[加分題] 愚人節 有咩賤轎 整鬼人
四月一日愚人節就到, 有咩絕世賤轎 整鬼人, [u]當然要無傷大雅, 亦唔可以引致 身體 或 金錢 損失[/u]!.}\"[9W'W]_dc.vvs9Q MC8D
:dev::dev::dev::dev:
2c V `0s`5G*z5fv}L6k8QJ
[[i] Last edited by d228216 on 2007-3-21 at 01:59 PM [/i]] 今日的你 就如 感恩節的火雞一樣 不可缺少。WVEk#FN G0|
:dev::dev::dev::D:D:D:D:DU T$fW%E/} v
[[i] Last edited by vv1668vv on 2007-3-21 at 02:30 PM [/i]] 綁住同事辦公室道門,之後猛咁敲門(或打電話比佢)叫佢出黎,仲同佢講好緊急……:D:D:D 我試過..........D8XFI.Z u
同人地講話被人老笠.........講地似層層架~ 俾哂成個過程~
﹙真係發生過, 只不過唔係果日咁解)@@
\i)K/I8jg
同埋因為我係外國留學生黎,)s Gy0LU BG0hKK*Q
我又玩過話自己visa俾immigration取消左~QC#w1J`\*f6{
不過呢個始終感覺唔好所以都無玩到~ >< 唔顯示來電打電話扮野3K(i0u m,J&}Z F#J#t
扮電話公司...上網公司...銀行... aPKTPC
甚至騙徒-_-:D:D:D:D:D 先生,你未拉褲鏈.... 各版主向EF眾兄弟姊妹加1000分, 過2日再扣番:dev::dev::dev: [quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2007-3-21 04:37 PM:J%ri:exF9U)~9O
各版主向EF眾兄弟姊妹加1000分, 過2日再扣番:dev::dev::dev: [/quote] DYtfv3b!E$V
我個Acc. 同Boyboy 既Acc. 轉倒左黎用.......:clap::clap::clap::clap::clap:%J9hK5u"QS/O
})jT l\a6v
;););)咩Acc. 都有著數,一個上萬分:lol: ,一個就呃呃埋埋幾十億''[color=White]綜援[/color]'':naughty::naughty:$K/H6^)Uex&z.h
p.s. 咪改''XX'' 做精蟲 or 精子ㄚㄚㄚㄚ.......''卵子''就無所謂:P:P:P:P
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-21 at 05:08 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-3-21 13:57:fr!I8IPOmbQ }
四月一日愚人節就到, 有咩絕世賤轎 ... [/quote]
介紹條女畀你識, 個樣有d似Kelly, 啱啱同條條散左,講真,唔係整古你......;) 1.趁別人上廁所時在其電腦上設置螢幕保護,並加上****;偽造網站管理員講話:“系統即將重啟,請保存手中的工作後退出”。IM:Ae;H|C
k&u+q1t [k
2.發電子郵件給朋友,先用Winzip打包、再次打包……最後做成自解壓文件,如此迴 圈幾遍,最後對方打開信時,只有6個字:今天是愚人節!X.ena,Y3f
#S[#S0ckGo(J!P|
3.利用麥克風和Windows自帶的“錄音機”程式錄下一些恐怖或離奇的聲音,然後將其設置為Windows開(關)機聲音。這樣當被愚者開(關)機的時候,冷不丁地肯定被嚇一跳。1hlGv'u-XN ~
r8X4Y+g'Y lV
PS:這些方法愚人的效果是一流的,足以讓被愚者心跳加快、血壓升高、渾身冒冷汗。但使用的時候一定要小心謹慎,因為一不小心就會鑄成大錯。P7Fx3^P(E5r
提醒:愚人節當天不給任何人可以接近你電腦的機會。 同成班fd整鬼另一個fd d$@%J Y+G7_#Ty6yU
成班fd敍埋一齊 然後一齊用D奇異目光望住個條友 之後再陰陰嘴笑:dev: 向心儀對像表示自己慾火難收, 要搵人救熄
第二日同佢解釋返係自己愚人節o既玩笑 係人去緊廁所去踢門 XD
}Sph.g
無啦啦大叫"哇~~有小強呀~"(部分女生會驚惶失措) }b7c!M GQ:@
特別係上樓梯時咁做,說不定會看到些東西 XD
在不可以響電話的課堂時不停打話俾其他同學 XD 將全部人積分由零開始 有條橋真係發生過#c/?Z#[]Pn9p\0g
我表哥做o個間公司每年四月都會公怖升職加薪名單, 點知o個日有人放風話我表哥升職, 仲屈左佢請"班細o既"食飯, 結果第二日 department head 冇表示, 佢發覺佢仍然同其他同事一樣咁高咁大, 就知自己出左事, 但又冇理由問佢地夾返錢 (我諗係面子問題)
+Nc.oJ D)j*c
呢招對d 愛面子o既同事一定 work 幾年前...最記得有新聞話beckham轉去國米,換左朗拿度番黎
個陣朗拿度仲係狀態9流....睇到個陣真係嚇一嚇 係學校同miss 呀sir 講話你屋企好等錢洗1z9\orPEu
叫佢借d 俾你
重對佢講唔信叫佢打俾家長問下
(最好梗係夾埋家長一齊玩啦...不過就難d) 1.係26FUN開個post..名就寫大家都鍾意既女明星..4V,A QU/I6ME
壓左個file佢..等人dl..開出黎就係夏蕙姐等等的女明星..8q9v^ W(C:W(X
之後話打錯題目^o^