娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2007-3-21 01:57 PM

[加分題] 愚人節 有咩賤轎 整鬼人

四月一日愚人節就到,  有咩絕世賤轎 整鬼人, [u]當然要無傷大雅, 亦唔可以引致 身體 或 金錢 損失[/u]!.}\"[9W'W]
_dc.vvs9Q MC8D
:dev::dev::dev::dev:
s%h'[^m4o 2c V `0s`5G*z5fv}L6k8QJ
[[i] Last edited by d228216 on 2007-3-21 at 01:59 PM [/i]]

vv1668vv 發表於 2007-3-21 02:09 PM

今日的你 就如 感恩節的火雞一樣 不可缺少。W VEk#FN G0|
:dev::dev::dev::D:D:D:D:DU T$fW%E/} v

JsE] I d8L'u F [[i] Last edited by vv1668vv on 2007-3-21 at 02:30 PM [/i]]

specificness 發表於 2007-3-21 02:17 PM

綁住同事辦公室道門,之後猛咁敲門(或打電話比佢)叫佢出黎,仲同佢講好緊急……:D:D:D

yorker 發表於 2007-3-21 02:18 PM

我試過..........D8XFI.Z u
同人地講話被人老笠.........講地似層層架~ 俾哂成個過程~
` FW!`/fuai ﹙真係發生過, 只不過唔係果日咁解)@@
]kA-l0u { \i)K/I8jg
同埋因為我係外國留學生黎,)s Gy0LU BG0hKK*Q
我又玩過話自己visa俾immigration取消左~QC#w1J`\*f6{
不過呢個始終感覺唔好所以都無玩到~  ><

pigcat 發表於 2007-3-21 02:52 PM

唔顯示來電打電話扮野3K(i0u m,J&}Z F#J#t

8E@1[Q8]k {VD(q0W 扮電話公司...上網公司...銀行... aPKTPC

6[ ljTJ 甚至騙徒-_-:D:D:D:D:D

seafireson2 發表於 2007-3-21 04:28 PM

先生,你未拉褲鏈....

belibala 發表於 2007-3-21 04:37 PM

各版主向EF眾兄弟姊妹加1000分, 過2日再扣番:dev::dev::dev:

playbr2 發表於 2007-3-21 05:01 PM

[quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2007-3-21 04:37 PM:J%ri:exF9U)~9O
各版主向EF眾兄弟姊妹加1000分, 過2日再扣番:dev::dev::dev: [/quote] DYtfv3b!E$V

@c^ Nf}G#P 我個Acc. 同Boyboy 既Acc. 轉倒左黎用.......:clap::clap::clap::clap::clap:%J9hK5u"QS/O
})jT l\a6v
;););)咩Acc. 都有著數,一個上萬分:lol: ,一個就呃呃埋埋幾十億''[color=White]綜援[/color]'':naughty::naughty:$K/H6^)U ex&z.h

)_x)w#mw r-w wj'H p.s. 咪改''XX'' 做精蟲 or 精子ㄚㄚㄚㄚ.......''卵子''就無所謂:P:P:P:P
V _y%Cm${"T
:u9Z'k UG4l"rTn [[i] Last edited by playbr2 on 2007-3-21 at 05:08 PM [/i]]

打狗棒 發表於 2007-3-21 05:14 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-3-21 13:57:fr!I8IP Om b Q }
四月一日愚人節就到,  有咩絕世賤轎 ... [/quote]
)bHw'fh];[4p%g~] 介紹條女畀你識, 個樣有d似Kelly, 啱啱同條條散左,講真,唔係整古你......;)

oswalt 發表於 2007-3-21 05:19 PM

1.趁別人上廁所時在其電腦上設置螢幕保護,並加上****;偽造網站管理員講話:“系統即將重啟,請保存手中的工作後退出”。IM:Ae;H|C
k&u+q1t [k
2.發電子郵件給朋友,先用Winzip打包、再次打包……最後做成自解壓文件,如此迴 圈幾遍,最後對方打開信時,只有6個字:今天是愚人節!X.ena,Y3f
#S[#S0ckGo(J!P|
3.利用麥克風和Windows自帶的“錄音機”程式錄下一些恐怖或離奇的聲音,然後將其設置為Windows開(關)機聲音。這樣當被愚者開(關)機的時候,冷不丁地肯定被嚇一跳。1hlGv'u-XN ~
r8X4Y+g'Yl V
PS:這些方法愚人的效果是一流的,足以讓被愚者心跳加快、血壓升高、渾身冒冷汗。但使用的時候一定要小心謹慎,因為一不小心就會鑄成大錯。P7Fx3^P(E5r

[.b]:Lr)~ 提醒:愚人節當天不給任何人可以接近你電腦的機會。

head 發表於 2007-3-21 05:23 PM

同成班fd整鬼另一個fd d$@%J Y+G7_#Ty6yU
成班fd敍埋一齊 然後一齊用D奇異目光望住個條友 之後再陰陰嘴笑:dev:

bigfish 發表於 2007-3-21 06:24 PM

向心儀對像表示自己慾火難收, 要搵人救熄
U/U l/Q#`'u dV 第二日同佢解釋返係自己愚人節o既玩笑

sakura310 發表於 2007-3-21 06:47 PM

係人去緊廁所去踢門 XD
?6]k-evI^,v }Sp h.g
無啦啦大叫"哇~~有小強呀~"(部分女生會驚惶失措) }b7c!MGQ:@
特別係上樓梯時咁做,說不定會看到些東西 XD
8{t ^ FS,Xa;Rk
C2j;Y D4i 在不可以響電話的課堂時不停打話俾其他同學 XD

tangkevin 發表於 2007-3-21 06:58 PM

將全部人積分由零開始

bigfish 發表於 2007-3-21 08:43 PM

有條橋真係發生過#c/?Z#[]Pn9p\0g
我表哥做o個間公司每年四月都會公怖升職加薪名單, 點知o個日有人放風話我表哥升職, 仲屈左佢請"班細o既"食飯, 結果第二日 department head 冇表示, 佢發覺佢仍然同其他同事一樣咁高咁大, 就知自己出左事, 但又冇理由問佢地夾返錢 (我諗係面子問題)
$ybX)B G?'s9Z +Nc.oJD)j*c
呢招對d 愛面子o既同事一定 work

hugh090702 發表於 2007-3-21 09:32 PM

幾年前...最記得有新聞話beckham轉去國米,換左朗拿度番黎
ln2w/[5pb$R Ui 個陣朗拿度仲係狀態9流....睇到個陣真係嚇一嚇

chong2002 發表於 2007-3-21 09:34 PM

係學校同miss 呀sir 講話你屋企好等錢洗1z9\orPEu
叫佢借d 俾你
!Xf3aO m%]m,w+Ij)t 重對佢講唔信叫佢打俾家長問下
,ffI HXe (最好梗係夾埋家長一齊玩啦...不過就難d)

makin 發表於 2007-3-21 09:39 PM

1.係26FUN開個post..名就寫大家都鍾意既女明星..4V,A QU/I6ME
壓左個file佢..等人dl..開出黎就係夏蕙姐等等的女明星..8q9v^W(C:W(X
之後話打錯題目^o^O? B/uOy-?
2.狂打電話比人..玩電話-.-"
gi+me5F4aEp 詳情請參看軟硬既整古電話..
qj+zS,Uj ~?aA 3.就會考前拎d pastpaper出黎問人..o;xa6[ SKE&{Q@
講假既答案..等佢係咁諗..諗極都唔岩..
6X,]5Z}&b){X ..到會考可能會整亂佢/~\7vt#S}2t[,G
4.屈個fd放屁-.-通常其他人都會幫你..M*i"TCm;G
因為唔想比人話係放屁果個..
0b1[?0@MT 就算無味都會個個蓋住個口-0-"!Ki%s4SV&BZjd
5.同fd出街..過馬路果陣..Z\zJ;Oj_o{
係佢左右既後少少..等就有車過果陣1}[4uq8M!b-iM5F
用手好快咁捉住佢膊頭推前再拉後..
Gxa^9e 我比人玩過-.-嚇到死死下..意為就咁英年早逝..aR?!d1g jx
此乃危險動作..無力者無信心者勿試..

SCM 發表於 2007-3-21 09:42 PM

我喺學校玩過一個好玩既
5b(NL})}5G 同一個身形差唔多既同學掉位 $}5R$kPo
再掉埋毛冷衫;@&?4_k.E T(k
([color=Blue]由於我既冷衫係阿媽織既 所以同其他同學自己買既完全唔一樣[/color])
(oS)PC*Hv DG(D 同學著我件溫暖牌 我著返同學件普通冷衫 `1G1q l+N6Ps6z#a
再掉位 之後一齊伏低 其他人只會見到我地既頭髮`R:Qi ST TR ur
之後昆一個同學([color=Blue]女同學易玩d[/color]) 話我要搵佢 ,Y3b.s0c1K\s
然後條水魚走去我個位度搵我 見到[color=Red]「我」[/color]伏低 以為我喊
1m*A3]N%I)P K9o 之後我既替身起第赫佢 我先再起身
R,}"Cm$_hy$XY@ V;RwX4TE
[size=6]呢條橋 我玩左4男5女 有2男4女上當 [/size]

playbr2 發表於 2007-3-21 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-3-21 09:42 PM:)e%]W5feT8S t!I
我喺學校玩過一個好玩既
HX&TIh5n P 同一個身形... [/quote]
'e.S V~wB*pI8K4d 4t]4f] S%|[Lt
咁点解有d會吾中招......因咩原因失敗左???:confused::confused::confused:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.