娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-3-28 05:56 PM

NDS有咩game好玩

如題~~~介紹下

刺身仔 發表於 2007-3-28 06:18 PM

銀河戰士......

makin 發表於 2007-3-28 06:19 PM

Mario KartXc/fli[|P
自玩..wifi都咁正-.-"&e3WW"bT*cAVr
FF3.n6p#E&X:U6l
rpg一隻..畫面算係咁..q板的SQ'ED*r+E
星之卡比
;t5p$tr.LW?x ` 動作game..我玩爆左..幾好玩的
bCsR Y*S|8Q7P 超執刀
Ue}N? 做手術的遊戲

SCM 發表於 2007-3-28 06:47 PM

SD GUNDAM G GENERATION DS就快出新一集
dH!xv%eE
H^s? mo&^ G 新作品: seed-d後期既ms (如:曉 s-freedom等等)
e U;L1lH@U'PU 新功能: 暫時知道既新功能係有得編4機一小隊

lastwing 發表於 2007-3-28 06:49 PM

超執刀~~~~堆介
;F;M/Yxr l]7wz lost in blue2  類似無人島的game
[%_` jScz.U 應援團~~~~音樂節拍game(就出2)
FX e&Tm)\9G? ?8_#{/H 孖寶賽車~~~~~必備可以多人遊戲......|$] O~Izw}O
炸彈人,明星大亂鬥~~~~可多人遊艇
x2q2I!P D(jee WxO1u
個人推介三國志大戰~~~~~~~出外玩15元一局...yV"V4](p
cooking mama都ok不過玩左3day就爆曬6?;wP]6?
-x2[9BB2^:L9[4A
其實我覺得nds d game唔耐玩...太容易玩(普遍來說)隻mario同卡比都係1day爆機4hI2O` f;b
而且畫面...同GBsp一樣
`"dd E!D(U~ R 女仔o岩玩好多...

157x571 發表於 2007-3-28 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2007-3-28 06:19 PM:8R$\ X;wa(JY ]
Mario Kart.J%r t+EFGg&iq
自玩..wifi都咁正-.-"
4[)T:_^@ V9| FF3
q`n4H J5s rpg一隻..畫面算係咁..q板的f/s _@)_9I7G
星之卡比4@9EYSya7v
動作game..我玩爆左..幾好玩的
z!u^)mJt6H:l 超執刀1T S$^"rb O
做手術的遊戲 [/quote]
\&g)zj3YKr:Q] pA J-gr n wq_Z5rA Ur
做手術的遊戲 VERY GOOD !!! ;):good::love::kiss:

B.ryan731 發表於 2007-3-28 08:38 PM

炸彈人我今日玩過,真係唔錯

kempesito 發表於 2007-3-28 08:56 PM

我最鐘意既 YU-Gi-OH  ! !  !

wcchan886 發表於 2007-3-28 09:52 PM

Mario Kart 同 Bomber Man,因為可以8個人一齊玩,勁正

9966 發表於 2007-3-29 12:13 AM

孖寶賽車
ctz I|%F \ 任天9

nexusli 發表於 2007-4-2 03:23 AM

機械人大戰w

YingTung 發表於 2007-4-2 11:40 PM

我比較推介既:5d"Z:Fw6HQz)``y*?/Y
- Nintendo Touch Golf, 好有玩緊Wii既感覺,用技筆打Golf。
Wt&Ix*pp*dT - Guitar M06, 呢個比較多人玩, 岩平時轉唔切A至F調既人。

yuri 發表於 2007-4-2 11:41 PM

FF3 我都覺得不錯

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.