娛樂滿紛 26FUN's Archiver

head 發表於 2007-3-21 05:29 PM

麥當勞要為McJob平反

麥當勞要為McJob平反
,w4AD _-i(l#a;H \,h (明報) 03月 21日 星期三 10:05AM
(dwM(@&x/X3R 英國    牛津    英語字典,將 McJob定義為「低薪、無聊且沒有什麼前景的工作」多年,麥當勞    決定澄清。
2X(d]2ygg
ONwtA&J'K 廣 告
E3IZH|;w_
c'`BT&J)Js -ef/H'{u|4Y p-G
根據「金融時報」報道,McJob 一詞一九八零年代首次在美國被使用,形容速食店的低薪工作,一九九一年加拿大作家庫普蘭德在他的創作小說「X世代」,廣泛使用這個名詞;直到二零零一年三月,牛津英語字典網路版,將McJob正式編入。0?,n2yQU.z@

'?w(`|i&w7?F;G 麥當勞主管北歐地區人事的首席經理費爾赫斯特,今天接受英國廣播公司訪問指出,McJob 一詞不僅過時,而且與現實脫節,更重要的是,它侮辱了那些有才華、兢兢業業認真工作,每天提供服務給客人的工作者。
sF5p H7JKi l-| m_"QH
費爾赫斯特表示,「現在是牛津英語字典從新為McJob 重新定義的時候了,新的定義應該是:令人振奮、有價值,提供一輩子真正就業機會及技術的工作」。7e;Ji.E-hz!}`
X'x.z+}5[BX!yIa
為了證明所言不虛,麥當勞英國分公司表示,半數的主管都是從店面服務人員拔擢,四分之一的主管是女性,顯示升遷管道暢通。
2u0Zpl~ XBL~ Y exg
早在二零零三年當時的麥當勞執行長坎特魯普就對McJob 被貶義十分不以為然,認為牛津英語字典的定義,分明是對在餐飲業服務的人員打了一記耳光。'iZW"F/E%zUU'_G-XWD
&]Q/d R:u?#Fo|
麥當勞計劃今年以大規模的公開請願方式,要求牛津英語字典更正。
3A+^"xE*RY;W
]Nl\S6V 對此牛津英語字典公司發言人表示,「我們注意語言的改變,並根據我們發現到的證據,將這些改變呈現在對字詞的定義裡」,暗指不排除為 McJob正名的可能。

fung 發表於 2007-3-21 05:35 PM

無聊且沒有什麼前景就唔知!U"r@ Qd%X
但係低薪就係

edward1906 發表於 2007-3-21 06:11 PM

公關都係得8000蚊
JR]$O1i2y 平反黎做乜
;d(m ?QZQ,{)~l*Jp1B7N 做好d就冇人講架啦

anakinchan 發表於 2007-3-21 08:46 PM

你覺得應該俾幾多先夠?$a;~3yu+L"M4{.M/Q&t
清潔工又幾高人工又幾有前景?uIrXb6x
我唔喜歡Mac,但其實若果無Mac請那批人,他們又可以做什麼?.T}Zj,`nmD
上網睇過一個笑話,豬爸爸叫個女努力讀書,大個就有份好工,又可以住大屋
"mv/fh9u"^b4L 豬女問爸爸點解點你小時候唔好好讀書?

阿感 發表於 2007-3-21 09:15 PM

[quote]Originally posted by [i]anakinchan[/i] at  08:46 PM:
9@ DX[5W-xwDw 你覺得應該俾幾多先夠?
$c1ulj6Y Q 清潔工又幾... [/quote]1x Ss#T+tY:v/O
Vl:K!]n"x.OU
最少18元每小時

edward1906 發表於 2007-3-21 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]anakinchan[/i] at 2007-3-21 08:46 PM:S&GAx2A\|
你覺得應該俾幾多先夠?
(n}y9~J 清潔工又幾... [/quote] i-kh~k+fdB)b,{0K G
上一代家境唔好,讀書少唔出奇

大優勢 發表於 2007-3-21 10:19 PM

係事實咪認左佢囉

wcchan886 發表於 2007-3-21 11:17 PM

可能遲D McFood 會被認為是不健康食品 :haha::haha:

vv1668vv 發表於 2007-3-22 12:36 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-3-21 23:17:l6`SA\y|
可能遲D McFood 會被認為是不健康食品 :haha::haha: [/quote]1O1w Gt8\ u*U9vB}P#E
S5EvW{Lo
a`0j?|)I}ew
其實呢,老Mc 食品 系 美國 一早 已經被視為一種  JUNK FOOD... :nogood:

a5areal 發表於 2007-3-22 01:19 AM

十幾蚊個鐘又的確好難令人睇到前景既.....

wclchris 發表於 2007-3-22 03:16 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-3-21 11:17 PM:$T_}UPe4U
可能遲D McFood 會被認為是不健康食品 :haha::haha: [/quote]
*m YQ\/fL ww'J McD d 野唔太差吖, 比垃圾要好一點點

王晶 發表於 2007-3-22 03:18 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007-3-22 12:36 AM:;P3wt#@5j0O
5_k*Mk_?.q,PpE4? {%y

)_4Z%`~ S9E(I$Ib
n @D.@ D"I/n$v 其實呢,老Mc 食品 系 美國 一早 已經被視為一種  JUNK FOOD... :nogood: [/quote]]/J;ka5_.UZG
f0E)@d8c"B-P b
但係好多人依然會食

王晶 發表於 2007-3-22 03:20 AM

[quote]Originally posted by [i]anakinchan[/i] at 2007-3-21 08:46 PM:
8s4xV T2H$D 上網睇過一個笑話,豬爸爸叫個女努力讀書,大個就有份好工,又可以住大屋Ur:p M#GK
豬女問爸爸點解點你小時候唔好好讀書?[/quote]
7j-B%P@:t,w(J9Su ^#d
$J9Znz7Bl9S)s 因為豬爸爸細個無錢讀書!

tony800708 發表於 2007-3-22 03:46 AM

或者甘樣講啦。。香港老麥的人工真係講出黎會比人笑﹐因為派傳單都最少$20一個鐘。。外國例如美加等地既人工係香港既2.5-3倍..但係個餐起麻要$35港幣先得,甘係我地個餐平所以的人工低,定係香港老麥謀取暴利就閣下自行定奪

vv1668vv 發表於 2007-3-22 06:01 AM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-3-22 03:18:
2S,_+t K j/j;MH K)q VRX"k
但係好多人依然會食 [/quote]
4l{^(aS dS z (xt]P b(Ee @
O1IO'X9SU2Ij
咦。。。
0lQqH.g 乜 。。法例 有 禁 咩 ?:D

Paul71 發表於 2007-3-22 11:38 AM

Their salaries are so cheap...

12d3 發表於 2007-3-22 12:12 PM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-3-21 11:17 PM:Di5o5PZl|mA
可能遲D McFood 會被認為是不健康食品 :haha::haha: [/quote]
+KB)bh9J&X
R9tZU9}.A_;x/a2v 同毒品一齊被禁

12d3 發表於 2007-3-22 12:13 PM

[quote]Originally posted by [i]a5areal[/i] at 2007-3-22 01:19 AM:
"S9vB O C6V 十幾蚊個鐘又的確好難令人睇到前景既..... [/quote]$Q ZeR;~:z*yL*g&O1n6C

(YB| }}-G0} s 黑工都唔想做

vv1668vv 發表於 2007-3-22 01:05 PM

[url]http://www.rotten.com/library/crime/corporate/mcdonalds/[/url]

王晶 發表於 2007-3-22 02:16 PM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007-3-22 06:01 AM:? DsGJq'Z]
g XE`t(g)U(XQ[gD
'L%E[:kq#[7Z9tP
$e-}S"_ M4yTa0g-g
咦。。。
3i0Rj rV 乜 。。法例 有 禁 咩 ?:D [/quote]*E o?e V-m3|Y

;P.EZPC7?-]"K_#w 佢地d野食係無益 但係無可能因為咁而告佢/禁佢
IS&T+n x6Ak%n 就好似香煙咁全世界都知有害 但係一樣唔會禁

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.