娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yeyejap 發表於 2007-3-28 09:55 AM

生個咁既女,我都要自殺

真係好驚....個阿爸可以為左個女咁樣
9|3WOIpW!mDO [url=http://blog.drinkazine.com/2007/03/28/%e6%84%9b%e4%b8%80%e5%80%8b%e4%ba%ba%ef%bc%8c%e6%98%af%e9%80%99%e6%a8%a3%e5%97%8e%ef%bc%9f/]阿爸為女追星自殺[/url]

harvey22 發表於 2007-3-28 10:01 AM

post la~ :P
M wC(RXu`'Z [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=145117[/url]
7v7W n F:[1B .o^l)y`j
i juz read it:haha:

QuiGonJinn 發表於 2007-3-28 11:20 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yutik 發表於 2007-3-28 01:09 PM

楊翁留下的遺書,洋洋萬字,開首即痛罵劉德華「你以為你是誰……你很自私……」,最後寫上千里來港後,心願仍未償,「我再不忍心看孩子痛苦,我決定以死抗議,我死了,你劉德華還要見我們孩子,不然死不冥(瞑)目……」
]P&f9Z6~+b1q| j2M@f`
呢段先好野!!!!
^$Zf,x%U0w9z 有其父必有其女...

pigcat 發表於 2007-3-28 01:43 PM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2007-3-28 01:09 PM:
,[9I+yWP 楊翁留下的遺書,洋洋萬字,開首即痛... [/quote]4fa/W+wi e,^Zi
一句︰成家都癲ga!!!:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:

joe159357 發表於 2007-3-28 02:15 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-28 01:43 PM:0vu-i$yWNTKt

#^-J Gj5RC 一句︰成家都癲ga!!!:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall::hitwall: [/quote]
[#n2g(G?U-On :agree::agree:都on99劉德華係神咩,好咩好睇.全家都低低o地:kicking::kicking:

奪命老妖 發表於 2007-3-28 05:27 PM

最近比我阿媽發現我追星,佢一定會用呢篇野黎教練我

發表於 2007-3-28 06:26 PM

世上真係無奇不有;)

大優勢 發表於 2007-3-28 07:55 PM

做明星係有啲咁煩既野嫁啦

shoot_the_girls 發表於 2007-3-29 11:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yutik 發表於 2007-3-29 12:49 PM

但當兩母女在灣仔街頭流浪至下午,楊女說開始憎恨華仔,回想十三年來為他付出一切很不值得。vhG7JU
:Ou-yi W C I
愛到極點變恨....................
1M#I2I7R,~2sn 如果恨華仔.....呢個楊女又唔知會做d乜

王晶 發表於 2007-3-29 01:33 PM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2007-3-29 12:49 PM:1~I^Mw
但當兩母女在灣仔街頭流浪至下午,楊女說開始憎恨華仔,回想十三年來為他付出一切很不值得。-A7aHMn%^[Z

XhB3I&J$FPi 愛到極點變恨....................
BA"V/Nwj w4T 如果恨華仔.....呢個楊女又唔知會做d乜... [/quote]
S(fl.pQ(I-\#B
2j{|a U:H?/Z 轉對像 迷郭富城

ronja 發表於 2007-3-29 03:14 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-3-29 13:33:UDLp"t(Wvs%H%f

jP6e,P._C m
#s8B\`l 轉對像 迷郭富城 [/quote]
0s O?Y2n
u7UNI:PF/K?K@ 魯振順好D....起馬佢會同你單獨會面十分鐘......

yutik 發表於 2007-3-29 03:31 PM

佢不如自戀啦!!!,dUe;ysKK
日日照鏡...成屋都係鏡.....自己簽名...唱歌畀自己聽...自己同自己傾...每日廿四小時咁傾啦

vcrcan 發表於 2007-3-29 05:21 PM

佢阿爸一早已同個女”沉迷”落去,要自殺應該早就做左,今次可能真係一時睇唔開

發表於 2007-3-29 06:12 PM

死都要累人累物:noway:
3|*V-ID;d:A]@TS/I 做人既"最高境界"?:dev:

Rika 發表於 2007-3-30 12:26 AM

"以死抗議":eek:#D LQFA MR5G
洗唔洗去到咁盡:giveup:

hkchanhei123 發表於 2007-3-30 09:58 AM

佢傻架....

danielcheng 發表於 2007-3-30 11:08 PM

我睇到呢篇報導時.....te&T s Q"z:u@T3N
我都覺得個"女人"真係好好好..."好低能"丫~~!D P^:VL5dP
自己追星追到傾家蕩產,
z[9[&s9Y.L 咁又關劉德華鬼事? j3^3l ~M'JF
佢都傻傻地ge~~c/\+x.\].k"n S?z!q
佢重要講到好有道理咁,真係頂佢唔順~~:J-s6R^SOuo
佢講d野就好似"痾唔出屎賴地硬"咁~!!!

yyy00000 發表於 2007-3-31 12:44 AM

佢阿爸願意,冇計.....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.