娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2007-3-21 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-3-21 11:45 AM:"B7h a:I#Tz Y1uZ
樓主講自己咩game都勁
*_'y |'u| 但樓主話自己... [/quote]
Z!E7m4s%c q
X#y'd Eke4J 企定定梗死喇,狙擊槍係好處係威力大,打中腳都死......再者,我通常會區域控制一d必走直路位,久吾久會兜下圈巡下.......或者抄小路潛去敵人後方暗中埋伏(抄小路時會轉手槍).....我既暗殺準則係:『比你走過左我先出黎,多過二個人死係嗰到就吾再用嗰個位,見一班人黎緊就扮走,引佢地分散追我,但其實我只係附跟兜圈(信相外面都己經有人伏我,咁不如繼續控制番自己個區),如果1分鐘吾見有人,就走大路去敵人後方偷雞』....少少個人心得,請賜教:D:D:D:agree::agree::agree: C pR \3o,P&I P^8w
K X)bXRs7jn9@
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-21 at 09:47 PM [/i]]

guswan分身 發表於 2007-3-22 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]karen0123[/i] at 2007-3-21 11:45:
1o'wt(KM ]Y ` V 樓主講自己咩game都勁
8[9i/T6`Og%p 但樓主話自己... [/quote]
WI7bc G"K[@4v 本來唔諗住講嘢,不過見到呢個post,又忍唔住有感而發.
O)Dx#dRYs!aJ-gUg
R:k)DkZ/h!x 上香港public server玩cs,呢類人真係實比人XYZ...
$K;w4CuW8R.Z 這是香港獨有嘅怪現象.9u*T MBVA3D
D`N8_q
我由2000年開始玩CS,去過唔少server打,
B:V2vin;Z/{ G 台灣,大陸,日本,新加坡,美國(美國over 400ping,對付一般玩家都應付到)....
_,}d;Cx.?B 係香港D小朋友咁奇怪,郁D話人camper.
y!x_euP4tT 唔知係咪睇得港產片多,打仗呀大佬,
H!O1^/E] jf#]0K D 唔通企係路中心槍戰?
^ N6K!Q NJX 定好似古惑仔劈友,雙方衝埋一堆混戰?
i8z[B:^pm
n.u,n'FX 比如玩dust2,我做賊咁先算.K&m'e,L7f {3R)y
我d隊友要攻上A小路去A區放bomb,@+WNH,m
CT可以守住bomb位,
.i+c!eJ1kIgM 咁唔通我做賊唔可以守實A門.W/K:jJK pbI
你俾我一狙一個就話我camp?0m+m9H s s
唔通我唔應該back up我隊友?
b U!l?o 任CT包抄我team?*p {n+a(]e \4^ ^
你衝唔出A門只怪你技術不精,"U5v \E J*Z U w2v,D
或你team member個個怕死. TL aUz
}{.u:mLd'd(h L
打機係用腦架,咁想好似古惑仔劈友,TVW6j"G/B+bA(N
做咩要玩槍game?玩槍game都唔緊要,y0sEET c
咁點解唔自己做個大廣場咩都冇好似狙圖嘅map玩?$vA3R sA#?5J5@dB
設計咁多唔同嘅map就係想大家享受下模擬戰爭,
8k%t ssy~+S&W 戰爭除咗槍法同技術,
:Z,UI7F\J*V#w 仲講戰略同合作.
m'H5T8|*t 戰爭最終目標係------勝利./qOZ(]:NL
你真係去打仗俾人伏擊,臨死你仲指責人埋伏你咁矛?$[\,w`8mx3[
知唔知兵不厭詐?KAYR&[-@a
zC JB?U
唔通飛虎隊次次出勤,0v ?+w/a hjh5J H
都係二話不說就衝入賊巢,冇plan,冇back up, 冇 cover?
&OR Lt6\-\z@'HF 又定係企係路中心,大叫:d賊同我出嚟死過!!!衝呀~u^w6n o _2c
咁就唔該浩園見啦.
W.['a+C t*i%`W E9`8?1p pg6v
如果個司令叫個狙擊手去衝鋒,
rWsEj }B m#J 佢唔止冇得撈,仲分分鐘俾人告謀殺!+a0H!\ E2S;Hcs

0aZ wf:v1i 點先算係camper?Ia]l(~/Ou.z8]
如果係public server,死剩你一兩個,敵人又勢大,1~:Y+d1o%[+ao;q
輸咗9成,而你又唔係去完成任務set bomb或救人質,pE.?hQ1I
而係度camp浪費大家時間,就算係camper啦.
4w3D^!IV'oY g%f0sz"W\ L
如果打比賽就更加要評估到底camp留槍著數,0gI I[h;sI})O
定壯烈犠牲等己隊唔好因draw而令下一局冇$買槍化算.
V'^.b"_CHE G :YB|0g,O-P@
返嚟香港之後唔再打CS就係因為發覺香港d cs player好多都唔用腦,A,o!\7q4r)_R,N%H5h
大陸D players質素仲高好多.
,jak+r%I e 唔係指技術,係指--------------------------腦筋.
y P$q5A+[:RL8~9BdI
/B(V M#i _-Sa6T] 如果有人問我我好叻咩?jI-o$I(fM$u8q {sH
我自信戰略同技術,玩嬴95%人.,u_#@[(C6M
如果我遲10年出世,我一定做職業機手. v_8VDTb"k4J

s%Z2x ir [[i] Last edited by guswan分身 on 2007-3-23 at 12:26 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-22 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan分身[/i] at 2007-3-22 11:16 PM:3@+p ej7B5cp

Cv Z6M{,y D7a:egz 本來唔諗住講嘢,不過見到呢個post,... [/quote]
%\^'c#}/G6ODl)g4Z
2N+EBFJ;c ;););)

guswan分身 發表於 2007-3-23 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-22 23:54:`'@le%~ ~
'F$^0s0{ @

"Re6fF I$N g ;););) [/quote]%[\ h7E;G6YIH%k{|
this is my last post,
/@ k5^H|6c0a Rl 最後俾多個IQ題你:T qi;F&N5E%I
我令到自己唔知道自己ef acc. 嘅password,$]-{w qi1M
整個過程我一個人做晒.
MZdZ#g_7y,l 諗下點做.:D[-^.c%IO
/q!kf@T9ME)k&lx
會答埋你.:P
2P.Qq]gkg9m Ln JO&h!C
[[i] Last edited by guswan分身 on 2007-3-23 at 12:49 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-23 12:54 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan分身[/i] at 2007-3-23 12:13 AM:
!k@3j&G!|7v_u :nU2szF|
this is my last post,
;sa X;{s%`K 我令到自己唔知道自己ef acc. 嘅password,,q(_UP-d|!F
整個過程我一個人做晒.
3[)|+~}3y 諗下點做.
SB&n;]}J [/quote]
,r!z(}mE;r
a Q;Eh6\#s-X 更改密碼.......亂打幾個字,之後copy....確定Enter......完成!!! (喂!!!! 你要番黎開估架:P:P:P)
6@0R4b3L-s$W;OK0~f }sd}-Qi
p.s. 請去老地方見『刨文』:agree::agree:

guswan分身 發表於 2007-3-23 12:59 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-23 00:54:
A*v(](mx+w f~Rs o&~@Uzk{'Y

^obO ~ 更改密碼.......亂打幾個字,之後copy....確定Enter......完成!!! (喂!!!! 你要番黎開估架:P:P:P)%XzVh9r:?

i)b M T RYS0@p p.s. 請去老地方見『刨文』:agree::agree: [/quote]
sA-r&K O4@ 差少少BINGO!!  :good::good::good:Y8Z+pI9P/M1C
2E t `;e V)gmA
ef改密碼唔使VERIFLY, COPY都唔使架,味埋眼打一次就ok.:D

s_mon 發表於 2007-3-23 01:18 AM

我玩緊GUNZ唔知有冇人玩呢,之前玩國際版,不過而家轉左玩日版IGUNZ因為可以打怪,覺得真係幾好玩,而家玩到22lv

12d3 發表於 2007-3-23 01:23 AM

呢排玩緊呢隻mmorpg, 叫做fallen sword:SS(t0F1j!Qz7r
[url]http://www.fallensword.com/?ref=188033[/url]

playbr2 發表於 2007-3-23 01:55 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan分身[/i] at 2007-3-23 12:59 AM:
;].[4{t,J/\-C C o1uU(d)Tq%U8k:M;Q
差少少BINGO!!  :good::good::good:
.D:C5cTd9m,x
EwY]sRO ~9F/|Z ef改密碼唔使VERIFLY, COPY都唔使架,味埋眼打一次就ok.:D [/quote]4j%M~&\j;E#{3u

;W1Y$BE&b;G 錯左:cry::cry::cry::cry::cry:......估吾到 EF 有咁大個 ''人為''Bug :hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:!K ^1|MPQj y6n F

5SG r%D `r|;J*g.h,_1M p.s. 請去老地方見『刨文』;););)

wind69 發表於 2007-3-23 04:24 AM

我第一隻玩到唔願訓ge game 應該係 任天堂時代~NAMCO 出品ge"三國志~ 中原之霸者",之後都淨係玩策略遊戲,光榮出三國志2 ge時候最癡線,唔識日文,就走去買在本日漢字典返屋企一路打一路查字典睇下個game 裡面d人講乜野。又去圖書館借番晒三國時代ge正史野史黎睇!真係勤力過讀書。之後玩信長之野望,唔記得係咪世嘉game,淨係記得走左去書局買左上下冊日本戰國史睇......通常睇完相關歷史,你就會重新去標簽遊戲裡面某一d人物角色ge。
/U ~} O*`;sH f {p
S0_*T5t\s5r x 不過講開光榮的三國志,我一直都覺應該加一個擦鞋仔進讒言ge指令。都唔記得第幾代,我玩太監cheap友"黃酷",對著個白癡劉禪連一個打小報告ge指令都無,好難升官發財囉。
3VI6m~ k$Wy'w
9E0vgs8@$|;}
#V2Oq L6J4O 又講起策略遊戲,我記得有個DOS GAme 叫 Rome: Pathway to Power 3D4uW Sj7S L
V,xd#N@ZR9b
4?/O|B^1m'yx
個遊戲好簡單,開始時,你係一個奴隸,你要去偷,去搶,去殺人都要籌錢去坐船離開即將被火山熔岩淹沒ge小島,離開小島到達羅馬,你可以去賭,賭完可以拿錢就去買奴隸,然後可以帶d奴隸去同其他奴隸或者猛獸打過!打贏就會有錢!打輸個奴隸就會死!你當然拍下patpat就走,有左錢,你就可以巴結其他公民,無幾耐就會有選舉,你就可以用錢去收買廣場上d演講者幫你講好話。又或者買兇將你ge對手殺死...成為元老院一員之後,你就有機會帶兵打仗,幾過幾場仗,羅馬城d人就會當你神咁拜,果時你權力已經大得好緊要,你可以繼續巴結人唱好自己,等選舉ge時候大家會投自己一票,再唔係,搵殺手殺死政敵甚至自己入宮殺死個執政者都得.........
2[Y5Cj Bp7[W
`)Hd[!h7q 玩呢個game你會感受到當時羅馬政治黑暗的事實,遊戲中,唔好以為你好好地做好人就無事,因為我第一次玩ge時候做好人,以為是公平選舉,結果選舉前一晚,離開歌劇院時就被個殺手插幾刀死左。相當戇居....:crybye:

Edgar_Davids 發表於 2007-3-23 06:56 AM

[b][size=4][color=Red]Pokemon 紅/藍/綠/黃/金/銀/水晶  :P:P:P[/color][/size][/b]
%g k M[tEj b3rNAPt2o dY

x)j*~/Ygc 以前好迷 Pokemon 架 ~~~~~ :dev::dev::dev:
IH]s.Q{6Qg 高峰時期咩版都有齊.......... :haha::haha:g Ek&d.K m3zA
不過自水晶版以後就開始無玩 lu..................:haha::haha::haha:
R[p!N!I+nb~W 玩得最多係 銀 同 紅 版........爆左機....... (爭 夢夢 咋  X__X""" )rBd/~"Z4D5V8~G
j+q%C'_"_Lu1hxx!`(W
5q"|7Zb\\&x
-hD[.Q{]x

B:BpFq&u4P2eq[ ,VA6[ug

le%v1Q;s YO [color=Red][b]Age of Empire I & II
,Xm+F2_]*s[qj Age of Mythology ~~~[/b][/color]
dN? f$g5RK3?0n \L$Q0@(M
[b]E三隻 games 玩親都勁[color=White]cheat[/color]:dev::dev:.........(因為實唔夠電腦快.......:dev:)/rxb7yb$d#M9S4`
都[color=White] cheat 得 [/color]OK 勁架 ~~~ :naughty::naughty:[/b]
:}c.`-@ dP~'^
6nc!J{/`5cR]+x
bOq#^i4K [color=Red][b]Winning Eleven 10 & 11[/b][/color]
I:fZ` d,F#~B*u
.ny#E*L$@:| Z%Q@0H 以前打 Fifa 多 ~~~~
"Fx TLu u 宜家打 Winning 多~~~ ;);)
:hh%y)O{5} 都 OK ga ~~~

playbr2 發表於 2007-3-23 06:53 PM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2007-3-23 04:24 AM:
)UJv%Rw:h a 我第一隻玩到唔願訓ge game 應該係 任... [/quote]o)NeXw wwvM

/Z+N^ ^]$y5Yn*c 講起策略遊戲
5`2{~xJ1{ $r1s$HH n|F
光榮出三國志3 (超任嗰隻).........我覺得超正 :good::good::good:
}4VNb3UUPM
j;jt c0o!V 1.電腦d經營超喪.....開始時,一個城二十萬人口...二萬兵....一直吾打杖......三幾年後,佢會变成十幾二十萬兵,而人口都重有十幾二十萬(例如曹操,孫堅,袁紹,袁術,劉備,董卓,呂布等等,皆可以有ed電腦級--超喪經營)TX;[.Us;ajB.Ky
]1t uY*L#\2w%v
2.不戰而屈....當你兵力強大,就可以逼隔離d細小同盟國降服
9y l"MK)v)O6x
M:E]7[+b$Z!V 3.交換援助 --- 可以向同盟要求''援助''(即係屈佢進貢)金,米,兵器I9vt2\ h;}4|jc
%wl4j"`_,s
4.共同攻擊 --- 可以利用同盟國d兵一齊打杖,共同出兵時,自己d兵殿後,電腦盟國d白痴兵就一味向前衝
2ho$Y@%GQ'll1s9l/?
P BT1v.nvbyg&L 5.埋伏武將 --- 埋伏於其他國家,佢會不定時提供該城的資料比你,等你吾洗''密偵''収料....如果埋伏武將得到電腦重用,重會有兵權.......如果相方打杖,作戰時可以叛变,來一個裏應外合,打開城門......如果一直吾打杖,到埋伏左一兩年就會带埋d兵番黎(無端端笠左電腦千幾至上萬兵不等)
j1O/Kc!^ ]&@FoO.@1H1` p r*P
6.驅狼吞虎 --- 引敵國忠誠低的武將謀反,成功則自立為新君主,失敗則带兵投靠你(例如吕布) mgq-[-l&UZ0tbN-d

`/Cwc^5v;H5Js 7.二國相拚 -- 用二個軍師分別向二個土地相連的國家打小報告,等佢地互相開戰(例如曹操vs袁紹)
;X{ZR ]c)L&H,z9@ 4`/Y-Ai7s-B RB
8.擒王制賊 --- 當相方兵多糧足 , 大戰只會兩敗俱相 , 所以要親自派出君主 . 作戰時 ,電腦會派十多路大軍追殺 , 疏於防守 ......我就偷偷地用幾支精兵隊爬過城牆 , 六面圍攻敵軍主將....而自己君主/主將 就且戰且走 ''Dum''時間 :dev:......如果捉倒主將,重可以屈哂佢同佢手下d兵,打完杖之後,自己d兵反而多左一大批:clap::clap::clap:]I1a CGq0[ s

$kL!k.J)Oa 9.糧草不足 --- 由密偵知道敵軍糧草不足 , 就可以派小兵攻佢 , 戰鬥時企定定係外圍 , 等冇耐,就會逼倒佢出城追殺 , 佢一追你就走 .......如是數次至數十次, 就可以令敵軍糧絕 , 不費一兵就可以''笠''哂佢d降兵U~ e pd~^m

_,p1k2lm$A 電腦d兵力發展永遠比你勁N倍, 所以只能智取 , 不可窮兵牘武........三國志3之後 , Koei d三國志就冇哂ed食腦謀略:crybye::crybye:......而且重越來越白痴:nogood::nogood::nogood:V9d8\)noZUq \X

NGJ$~"A;t\s [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-23 at 07:07 PM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-23 07:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-3-23 06:56 AM:
}M\ l}5lC [b][size=4][color=Red]Pokemon 紅/藍... [/quote]
Ev3E a l;R2S[E)`
~ @ C~8cx A.O.E 係我同人對揪既等一隻game .....常用指令鍵建築製兵, 練出左高效率控制......之後玩星際爭霸 , 最勁用蟲族(一揪二)   ...... A.O.E 2  己經可以一揪三個人腦......近年玩都係魔獸.... 玩3v3 地圖多

王晶 發表於 2007-3-23 07:56 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan分身[/i] at 2007-3-22 11:16 PM:
"Vh`@ mHJ zk"E:C:E M D0o-L:~4G8X
本來唔諗住講嘢,不過見到呢個post,... [/quote]Sg2jdgk0c
UJAZ@5Rth9b
比人話camp都唔緊要....m(OD*Sa@7`,c
我以前玩sniper d友仔成日屈我用cheatB*Ye_+f?fNs!g
就算細場 好似ice world poolday 我都係拎住支sniper
G/Lw$b"VP 一穿牆head shot d友仔就黎料架喇 實比人XYZT_(C E;IU
kick我 ban我都唔少....%P.u"H(R] b
q%v YTj,K
最後無隱 索性唔玩 轉玩 DOD "day of defeat"
x4WdDl8J K (好似cs咁 不過係二戰版 用德軍盟軍果隻)

iknow 發表於 2007-3-24 01:45 PM

我一直都算係沉迷玩winning...4C3p |3|Bb

,[6m4M+jVug} 所以我會用大部分時間玩winning...C4J0B'i)L:J t'YRC2SK&J

b4AAs Z9s+U0ey 叻ge...都只係得winning lo...8U;J8N bD o8q9v
w6w.PD&D
好勁??我只會認自己係勁...又未到好勁...但一定唔係廢果堆

QuiGonJinn 發表於 2007-4-7 07:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2007-4-7 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-4-7 07:18 PM:],FbX(A8C4Y)] Ra
摷到兩張舊截圖:naughty::naughty::naughty: [/quote]
$I g(^.Z%I(z?fL .W-kCH8X$C mq
你係边樹???:confused:

QuiGonJinn 發表於 2007-4-7 08:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2007-4-7 09:12 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-4-7 08:29 PM:!}1GB0obx \U f7?
#Gc9g'v/m ~%OBr6H Q
Qui-Gon Jinn      no.1
aNcAj
9@fxG`,GM ` 我d CS 冇截圖,仲勁:dev::dev::dev:
FbFf/} a3g6bCI B
[[i] Last edited by QuiGonJinn on 2007-4-7 at 08:31 PM [/i]] [/quote]$b,loLF2X
zF?\D/M1~5MK
壞蛋~殺人凶手:noway::noway::noway:屠夫 >~<
J"N9~;eo 6G'aznV,x)av9u
:P:P:P:P

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.