娛樂滿紛 26FUN's Archiver

playbr2 發表於 2007-3-18 07:58 PM

大家善長玩開边類game??? 有幾勁 >0<~~

[size=4][color=Green]你玩開边類game???有幾勁 !!! [/color][/size]eq%w@UU0j.CD a

Iysb8H0cAQ"X n3b 我就乜games 都玩.....任何類型既games 都善長....因為每隻games 都有一套運行原理,有各自既制約......我就最鍾意新嚐試,挑戰佢d制約........不過我通常都好少一直打到爆機,因為玩到咁上下(半路中途),我己經天下無敵,羸哂就冇癮喇:P:P.....咁就無興趣再玩落去:crybye::crybye:............而遊戲既Level 通常都set 到最高 , 例如玩三國e類games,一定選d魚腩黎玩,貪佢d夠難度:agree::agree:,q ~/t)][^:y%r$C-e$c)H

ISGL3^Wsnh ........我最鍾意玩策略經營(模擬類,戰略類我自封經營之神:lol:).....其他玩開,即時戰略人vs人,通常1vs3 ,我最大200兵,人地有600兵.....sport games (特別係賽車、足球同炸彈人之類,d fd 話我係变態電腦:P:P . 賽車、足球要讓賽用弱車,弱隊 .... 炸彈人嗰d 一定要用地圖中間位 , 佢地就由四個角圍攻 :fight:, 先同盟黎殺我:cry: ....之後再自相對敵)......槍 games 都有玩開CS同battle field 1942 , CS 用追擊多,我善長搵位埋伏 .1942 就用重裝兵 , 玩快攻偷襲........[color=Red]近年最令我失望既game 係Koei 既三國志係列:nogood::nogood::nogood:[/color], 大約係咁~~ :P:P:P:P)R/[Wou_
J^$i {7}&C
你吔又点ㄚㄚㄚㄚ,講黎聽聽:agree::agree::agree::agree:
d Z;J yS&xt*t'M D Q6H$]?b
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-18 at 08:06 PM [/i]]

sakura310 發表於 2007-3-18 08:39 PM

game我比較少打0Q0yx!Y.L
而且我都係玩開一兩隻game就算,而且唔係精玩哥種(up%\!Kr3v%f
其實所謂一兩隻game,都係同一類型同一系列的 XD
pz%]+pU+N 就係rockman x:vT h4G(y c/s#xt
我由x到x8全部玩過哂(忠實fans^^)
0q9mi/j { 其中只有x7無爆到
zX b`#P7{ 因為佢好似只出ps2,無pc,我又無時間打ps2 wor...唉~(加上佢用左3D,操作系統難左)
r/d u3i0L)S4vz(b%` 其中玩得最好ge係x4,呢隻係我第一隻玩ge電腦game(要安裝的),M(tu0e)H6w4m0Q
由哥時起開始鐘意玩rockman x系列同megaman系列,但因為megaman操控唔方便,所以哥d爆過就算
/}_S3o3q L s$m9b 有玩過ge人會明我講咩,哥時我係唔lor心,唔lor盔甲,在無扣血的情況下打死最終大佬
F\ `4a? R)f 同埋用功擊力最差ge武器,將八大佬ge血一下一下咁扣死佢,我都係無扣血的^^
6r4U"X&@1l v 我大概只有這兩點可以在打機上同人炫耀一下:cry:!D;]T%o/EI^1a
哥時因為真係日煲夜煲,係煲到大佬郁一下都知佢出咩招哥種(有時仲控制大佬出招 XD)
\ F2F z$U jdv 不過而家掉低左無玩luQQ:u8VR'Pa%_
無記錯,佢好似係1998年的game(又好似係96...94?!),不過講真,我真係覺得呢隻game好好玩,到而家我都好想再玩返
5gOf`#ESQ 而家煲緊x8同x6^^ e)LoY ORK|n;F
x8而家煲到唔用盔甲,只用一人,唔用e罐,一口氣打死最後三隻大佬,可惜未練到唔扣血...
%jklP v.~ hard來的yo^^,啊~頭先講ge x4,都好似係hard(電腦版只有normail 同easy, ps版好似有hard的)
s&{j9G'F.t+W"DmB x6都係呢排先煲返,仲未煲返熟><
L%`~*I-f&` #^s+i @ H3S
另一隻令我印像深刻ge game係final fantasy7 a,sW ~.d|!}
隻game係朋友介紹我玩的,佢係唯一一隻我識玩ge RPG...:haha: Of5jf$u-Ei2kL
到而家都好想玩返,因為打海底神兵同沙漠神兵真係好好玩(1隻100萬血,另一隻150萬血)
ofm3m q8IB ^x 可惜幾年前隻碟花左:cry:
xNlQ"IKb-DMV_ 咁諗住去買返,竟然俾個店員口upup:「咁舊ge game你都仲玩」
WP-n1f%W*t^ 最後佢都搵到,我反擊:「咁舊ge game你都賣」,睇住佢無聲出 XD
h_`D O 之後我朋友話想玩返,借走左,最後就一去無回頭啦:cry::cry::cry::cry::cry:
/w4pg+|Xy[ 結果而家都無辦法再玩返呢隻game
W gd!rt1\ 以前係玩到將攻略當係食菜咁背(讀書又唔見甘叻...),走去教返人玩 XDa/ANcE$@/K)}+p
而家?都唔記得哂點玩lu~~

guswan 發表於 2007-3-18 08:44 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-18 19:58: Ku0Gp'd5b`J
[size=4][color=Green]你玩開边類game... [/quote]
?1d$j2c/Q5k 我只玩CS同Battlefield 1942,7]0_]!\C^N
2000年開始打CS1.1,當時香港未有net bar文化, MaMb k J,{K
我係去台北發現呢隻game,果晚係台北通頂浦網吧.:D
6an ~&K|2nK&T4@+~ 返嚟冇耐就開咗戰xx手.
\G U8b2x]NeK{ 後來加入TERMINATOR CLAN,` ls-gxSWW
善長任何武器,未出1.6前我一支狙一支D.E.冇咩人埋到我身,4M)emSl |
除咗特級高手.
zG9H_'E;Ef;vF9G%h"h 不過我係卦名會員.冇比賽.(我係第二老member)
8u8xk%cj C1^.GaL$H 果幾年住係廣州.f4? RL&k.p-b
廣州cs人好多都識我.
uD9_],_"|+Z k,n n r,w2a@!N^:j/Y9Q
近一年轉玩Battlefield 1942,Uj VfN+O(x E
我專做engineer.槍法水皮,_CKQia}0j8M0T W
玩開新加坡SERVER,飛機揸極都唔識.
6Y)t hD*b!^(n f 但係用A_A打飛機:D公認罕見強.
C/q-r6j%](U Y7S{ 一架100%飛機我3秒毀滅.(除非正頭頂個盲點直衝落嚟.)B.p;K'Nw'k)y5E9[
又或附近多個3架飛機,會聽唔清方向.
5{CcVY4oJ 好多飛機高手要指明單挑我A_A.我打1942個名係Qui-Gon JinnP#y@ Y J4iQX

a Ct@zI%i2ki 自從打開CS,就唔再同電腦對打.
)x3s7\;I#gm.\ r
A)zD"s)Mr4d8x U] [color=Red]最憎cheater. [/color]:gun::gun:
E{ `[ OD%^T:fKr
j$}+TBcV [[i] Last edited by guswan on 2007-3-18 at 08:58 PM [/i]]

specificness 發表於 2007-3-18 09:11 PM

我話我中意玩泡泡龍會唔會比人插死?………:D

guswan 發表於 2007-3-18 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007-3-18 21:11:*zY&A$Ox
我話我中意玩泡泡龍會唔會比人插死?………:D [/quote]
'E!AJ8ZM;s UR 唔會,中意玩咩game點會比人插?:confused::confused:
6|{u3D|D;_JVNOG 泡泡龍當年1蚊爆機!!!E~~ 啱啱廿年.:D:D:D

kaichun88 發表於 2007-3-18 09:27 PM

中意玩WINNING,但好渣,對六星未必羸(入波多,失波又多):nogood:

〥~灝~〥 發表於 2007-3-18 09:42 PM

衣家好似哂命大會.....

head 發表於 2007-3-18 09:42 PM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-18 09:16 PM:
]_f*d \
{:^-iydj)|7g 唔會,中意玩咩game點會比人插?:confused::confused:
+cQ5J$d"U hEI 泡泡龍當年1蚊爆機!!!E~~ 啱啱廿年.:D:D:D [/quote]
s__:BUy D jVkbs]'|:vx

+a+]"Q RS%I.dn W 我鍾意玩 孖寶 以前平面過關個隻  都有番咁上下年紀:dev::good:OQ%B%gS]b8b k-u
孖寶有無廿年歷史 :confused: ?-@ MlB2M
tH-q$P M jb z@
[[i] Last edited by head on 2007-3-18 at 09:49 PM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-18 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]〥~灝~〥[/i] at 2007-3-18 09:42 PM:
r1yn"\4@$r3D 衣家好似哂命大會..... [/quote]
P3o2?S6{ p-A9J
](tA&tL?F [size=5][color=Blue]冇錯''係'' [/color][/size]:good::good::good:
7_~/a}ak#na
\}#P0YAUvO \ ......如果你玩隻game 吾叻,点會有特別野同人講呢?!?:agree::agree:I n3BB(jb3Z8p R

Dy%u ];J5j3t ......又如果你連game都少玩 , (不論你玩得叻吾叻)又点會有經驗同人分享呢!!!:D:D:D

guswan 發表於 2007-3-18 10:48 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-3-18 21:42:
rQO,x b
;C QkO6k!ga ~"qj4eZJ"G l}4?
,CG4@9[0_\
我鍾意玩 孖寶 以前平面過關個隻  都有番咁上下年紀:dev::good:
YYQ_r4Me%rY^ 孖寶有無廿年歷史 :confused:
*sU:zx:o
v-O-YCy [[i] Last edited by head on 2007-3-18 at 09:49 PM [/i]] [/quote]]m8Xm#@"x^
唔止,25年以上:good::good::D:D:D
S6pZ5mI 我地D死老鬼.
omE-De Z`%L I:G
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-18 at 10:59 PM [/i]]

sky308 發表於 2007-3-18 10:54 PM

我打機由細打到大
~:s!x5H*Z3B+hf9n 但真係唔叻 係到講仲可以話係獻醜
;AA9e C*O2f2?uy 不過見大家傾得咁開心又想講下
&jCLm,Da 細個玩gameboy最叻玩瑪莉奧....好彩都爆到機:P
g%wu P x3paFQvF 之後有玩紅白機(以前有位姨丈佢細個個時玩...之後送比我) fj C'jYM b
都無乜機隻ok...可能太細個...:haha:
&iut,I:`4kwf/WM 上小學無耐得到一部機....SS...唔知仲有冇人記得同玩過呢...:haha:*JM h/p/GS5@PyV%A
但又係周身刀  無把利...:nogood:4l4\ @+EP$U
中學之後...係一d朋友(損友嗎?!)...帶去網吧打機
0t l6W0q E"Oj 玩一隻鎗game 唔記得咩名...有得執鎗的(唔係half line)
9I5y&V!b-M 之後再玩cs....專做衝鋒佬突圍...都做到下野架 嘿嘿 :gun::gun::gun::gun:
%H w!x u0}PG] 諾曼第都玩過...其實依隻game我幾like不過可惜好少人玩...:hitwall:
:qEt7x$^s7D-s aoc...war3依d當然都有玩...不過都係水水水水啦:giveup:
}V-HH4Syq)hg%w7zt
*y?J/Dl|fy/o^ lr 三國志系列當然都有玩....爆機當然唔係問題 但我都同意樓主所講 退步了...
Md qE/mZfU
%JO*wS$ppbm ps2就winning玩開...水準相信都無大家咁強....:P
']]"m0]e/m @ [email protected]I5r,w9S
不過有樣野值得一提....我玩nds隻孖寶賽車唔弱的:naughty::dev:

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-18 11:41 PM

襟棉胎最勁:P4jF[TX l s
不過最正都係4條友玩gametube果隻孖寶賽車,3Uv+gQ:Y'XJ
玩到講晒粗口,真係咩9招都出晒,
I.b@2o.D 盲點放蕉,望人地個畫面放野唔少得,]#_4xc0kPTw5s@f
就咁過你咁便宜,實等你---用道具打你:gun:
}nRJ m:g U~0zB 藍龜入後波同第2名同歸,
%L*l5b(i j3{ 用左星星都入後波撞人:dev:(M4|.k%FW2\;W+Z,O
最後果名追唔到就倒後行,打第一名:naughty:

playbr2 發表於 2007-3-19 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-3-18 11:41 PM:#k9{B&CQ CZz \+~
不過最正都係4條友玩gametube果隻孖寶賽車,
\ Q,\vw%L 玩到講晒粗口,真係咩9招都出晒,#YT4Eo$p6?:XGW
盲點放蕉,望人地個畫面放野唔少得,hO\hSv E
就咁過你咁便宜,實等你---用道具打你
&[g/D'i1ZZ-]S 藍龜入後波同第2名同歸,
&V#M}*o8z|!v 用左星星都入後波撞人
J#r-BHU~P 最後果名追唔到就倒後行,打第一名[/quote]
CY!D `K}f,Nc^,U(FL 4t0],[;i;d&NJ&e _
係ㄚㄚㄚㄚ :agree::agree:我吔都係玩得咁9:dev:
v5eD@d ttA kx?P 開頭班友仔個個聯盟圍攻我一個,但到最後總會有人攞第一架嘛:lol:Uh"j{BWF
人始終係自私既:naughty:我橫掂都係輪,一於(偷偷地)搵第三勁嗰個倍葬;)
XZ(S(|3wFd 結果第三個嗰個冇得羸,成日比第二個羸哂......咁聯盟就開始分裂:dev:
0bg'` [7Dgm 之後,第三個就會同我聯盟!!! .......比番我做第一,咁我當然會保佢攞第二啦......而原本第二勁嗰個就砌到佢吓吓包尾:dev:
q)V3_p_ .........不過毎次一玩番,班友仔又係會一開頭聯盟番,繼續圍攻我一個:fight::fight::cry::cry::cry:TZ8P8JpMY5@0\

,a ?5EUf.]$I [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-19 at 12:57 AM [/i]]

guswan 發表於 2007-3-19 12:32 AM

playplay 有冇玩過1942個brintain呢個map,V\GAw(|}$I2a
純空戰,德軍空襲英軍.
r"n/^ [K!Tw:g*\ 本來就算英軍多戰機高手都輸9成, s[SY9?+b
因為英軍5個據點被炸晒就輸.7p.Fmi y,l qN
但我係英軍果邊就嬴面增至3~4成.
%J"MGJo { rj(d 只要有戰機高手旁住我支flak-38. U0nH_Z-j w$YN

hC(UI5oqk 我試過30分鐘打落成40架敵機.:lol::lol::B Lz?xQC

;Gn`r)Z 好自大!!最叻打飛機:naughty::naughty::naughty::naughty::naughty:
;J9st{1_]v%B Vn1h&OU6gFr
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-19 at 12:38 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-19 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-19 12:32 AM:
.ln%U:i8a-}4|`)S playplay 有冇玩過1942個brintain呢個map,
6KO,?4hQ^| 純空戰,德軍空襲英軍.
3|BN*[!U:L-_1d:} 本來就算英軍多戰機高手都輸9成,8XLm;@} F#|C
因為英軍5個據點被炸晒就輸.
p4ArI9i&u#bT Ej 但我係英軍果邊就嬴面增至3~4成.$I9Vv~ U[3ayL
只要有戰機高手旁住我支flak-38.
x9s"wC8eK'Q(Ni-[ 7X/j:q!e xt4kvW+L
我試過30分鐘打落成40架敵機.(J n?9o+Bi
7W7LwkM L A"r
好自大!!最叻打飛機[/quote]wl-C7a+}e

*B:I X4{_Jr 講真......我揸飛機技術麻麻地......唯一絕技係,比人打落嗰陣時會衝落d敵軍:lol: or 盟友:haha:度.....搵人同我倍葬:dev:T UN h;O3y
M,V*r3p K4E[ZU
如果玩純空戰用德軍......我一定會狂衝落d高射炮度:naughty::naughty:

guswan 發表於 2007-3-19 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-19 00:53:
H5a/m6_)On&~9z ......我一定會狂衝落d高射炮度 [/quote]
*R'E X"F2w7XiQT8u M$jBE5Z
3秒內打爆你.:gun::gun::gun::gun::gun::gun:
Nt;E.PaK!F [quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-18 20:44:
)mohc7p8~ opJ C 一架100%飛機我3秒毀滅.除非正頭頂個盲點垂直衝落嚟. RQx)h;ly
又或附近多個3架飛機,會聽唔清方向.... [/quote]
$rp"_^H![,Y/o ,OFt.T[xKh
[[i] Last edited by guswan on 2007-3-19 at 01:05 AM [/i]]

pigcat 發表於 2007-3-19 01:04 AM

我最勁應該係玩shooting game\(M.V~ dmF0G z
想當年果隻反攻諾曼第...U{EW^pA^2s%E_
我基上每次玩都排榜首4S%OI"_+_
我唔止殺人係最多..連死ge次數都係好少...q+J)p7ji9r%n,X
差唔多每次都係可以"收支平衡"(我自己覺得殺得多過死)
0wYw[M$f 好多時都會起碼殺2-3先死一次...Y!T9t? }|
記得果時我個fd曾經同我講話)b2K2F#Q]H3Q4W@
如果同一場玩好驚見到我...
#`9R,q/iLQ"sg a 所以成日揀同我一team..hahaZ1{l\7W1X

oa@(nl`*xJ.{;_5X 果時真係最高峰...
N~\#~Vu;Xx&Y[z4` 諗返都正!!:agree::agree::agree::agree:

playbr2 發表於 2007-3-19 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]guswan[/i] at 2007-3-19 01:00 AM:
-W]8gmm\ VId
{ m5\YZ&| f+Q3b)T'M/l
3秒內打爆你.:gun::gun::gun::gun::gun::gun:/rYVu%Q$u
foQk%{sf*t

%O'SU qG r-`-{ d [[i] Last edited by guswan on 2007-3-19 at 01:05 AM [/i]] [/quote]&@{bTt8J'Yl
E^[2ZmZ
我條屍骸會衝落黎,等你同我倍葬:dev: X%N#D[)lnh
d$r(e8~*J}(H7Q4H2u
[size=6][color=Red]p.s. 係喎....有冇人玩魔獸架[/color][/size]:naughty::naughty:@BdO)O&Q[x

K#I;i2E6`'~#p [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-19 at 01:24 AM [/i]]

playbr2 發表於 2007-3-19 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-19 01:04 AM:
X p y`ocx-T8? 我最勁應該係玩shooting game
.u0H)g'K7I8h}0EuSJ 想當年... [/quote] pR0l,K~t'~5y

+z-g(S{*@8L'~ 你d fd 真好....我就慘:cry:
yi [c+L(jB9o\ 佢地成日逼我同d魚腩一team , 之後''獵殺''我.....^9j_y@t"m
:cry:我就且戰且走....又比人埋伏.......九死一生:crybye: ]luP!^M
有時好彩先至有機會來一個反偷襲:P:P:P

head 發表於 2007-3-19 01:37 AM

無人講拳皇奇怪:confused:
Sey2L/Dp 我係由95到02都有玩 中手一名:nogood:Qd4kIhy8fo
依家唔知出到幾多 果陣時同成班friend一齊玩一齊練招 然後挑人 :gun:
Ge`j'O;I'm |MAn7}[U
仲有PC GAME AOE 又係成班friend玩 係裡面互毆 都係中手一名:nogood:_[ J Y MvcQ1jh"k B
同成班friend打機會開心D 不過某一種機除外:naughty:i8U(Dm8@x
Pt3I ]0P7_ M
[[i] Last edited by head on 2007-3-19 at 02:03 AM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.