軍 培育新一代足球員 等等  一隻game 可以玩好耐下架 m*f(Q!w.LN(N S6H%i
你想快都得 一開始用皇馬 巴塞呢d大球會 咁就好快 因為好有錢
(~(OK[0uMjja
;u_p8U+T!O;Hs9WB$Wq 我就會用低級別球會 我玩緊英乙米爾凱恩斯 要一級一級升上去英超:o 有時仲要賣球員幫補球會 如果唔係會 破產..... {.QltyqK

K#r#zCmN 仲可以玩 香港聯賽 用南華 公民 港會 呢d都得架~~

pkbrian 發表於 2007-3-19 06:00 PM

講真
0k(Rj?0Y:X n 如果想挑戰難度
(x9z(sC7I F,j;sY 可以試下玩返舊game ^^
H-G B(ooN-v 0U6]+M(l4JK;k
例如 rockman 初代  果時無儲氣無鏟-.-]6O-o(M?
我跳個boss識跟住我跳=.=r+D/M7J)N$w%q
唔得佢死=.=|||e|3f Su a
[(R([/J`z*H
J{'PQ-b7zO*D
至於我其實邊類game 都會玩下-.-
H$X:fK\Pqm)d.G#[ 包括 H....(大汗)
` `C&Jd1jo 最近download緊  NPS:carbon 同 god father ........ [8xB \5T Z4KAC9O C
最勁既game呀.....
H?2Q4i"lR#M 無樣勁XD

pp2007 發表於 2007-3-19 06:03 PM

FM 2007 , 球迷必玩!!

playbr2 發表於 2007-3-19 06:51 PM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2007-3-19 03:46 AM:6XR0H)JU!y$u
Winning 由第一集玩到第十,但始終最鍾意第八..[color=Red]仲有以前可以用formula按到球証變隻狗[/color][/quote]
2Cu'Z4r1J]4gJ
Ar z4V/doe zz 超任 實況足球2 :在開始遊戲按''start ''前 輸入
J g |*D/JQ)q-F }2T |hp s^h [
球証變隻狗 : 上上下下左右左右BA  
#]t)W2aY)@#l&K 世界明星隊 : R上L下XB左A右ㄚw wkCoJfKk

P5^+]Yg'U F5| H 我實況足球2 堪稱天下第一 , 用中國隊(7個人) vs 電腦明星隊 必入1X球......當年打實況, 四出尋找高手(5年), 用巴西隊末嘗一敗 , 用二線隊對S級高手(佢吔用S級世界明星隊 or 巴西 , 阿根庭隊等,一線隊) 最多只能同我打和 .......我有個徒弟 , 成日同我玩實況(佢必用阿根庭, 我就吾可以用巴西 , 因為我用巴西必羸) , 在我超強SS級攻擊力之下 , 練出了S級防守(每次我只能羸佢三球或以下 , 同其他人玩 , 無人可以入倒佢波).....而且,佢重練出了S級反擊(阿根庭最易出倒e招), 只要我一攻吾入 , 個波落係佢度 , 佢就會長傳(連電腦畫面都呃埋)漏過我所有防守球員 , 一條直路單刀 .....好彩我d防守都有 S , 所以佢最多入我一兩球........2PU*p MO#P

\fVi cdj p.s. 到e加我都有繼續留意有冇玩實況足球2 既S級高手 .....希望有人可以同我平分秋色:good::good::good:

playbr2 發表於 2007-3-19 06:56 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-3-19 02:44 PM:4ds]&v#F'i,j
Cu@I(L#G,n*D t0{

#ErHRSX!|j fm 呢d game 比較無咁刺激既 因為... [/quote]w0d TgO k;U;b*T kL_
\+Nm:G g
叫咩名???.....有边幾隻fm , 边隻資料(球員球隊)最多最齊 同最好玩???

playbr2 發表於 2007-3-19 07:05 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-3-19 02:29 PM:
;Kn_/\:~4W+g&` 唉~我諗除左rockman x系列我玩得掂之... [/quote]
D#v!t*I$`nk
![!s5\U8_`#x-ip sakura310兄 , 你打rockman既水平令我諗起一個暑期工既同事 , 佢同你一樣咁顛 , 一樣咁高水準......請問你有無係香港完成過大學???.....& over 21 歲.......(莫非你係佢:eek::eek:)

sakura310 發表於 2007-3-19 09:22 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-19 07:05 PM:D}W&?#f4A n/Q

Z;B%q+j%[+t;V PL7zl;T
sakura310兄 , 你打rockman既水平... [/quote] PK%w:PH}:K9OY
:D:D:D係呀係呀~我就係佢呀,你終於記得我拿?:D:D:D
P l \z'}c|p;@
L O(E _9F+Z(Ht 小生物還沒上大學啦T^T
1vb)z5@)bE%lF D6v"Q 21歲?我邊有咁老呀 haha

pigcat 發表於 2007-3-20 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-19 01:35 AM:]+v.j/rv1Y+p@
&T7fhUa.[

C:VC UUj y g;W 你d fd 真好....我就慘:cry:
8[;Y6wB;j[x6J.ZK+u&K#E 佢... [/quote]
e'c^'p;~(Ci haha cH4dT1g ^ K/J+_k
通常我都係自己玩..
]m"]fRT&r l 入到server先見到佢地..haha

王晶 發表於 2007-3-20 12:37 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-19 06:56 PM:cOiw0e)P qY W_

4SY)i.YSy3Va fn K2~*q _9y
叫咩名???.....有边幾隻fm , 边隻資料(球員球隊)最多最齊 同最好玩??? [/quote]+[i)D[ P

6O;LL:U9Q:T$Rz1s?"k s/Z [url]http://www.footballmanager.net/en/article/21/index.html[/url]

playbr2 發表於 2007-3-20 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-20 12:02 AM:
3m4K }Z#z+L bV-h7E ~6~
*O0b(I:Q)@aS haha
+?1dC#lK\&C;GP:Y&} 通常我都係自己玩..
8aO6no,@n 入到server先見到佢地..haha [/quote]
r7ct(l!o'@yj+U .Tao+N-H\;h1E4x
吾怪得咁客氣同現實:D:D:D:De`Xuw#m

bL:TY S8}{o V p.s. 係喎早排你話online 嗰隻game e+点??? 你知喇....我一玩熟左d野,就會冇興趣玩落去.....怕到時''掉''低你:haha:.......又怕自己成日冇時間online , 好快比人滅左 , 再開番既話都吾知点揾番你''照''住我:giveup:

playbr2 發表於 2007-3-20 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-3-20 12:37 AM:
*p)_5J4? H:d1\ s[V(W|?;k
#HxR^YI!ZH~
[url]http://www.footballmanager.net/en/article/21/index.html[/url] [/quote]
i }*cqg1z'w z
DHAdJek5rI 正~~:kiss:

pigcat 發表於 2007-3-20 07:22 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-20 05:56 PM:+m6[F0tlnF-]
7h ~ A&@sL!i @1s0["{
ZIP!Rm%|'e
吾怪得咁客氣同現實:D:D:D:Dj6}6]g,[|W

EZ!u zT0A p... [/quote]
B)X!l Q%Q
;iJOi eR 開左la~!!
D~0s1o!m b9x0qA(e3W 爆左人玩-_-
I,C G |p'cc B 好多係server1不得志ge人都過左去..包括我-_-
zGL0@ m'ZN
4Uc oD.i1B 你玩啦~~hahag|&Fa&z-g%\'Ap3^
又唔洗錢ge~! Gp)}m!?F;L?

BUp M8C!\ [url]http://s2.travian.hk[/url]

karen0123 發表於 2007-3-21 11:45 AM

樓主講自己咩game都勁5P4CD:_5{(r(P~wd
但樓主話自己玩「CS 用追擊多,我善長搵位埋伏」
J6h^9g1Z.}
lv*e A(U cr,@ .................咁咪即係用狙擊槍玩camp死(埋藏一些暗角,等人經過殺暗殺人)?....%`.b0O2K7^hA:dcw1\
上網玩呢類人實比人XYZ個bo.........==

sakura310 發表於 2007-3-21 07:27 PM

[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-3-21 11:45 AM:
u8o,s%QEk 樓主講自己咩game都勁Q)}2KU-jZ"Zc
但樓主話自己... [/quote].^:k+Y Vqp
下?y,e4b1ajs.rk
咁做sniper係咁ga la;H N7c/y%g tr
唔通你想叫smiper做衝鋒隊?!;J b6i/RHIv$tn
咁如果俾人係暗角殺,唯有怪自己技術不精,搵唔到人地係邊,唔識避
p(mmdsI-v0i g J8c?cT&F
講起CS"d/t5ALHJ'q;h
叫做玩過下,最鐘意lor仕支mp5跟人衝上去,跟住就跟住人地一齊俾人暗殺 haha

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.