[轉貼] 港女指南
「港女」是一個集合形容詞 ( 民族 ),這是社會公認的定義,絕對不是泛指所有香港居住的女性。而是某些擁有典型現代嚴重心理缺點的香港女性,這些缺點並不是某一個「港女」有齊,而係由不同港女分擔,各人有一至幾項,情況十分嚴重。物質社會,男女不平導致港女的產生。本人冒著生命危險向大家解釋港女,以免災難發生招至損失,並諷喻各現職港女的伙計,重返正途,請勿對號入座,社會仍然有生存空間及歡迎你們。另外感激各位支持本中心的女士先生,如你不是「港女」的香港女性,首先恭喜你們及祝你們有美好的人生! r.^oM3|+a+b\&}C3Vw,t"w
「港女」概念的澄清
1) [港女] 是指擁有某些特徵的卑鄙女人,絕對不是泛指 [居住於香港的女性] 。 'c6JI1pzZ|D
2) [港] 係形容詞,例句: 呢個女仔好港,成日迫男友買 LV /u'K/NU5W@C"\
3) [港女] 的特徵並非 [港女] 獨有,世上不少女性,也有部份的特徵。
4) [港女] 之所以成為某個族群的稱呼,是因為她們的特徵過於卑劣、突出、統一、持續和不受歡迎。 8q&n'x_V3Y9f.da*p
%x"nQy!g MRW
詳細請參考:[url]http://evchk.wikia.com/wiki/[/url]港女:oB%z*X K
7~,_^Pc
/rk+j` XqBx$O b
-WQ5n J&EZ;nm9@ wF2_
港女使用的語言 - 火星文
你 = 梨 我 = 禾
開心 = 開針/開針仔 好 = 巧
訓教 = 覺覺豬 咁 = 貢
點解 = 典解 慘=橙橙
的=滴 係=系
friend = FD子 post = po
w = \/\/ <--「/]「\」結合出黎 m = /\/\ (Jv KP`h6Q_m
6o)S9cF_$a_k}
符號編
>3< -3- =3= =﹏= >﹏< -﹏-
><" =V= =w= /\/\uy@+}9vk
XD / XDDDDD <---至今仍未找出為何要加上幾個「D」字
0U,`8Q3X8} TC.R"H\Z
MSN名:l@ S{$H1g}
大多數港女都會o係msn名度加上幾十個符號,例如:
★,,* ;;; ...++ "miki豬bb >﹏<」╳×*
又或者加上所謂的「感人字句」,例如:6UO h&Fm0\u]`;p{&P
◆,,,,**** ++- 哭了,,有誰明白我?? --miki豬bb **! x U6F9_[T*V\
k:_da{{zI)P
綜合以上的「火星文」:/lv!H!{im B
梨地巧嗎,,* >﹏<*小妹子叫做 miki豬bb也 >3<1l\[&m}b)_
呢張系我滴相相哇 ! =V= 記住要十卜我哇 -3-
喜愛的,, 可以跟 miki豬bb做FD子的唷! kaka*
/uttiAw
以上資料來源 [url]http://hkgirl.no-ip.org[/url] 港女災難應變中心 梨地巧嗎,,* >﹏<*小妹子叫做 miki豬bb也 >3<
呢張系我滴相相哇 ! =V= 記住要十卜我哇 -3-
喜愛的,, 可以跟 miki豬bb做FD子的唷! kaka* (x#Xx3r-]1|%lh
K%p.R |;D:K6V0N!PTu0t
這是kai子文,不是火星文
見得多也想嘔,扮Q I think hk girl are becoming more pretty now 总结得又几好窝``` 絕對贊同你的講法!!7x%Hj3Z K,[ ~9x
全部「港女」都唔知點解要扮可愛-.- [quote]Originally posted by [i]skimming_paul[/i] at 2007-3-24 02:38 PM:
絕對贊同你的講法!!
全部「港女」都唔知點解要扮可愛-.- [/quote]
gE#^R*f5d:a
因為佢地唔靚又唔可愛
所以要扮 果d符號......-a3@I&LtC
我經常都有用架bor.....唔係好正常咋咩~ @@ 我諗我真係老啦,我成日見到D靚妹影相做V字手勢再加單眼嘟嘴,再唔係寫好靚就寫"好令"呀,得5得牙,ETC。 港女求偶篇:~.i h*i8AZ+V
7Nj1cw(W$]-c
擇偶要求卻不低 潘驢鄧小閒有齊K{xw5| p'gf Ax
首先樣貌要靚仔 最好加隻大頭龜
兼夾仲要你有米 為佢屈膝做奴隸
膽大之餘心要細 少咁一瓣都唔制 W"Z;`R+qY(n"D/Q"}$^*v
問佢有咩咁矜貴 佢話呢個係行規
不論自己咩身世 都要嫁個金龜婿
WF1|Uqhb~)^
平時扮到好高貴 自我中心似皇帝
男友想同佢曳曳 掂下佢都鬼食泥
點知一見有錢仔 寬衣解帶冇問題~ [{&|Y} V
龍舟掛鼓加狗仔 含吹舔啜樣樣齊
姣屍燉篤任人砌 一副淫相出晒黎
就是趨炎也附勢 邊個有米認老細S Y,{5Hx i/_{+e)h;B
始終都係一隻雞 問佢點解咁虛偽
佢話良禽擇木棲 做雞都係貴妃雞 E*w @-O^Nj
J7]'Mbm6B%Qq
好詩好詩:good::good::good: XD / XDDDDD <---至今仍未找出為何要加上幾個「D」字 -LN+m#u.VF
[ Y&dQ5N
XD => 大笑;knx"p[Gu
XD[color=Red]DDDD[/color] => 不停咁大笑(進行式) => :D:D:D:D:D:D:D
頁:
[1]