[加分題] 愚人節 有咩賤轎 整鬼人
四月一日愚人節就到, 有咩絕世賤轎 整鬼人, [u]當然要無傷大雅, 亦唔可以引致 身體 或 金錢 損失[/u]!d(d@Fh
:dev::dev::dev::dev:;K$b4oY y\;bt9F&V
/f]x/Nx8tL5K)? |
[[i] Last edited by d228216 on 2007-3-21 at 01:59 PM [/i]] 今日的你 就如 感恩節的火雞一樣 不可缺少。4Kg0pyycR
:dev::dev::dev::D:D:D:D:D ^[+FG {8xyb+q{
o/d-e F$DIo2Ng
[[i] Last edited by vv1668vv on 2007-3-21 at 02:30 PM [/i]] 綁住同事辦公室道門,之後猛咁敲門(或打電話比佢)叫佢出黎,仲同佢講好緊急……:D:D:D 我試過..........
同人地講話被人老笠.........講地似層層架~ 俾哂成個過程~I5?!m#k8{o x VAM
﹙真係發生過, 只不過唔係果日咁解)@@
@M:Q)u T
同埋因為我係外國留學生黎,
我又玩過話自己visa俾immigration取消左~3wGYw/bP(i}
不過呢個始終感覺唔好所以都無玩到~ >< 唔顯示來電打電話扮野
扮電話公司...上網公司...銀行...