娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kakeidevil 發表於 2007-3-19 08:12 PM

打電話打左一皮既中3少女

中學生傾電話可以傾到成皮野電話費:fight::fight:f'nE h#a+c
自己聽..:kicking::agree::haha:
#S5dSD_f sj(M
.[m%t UhR Link: [url]http://www.esnips.com/doc/f7fdf364-aa7b-43eb-85c8-171b90b9c2a1/hkphonegirl[/url]
k Bc b4FO8Zf
2TJ7S9\e5o!~+J [[i] Last edited by kakeidevil on 2007-3-19 at 08:14 PM [/i]]

kempesito 發表於 2007-3-19 08:26 PM

勁 ! 每月五千 ......

head 發表於 2007-3-19 08:42 PM

電話費一萬蚊  兩個月
i6_G-OIl'~wKm 咁佢差唔多成日攞住個電話 都癡癡地

specificness 發表於 2007-3-19 08:58 PM

最恐怖的是她對所有人和事的態度……入世未深,想法天真是無可厚非的,但是完全沒有嘗試用腦去思考的「天真」真的讓人感到絕望……

balachiDavis 發表於 2007-3-19 09:01 PM

不是一萬元的問題....而是她的態度.....完全覺得冇問題
&|u+] \%J:wQ7{L 仲傻到可以係度問有mud 野做可以賺到快錢......
;d D Kxy#otw 之後仲要問那些所謂的戀愛問題....
&Y&X U6E&I\;K&e0P 唉....莫非這一代真的那麼"天真"的嗎?

sega2hk 發表於 2007-3-19 09:31 PM

主持:"你用LV袋?"
5\ ~6m-G+{V'} BZpc 女:"唔係ar~gucci lor"W @"RO-U#Y2n
O EV-LaT(i$ww
佢個屋企有$到.....(KD.L5K,F2s3?9x9fD
就係lei d 人敗晒屋企人d $lor~&\ rcK:_6p

q3f/x6Q s G\b 最正d主持插佢,佢重hehehaha = ="

terry891089990 發表於 2007-3-19 09:36 PM

[quote]Originally posted by [i]sega2hk[/i] at 2007-3-19 09:31 PM:
3I+j.i7NP#l7vR 主持:"你用LV袋?"wI,J1gtgL
女:"唔係ar~gucci lor"#mE!e}6?~ p8\

d6U2y&Jg8G#gtT^ 佢個屋企有$到.....
u_ f!U~J`#R;a 就係lei d 人敗晒屋企人d $lor~#a%^Dq a[
@Agc'V
最正d主持插佢,佢重hehehaha = =" [/quote]
upu.H7rxv 哈哈...你無留心聽...主持人chock到佢原來住政府公屋...]
5d2F2M.@neM,E!D :D:D

sega2hk 發表於 2007-3-19 09:40 PM

我有聽ar~u"]${"ii5n X K/F
頭先一路聽一路po~
e;Q Sc n%m9P 插到個主持自己話自己痴線 lol

terry891089990 發表於 2007-3-19 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]sega2hk[/i] at 2007-3-19 09:40 PM:`'[cs:D E"O
我有聽ar~/V,]9d)g.B xG1K
頭先一路聽一路po~
XOq} S${ 插到個主持自己話自己痴線 lol [/quote]#dS o&oE9}UC
老實講句....咩有D女仔噤不知自愛既...D陌生人問佢攞電話..佢都照俾...!!!
)eFO2u@0{,~ :o:o:o:o

Paul71 發表於 2007-3-19 09:50 PM

What a prodigal gitl

大優勢 發表於 2007-3-19 10:25 PM

咁都係佢屋企既問題啫 ~~~~~~~~~~~

kempesito 發表於 2007-3-19 10:41 PM

邊度搵架 ?咁正既.......

riverboy1987 發表於 2007-3-19 10:42 PM

又一個社會既垃圾青年...
7wbK*QA1x 希望會迷途知返啦=.=....

shanlinlla 發表於 2007-3-19 11:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

karen0123 發表於 2007-3-19 11:54 PM

有D野唔係好明,佢屋企人咁有錢,點解佢地又會住係公屋?問親佢咩都話唔知...........
s/g.v6}[1e 會唔會個女仔扮單純打電話去電台玩野?pY1s#Q:Q*KHx]
:a E p w\9]R
仲有知唔知呢個咩電台節目?

pigcat 發表於 2007-3-20 12:14 AM

好攪笑wor..&iU(v@:D2\+q+l&m
係唔係真ga??
k)S[N+A)haS 扮ja掛???X-v~`$O d

#M!W j){*a5a}_ 咁呢個係咩節目黎ga..??

YingTung 發表於 2007-3-20 12:55 AM

聽佢把聲同內涵,就知佢係邊一類...7dfcB t(U9u
即係出開旺角,o的頭髮勁厚,著哂新之城既衫,但手挽名牌袋,水晶指甲幾隻色既人猿少女..

hydro2081 發表於 2007-3-20 03:20 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-20 12:14 AM:
-W9fM|prlB"J9j 好攪笑wor..$\:n z4tG$_G5ol
係唔係真ga??
-b^#vDE'I*NQ*k` 扮ja掛???
4xIGy1h?4J$R l8`(X/K-l8}Z6`d
咁呢個係咩節目黎ga..?? [/quote]
'HF(N*uZ,S,t3Y 呢個係新城電台既新香蕉俱樂部~每晚一點到三點

kuai 發表於 2007-3-20 07:09 AM

我觉的她是废物。。绝对是废物!!!!:hitwall:
)fqz4l\b-R 有mud 野做可以賺到快錢?咪玩啦!:hitwall: U o;iQ c IpW2J
因为朋友用名牌,所她都要以用名牌!!!。。:hitwall:死要脸?
2@7M Y'LX^ 不会賺錢,只会洗錢!!!:fight: WJw,KCI0{
现在多数的女都想賺到快錢但不辛苦&死要脸!!:gun:

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-20 10:34 AM

只可以講佢阿爸阿媽教得唔好,太寵佢W)eP9r$M
佢果次去cafe做野睇來都係玩玩下,做唔長,-n*qvMo&OK J[ r
做過野都唔知$幾難賺:good:
6v5L@-U YlV 如果佢仲唔改就真係好易玩完,Y'PCq5HJ
有$無知大小姐:nogood:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.