[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-3-21 11:45 AM:"B7h
a:I#TzY1uZ
樓主講自己咩game都勁
但樓主話自己... [/quote]
企定定梗死喇,狙擊槍係好處係威力大,打中腳都死......再者,我通常會區域控制一d必走直路位,久吾久會兜下圈巡下.......或者抄小路潛去敵人後方暗中埋伏(抄小路時會轉手槍).....我既暗殺準則係:『比你走過左我先出黎,多過二個人死係嗰到就吾再用嗰個位,見一班人黎緊就扮走,引佢地分散追我,但其實我只係附跟兜圈(信相外面都己經有人伏我,咁不如繼續控制番自己個區),如果1分鐘吾見有人,就走大路去敵人後方偷雞』....少少個人心得,請賜教:D:D:D:agree::agree::agree:C pR \3o,P&I P^8w
KX)bX Rs7jn9@
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-21 at 09:47 PM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-3-21 11:45:
樓主講自己咩game都勁
但樓主話自己... [/quote]
本來唔諗住講嘢,不過見到呢個post,又忍唔住有感而發.
上香港public server玩cs,呢類人真係實比人XYZ...
這是香港獨有嘅怪現象.9u*TMBVA3D
D`N8_ q
我由2000年開始玩CS,去過唔少server打,
台灣,大陸,日本,新加坡,美國(美國over 400ping,對付一般玩家都應付到)....
係香港D小朋友咁奇怪,郁D話人camper.
唔知係咪睇得港產片多,打仗呀大佬,
唔通企係路中心槍戰?
定好似古惑仔劈友,雙方衝埋一堆混戰?
比如玩dust2,我做賊咁先算.K&m'e,L7f {3R)y
我d隊友要攻上A小路去A區放bomb,