娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yeyejap 發表於 2007-3-28 09:55 AM

生個咁既女,我都要自殺

真係好驚....個阿爸可以為左個女咁樣-M oB,vuo sYN/Y
[url=http://blog.drinkazine.com/2007/03/28/%e6%84%9b%e4%b8%80%e5%80%8b%e4%ba%ba%ef%bc%8c%e6%98%af%e9%80%99%e6%a8%a3%e5%97%8e%ef%bc%9f/]阿爸為女追星自殺[/url]

harvey22 發表於 2007-3-28 10:01 AM

post la~ :P
H?z:[,q8~ [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=145117[/url]/\ai|){
I r?{"QC5m \/S%k
i juz read it:haha:

QuiGonJinn 發表於 2007-3-28 11:20 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yutik 發表於 2007-3-28 01:09 PM

楊翁留下的遺書,洋洋萬字,開首即痛罵劉德華「你以為你是誰……你很自私……」,最後寫上千里來港後,心願仍未償,「我再不忍心看孩子痛苦,我決定以死抗議,我死了,你劉德華還要見我們孩子,不然死不冥(瞑)目……」.e FOM,nqMmv
1Y_xafx:?,G9j2D+JK
呢段先好野!!!!4b$HF{b$k*j
有其父必有其女...

pigcat 發表於 2007-3-28 01:43 PM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2007-3-28 01:09 PM:&fK$Z&K|]
楊翁留下的遺書,洋洋萬字,開首即痛... [/quote],\ K X1O \2y:c |
一句︰成家都癲ga!!!:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:

joe159357 發表於 2007-3-28 02:15 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-3-28 01:43 PM:E T2X%F o6Kz
"PE R5U9yk1elY
一句︰成家都癲ga!!!:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall::hitwall: [/quote]
ZD'ae0`miD7V?1f :agree::agree:都on99劉德華係神咩,好咩好睇.全家都低低o地:kicking::kicking:

奪命老妖 發表於 2007-3-28 05:27 PM

最近比我阿媽發現我追星,佢一定會用呢篇野黎教練我

發表於 2007-3-28 06:26 PM

世上真係無奇不有;)

大優勢 發表於 2007-3-28 07:55 PM

做明星係有啲咁煩既野嫁啦

shoot_the_girls 發表於 2007-3-29 11:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yutik 發表於 2007-3-29 12:49 PM

但當兩母女在灣仔街頭流浪至下午,楊女說開始憎恨華仔,回想十三年來為他付出一切很不值得。
;O^#Gyh C(sK
2fPJz1h 愛到極點變恨....................
"N%U5qp`/Q 如果恨華仔.....呢個楊女又唔知會做d乜

王晶 發表於 2007-3-29 01:33 PM

[quote]Originally posted by [i]yutik[/i] at 2007-3-29 12:49 PM:6X#^0BRR z$]
但當兩母女在灣仔街頭流浪至下午,楊女說開始憎恨華仔,回想十三年來為他付出一切很不值得。5c*^V'fz2r?Fo R
9n:Xvd7o)}x
愛到極點變恨....................
2wt Q.e.A%c$rI 如果恨華仔.....呢個楊女又唔知會做d乜... [/quote]EU ~w/P!vi | t&O
5w{']"Jn1u7|U'T8Kfa4`
轉對像 迷郭富城

ronja 發表於 2007-3-29 03:14 PM

[quote]Originally posted by [i]王晶[/i] at 2007-3-29 13:33:
e~*@^0j
;y x7R4e ]S%~&e
iQ_/Wz"~M!^@ 轉對像 迷郭富城 [/quote]
4p)b3wu7Eh,I oS)A2}v-tp~
魯振順好D....起馬佢會同你單獨會面十分鐘......

yutik 發表於 2007-3-29 03:31 PM

佢不如自戀啦!!!w?F NLr EO
日日照鏡...成屋都係鏡.....自己簽名...唱歌畀自己聽...自己同自己傾...每日廿四小時咁傾啦

vcrcan 發表於 2007-3-29 05:21 PM

佢阿爸一早已同個女”沉迷”落去,要自殺應該早就做左,今次可能真係一時睇唔開

發表於 2007-3-29 06:12 PM

死都要累人累物:noway:
1Z{g%||XE!{I:ut 做人既"最高境界"?:dev:

Rika 發表於 2007-3-30 12:26 AM

"以死抗議":eek:(L%]R:q c | e.SV7}
洗唔洗去到咁盡:giveup:

hkchanhei123 發表於 2007-3-30 09:58 AM

佢傻架....

danielcheng 發表於 2007-3-30 11:08 PM

我睇到呢篇報導時.....c#T"YG#Z
我都覺得個"女人"真係好好好..."好低能"丫~~!I3C!N[NbU:V5s
自己追星追到傾家蕩產,
]b9P0m_ 咁又關劉德華鬼事?
X^C-H |0m0A[pO,GE 佢都傻傻地ge~~
(]@ ]8{)G+zrF 佢重要講到好有道理咁,真係頂佢唔順~~
9V[j [w&Zr.Vn 佢講d野就好似"痾唔出屎賴地硬"咁~!!!

yyy00000 發表於 2007-3-31 12:44 AM

佢阿爸願意,冇計.....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.