娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kakeidevil 發表於 2007-3-19 08:12 PM

打電話打左一皮既中3少女

中學生傾電話可以傾到成皮野電話費:fight::fight:
*rm1IDw'P9JY 自己聽..:kicking::agree::haha:)k%D8m L{i/P&d
P.d:jXJ}4w^9Q
Link: [url]http://www.esnips.com/doc/f7fdf364-aa7b-43eb-85c8-171b90b9c2a1/hkphonegirl[/url]
|sJ*VI;n Z0wI1Yz
[[i] Last edited by kakeidevil on 2007-3-19 at 08:14 PM [/i]]

kempesito 發表於 2007-3-19 08:26 PM

勁 ! 每月五千 ......

head 發表於 2007-3-19 08:42 PM

電話費一萬蚊  兩個月d;yyv6H?M
咁佢差唔多成日攞住個電話 都癡癡地

specificness 發表於 2007-3-19 08:58 PM

最恐怖的是她對所有人和事的態度……入世未深,想法天真是無可厚非的,但是完全沒有嘗試用腦去思考的「天真」真的讓人感到絕望……

balachiDavis 發表於 2007-3-19 09:01 PM

不是一萬元的問題....而是她的態度.....完全覺得冇問題
|K8I7J*u 仲傻到可以係度問有mud 野做可以賺到快錢......C `.k/]Ql4E1Y
之後仲要問那些所謂的戀愛問題...."Fv@'@+Huz A
唉....莫非這一代真的那麼"天真"的嗎?

sega2hk 發表於 2007-3-19 09:31 PM

主持:"你用LV袋?"i1|eL].l)r4] H
女:"唔係ar~gucci lor"
z1~RU9P9x S6uy bzBX$K5K }8j3z
佢個屋企有$到.....
#`_\6ub,Bf6OM 就係lei d 人敗晒屋企人d $lor~
3x2~^Rm 4`'Wo[sA\
最正d主持插佢,佢重hehehaha = ="

terry891089990 發表於 2007-3-19 09:36 PM

[quote]Originally posted by [i]sega2hk[/i] at 2007-3-19 09:31 PM:
?#[\|%}4H 主持:"你用LV袋?"
Z2a!\4f T$b 女:"唔係ar~gucci lor"
+[U-[ dQ`I 4D2Fx!]#DR;b f
佢個屋企有$到.....
/BGw bj*jP,BX 就係lei d 人敗晒屋企人d $lor~
&IQ5ic"I{?G
y'LJv x/P|C~ 最正d主持插佢,佢重hehehaha = =" [/quote]
&j6dyH.@!J ^,Xn 哈哈...你無留心聽...主持人chock到佢原來住政府公屋...]
u5Yk'q(u(Dx1l :D:D

sega2hk 發表於 2007-3-19 09:40 PM

我有聽ar~
d L}Pa5KWuCWRX 頭先一路聽一路po~&?/g'^@-j7]
插到個主持自己話自己痴線 lol

terry891089990 發表於 2007-3-19 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]sega2hk[/i] at 2007-3-19 09:40 PM:)~p1m}{ ?]~
我有聽ar~
h t`;l)r(i 頭先一路聽一路po~9@8M4D _W5L!d
插到個主持自己話自己痴線 lol [/quote]M4{ w LE"VQ
老實講句....咩有D女仔噤不知自愛既...D陌生人問佢攞電話..佢都照俾...!!!kNW(] S?,v$J
:o:o:o:o

Paul71 發表於 2007-3-19 09:50 PM

What a prodigal gitl

大優勢 發表於 2007-3-19 10:25 PM

咁都係佢屋企既問題啫 ~~~~~~~~~~~

kempesito 發表於 2007-3-19 10:41 PM

邊度搵架 ?咁正既.......

riverboy1987 發表於 2007-3-19 10:42 PM

又一個社會既垃圾青年...
v?5r!c2jJ1? 希望會迷途知返啦=.=....

shanlinlla 發表於 2007-3-19 11:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

karen0123 發表於 2007-3-19 11:54 PM

有D野唔係好明,佢屋企人咁有錢,點解佢地又會住係公屋?問親佢咩都話唔知...........G5K&k\8V*m
會唔會個女仔扮單純打電話去電台玩野?
2W U0[0N@a7B
`OW.j5d*@ a$|Mb 仲有知唔知呢個咩電台節目?

pigcat 發表於 2007-3-20 12:14 AM

好攪笑wor..
1}kPmZ1}+d&u 係唔係真ga??PcO(Zd2q
扮ja掛???n.l@cB e

`$lPK0Zi sRj 咁呢個係咩節目黎ga..??

YingTung 發表於 2007-3-20 12:55 AM

聽佢把聲同內涵,就知佢係邊一類..."|F\S-a9k
即係出開旺角,o的頭髮勁厚,著哂新之城既衫,但手挽名牌袋,水晶指甲幾隻色既人猿少女..

hydro2081 發表於 2007-3-20 03:20 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-20 12:14 AM:
x @S f3E4f$m mxL4e 好攪笑wor..
5s6u9b:v${ 係唔係真ga??
3qQ4za4`"h 扮ja掛???'}5MQ"L\[dRK
8i:_)X9y0E3b
咁呢個係咩節目黎ga..?? [/quote]3r c [Gnv-B#T'j
呢個係新城電台既新香蕉俱樂部~每晚一點到三點

kuai 發表於 2007-3-20 07:09 AM

我觉的她是废物。。绝对是废物!!!!:hitwall:
9r|&Xqg:TA 有mud 野做可以賺到快錢?咪玩啦!:hitwall:
whp2u3\[#V~ 因为朋友用名牌,所她都要以用名牌!!!。。:hitwall:死要脸?
'P7yj8d E D |)X:U4RK^ 不会賺錢,只会洗錢!!!:fight:
d,_6y5\ X*P 现在多数的女都想賺到快錢但不辛苦&死要脸!!:gun:

qqwqqwqqw1 發表於 2007-3-20 10:34 AM

只可以講佢阿爸阿媽教得唔好,太寵佢@2_[5~ u @ @r
佢果次去cafe做野睇來都係玩玩下,做唔長,k0G'L4z:["x&X_/s*R
做過野都唔知$幾難賺:good:
P\Vyf%Jj 如果佢仲唔改就真係好易玩完,l&x6?$W*N DOR
有$無知大小姐:nogood:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.