娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SCM 發表於 2007-3-21 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-21 09:54 PM:(Qo(w1Sb i1TWO

7J$T"D p&@B_ 0WWUex/C#X#I$RD
咁点解有d會吾中招......因咩原因失敗左???:confused::confused::confused: [/quote]3P [7{A&^ {/@"|
吾中招嗰d?  因為佢地好眼力 認得出

d228216 發表於 2007-3-21 10:14 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2007-3-21 09:39 PM: DiZ i0[
5.同fd出街..過馬路果陣.."KeF p GL3l/My
係佢左右既後少少..等就有車過果陣
A+wEF$_{ vn"x!z 用手好快咁捉住佢膊頭推前再拉後..9x/|&t?:?6B3\x
我比人玩過-.-嚇到死死下..意為就咁英年早逝..:N uv(?,uV D$c9v-|
此乃危險動作..無力者無信心者勿試..[/quote].n(Zw;cDUm
有危險:nogood:

月巴仔 發表於 2007-3-21 10:35 PM

[url=http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/Miscellaneous/BlueScreen.mspx]BlueScreen Screen Saver [/url]
r!C6Q&Oq;Vq]
fkKU)NbDDu 試下呢個呀
$Ugs XO%x6CA.K 趁同事行開佐  裝呢個 blue screen screensaver 落佢部機度 P$w#u5P w&^
實嚇死佢呀:clap::clap:y1lCC(V.G
-x0be pZ$FOr
如果你唔理佢,佢會每十五秒就會自動進入重新開機程序,將你辛苦打的稿都送到天堂去啦!當然,最後一句是說笑的。不過畫面保證夠逼真夠灑狗血,再加上這個螢幕保護程式對滑鼠是沒有反應的,足以讓一般人嚇到討救兵了

發表於 2007-3-21 10:36 PM

搵一班男女朋友(被整個唔識ga)
6DOm)r!XGW 沿途搵班fd扮見到靚仔/女,最好講埋"好靚仔/女呀"被佢聽到:naughty:hj/LK1W&dCI
之後,適當時候出現一個"星探",話乜乜model公司引佢到.......你班fd度,等佢魚皮下u2tY7x;P.z['M

;s4x)~7`D 如果你個fd有自知之明/好........:haha:就咪浪費時間啦!!!:D

hello1997 發表於 2007-3-21 10:36 PM

扼同學電腦中virus, 要format過佢,
-vU2X0o-j [9K9p+o 等佢無晒D野 :P

SCM 發表於 2007-3-21 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]月巴仔[/i] at 2007-3-21 10:35 PM:
)BD#m]9OC w [url=http://www.microsoft.com/techn... [/quote]
QHV,@r p1T 咁點整返好先

發表於 2007-3-21 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]hello1997[/i] at 2007-3-21 10:36 PM:
J1NCf8s/[Zo 扼同學電腦中virus, 要format過佢,
K"vv7F+G"s1G 等佢無晒D野 :P [/quote]
e:{.eRB-a+p 佢開到機都存好d野先啦!佢會由得你剷野?

hold_find 發表於 2007-3-21 11:21 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-3-21 11:16 PM:'zM E$k%w(G&U?_
5|W8B"^W8i[ X3?z
佢開到機都存好d野先啦!佢會由得你剷野? [/quote]g Ua;wB'\6y9`U6}
寫個Dos程式,令個畫面under Full screen Dos,再在畫面上係咁出D不明符號,懶係外星不明入侵果隻樣,再放入啟動,每次開機都自動run,再加上你的一番極其誇大的言詞,佢真係會信(我試過得)

littlecat200566 發表於 2007-3-21 11:23 PM

把26fun的版面轉黑,讓人地以為自己隻眼/部腦有問題xDD

J.T. 發表於 2007-3-21 11:28 PM

時間 : 最好喺半夜時份...
]7x8r.r/AD 條件 : 可以自己一個...或另加一兩個朋友...4G1U yEE*x{3[
地方 : 升降機前
Izc@TJ 玩乜 : 扮等lift...嚇d 喺 lift入面ge人...最好一個人la...
hf3yKn_{ 玩法 : 當部lift停喺你果層...遇啱入面得一個人ge時侯....
(Gym|7`#x(d6B:g_Z 特登唔塔呢部lift...喺部lift門就快close ge時候...扮哂一面疑惑咁講...:G sW;{.?y:k.B!ne
{點解咁夜部lift仲咁多人ge???都係等下部喇...}8T~5t?:z or)m^9Ou
喺lift入面條友實嚇死....

sky308 發表於 2007-3-21 11:38 PM

幾年前...我係一個平凡既四月一號收到一個電話 Y$aT,QEmn`R N
有位女仔打黎話另一位女同學入左醫院...我問佢情況點佢答唔出...
S-z%\Cy4@(NsO%y so以為無乜野無理
7rJ3N9qI i1|+N 但點知夜晚又有另一個女仔打黎話個個女同學入左醫院...我聽到即刻著鞋準備出門口之際DMA[ nJ
個個女仔再打番黎問我做緊乜...我同佢講著左鞋就出去...之後佢先講話玩野....

9966 發表於 2007-3-22 12:04 AM

打比d fd之後扮林海峰個show電話個段野扮女仔聲講出泥

qqqaoc 發表於 2007-3-22 12:31 AM

搵個樽仔裝住d龜糧...同d fd夾計扮食...
JcOl0T/J+U7e 當涼果咁食....(因為似ma~)4~P9cGn&b*I
然後請其他見到ge為食同事食~~:naughty::naughty::naughty:

jokerwong 發表於 2007-3-22 01:02 AM

搵保鮮紙罩保個馬桶
c/hc$Ao m@1n 可以的話教暗d燈...*[ gJ"r+NB7K
當有人小便的時候?8D iF&\ KB
就會...嘿嘿嘿嘿
.qObH%Y/No 若然佢係大便...效果更佳...
'XIr&l;UK[ h_q _ gR5eWK
因為係無差別殺人-R$M.O3_9C8S8Q3I
所以後果自負....

hubingandtvb 發表於 2007-3-22 01:18 PM

自今年4.1開始 香港星河(S.O)相全部免費+相片Size變3000*3000 :dev::dev::dev::D

Noodles 發表於 2007-3-22 03:48 PM

26FUN全部只可以討論男藝人:good:

水仙 發表於 2007-3-22 04:23 PM

搵一對情侶 fSg AqX
如果你係男既 響人地男友面前同條女講 #X%{ea`
琴晚你好西利 叫得好消云   
)jP/W? xO OY
i.v Z,Tp 如果你係女 係人地女友面前 咁講:8ZQz[.b1\;]
X \dH p[2x
琴晚你插得好入  我好high
*g(B}q(r%w1OX)` :good:

sakura310 發表於 2007-3-22 04:42 PM

如果我係巴士司機,可能我會咁玩... le\!s!Hox
ukxK9vhF
夜晚巴士埋站後(等天黑之後)4p7Li;XF[8j
咁如果見到只有一兩個人等車(最好一個)
j'm*e XF;s$E~j 係佢上車時同佢講:「咦?點解你朋友唔上車ge?」
I$@q8Z(eM 對方一定好疑惑,你再講:「我頭先見到佢一直企係你隔離同你講野wor」
K$Bg.f:TZ:o 我諗咁講完實嚇死哥個乘客 XD

butluck 發表於 2007-3-22 04:49 PM

1) 咖啡糖 --->變晒鹽 (一般都係飲完落去先知)
,s4]y#A8f~G 2) 釘書機 ----> 無釘 (成日都可以做唔到野lu)0fF&a5j&U`K8q)H
3) 上報告俾老闆時 -----> 附近餐廳/酒樓 菜單一張 (寫明:『煩請簽核』)9D"z QS6Y
4) 報紙架 ----> 上星期的報紙
fQ'y!m5A5j 5) 雪櫃 ----> 放晒一盒盒飲晒既飲品 (eg 檸檬茶)PxOj8?B
6) 雪櫃 ----> 樽裝飲品 (換晒入面d野就係啦)
}h|"{x*P0\9F8qH 7) 筆盅 -----> 換晒牙刷
'bxdA3| n 8) 萬字夾盅 ----> o係晒瓜子EK6]5KI*H
9) 影印機 ---> 白紙上印有 『愚人節快樂

王晶 發表於 2007-3-22 05:38 PM

叫同事夾錢買六合彩!t*AGwq9H
買上一期頭獎D NUMBER 之後用公布上一期number既報紙.t:O d2K/E)^E:I9Y
比佢地睇話中左 睇下佢地d開心樣

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.