NDS有咩game好玩
如題~~~介紹下 銀河戰士...... Mario KartXc/fli[|P自玩..wifi都咁正-.-"&e3WW"bT*cAVr
FF3.n6p#E&X:U6l
rpg一隻..畫面算係咁..q板的SQ'ED*r+E
星之卡比
動作game..我玩爆左..幾好玩的
超執刀
做手術的遊戲 SD GUNDAM G GENERATION DS就快出新一集
新作品: seed-d後期既ms (如:曉 s-freedom等等)
新功能: 暫時知道既新功能係有得編4機一小隊 超執刀~~~~堆介
lost in blue2 類似無人島的game
應援團~~~~音樂節拍game(就出2)
孖寶賽車~~~~~必備可以多人遊戲......|$] O~Izw}O
炸彈人,明星大亂鬥~~~~可多人遊艇
WxO1u[ z
個人推介三國志大戰~~~~~~~出外玩15元一局...yV"V4](p
cooking mama都ok不過玩左3day就爆曬6?;wP]6?
-x2[9BB2^:L9[4A
其實我覺得nds d game唔耐玩...太容易玩(普遍來說)隻mario同卡比都係1day爆機4hI2O`f;b
而且畫面...同GBsp一樣
女仔o岩玩好多... [quote]Originally posted by [i]makin[/i] at 2007-3-28 06:19 PM:8R$\ X;wa(JY ]
Mario Kart.J%r t+EFGg&iq
自玩..wifi都咁正-.-"
FF3
rpg一隻..畫面算係咁..q板的f/s _@)_9I7G
星之卡比4@9EYSya7v
動作game..我玩爆左..幾好玩的
超執刀1T S$^"rb O
做手術的遊戲 [/quote]
J-g r nwq_Z5rA Ur
做手術的遊戲 VERY GOOD !!! ;):good::love::kiss: 炸彈人我今日玩過,真係唔錯 我最鐘意既 YU-Gi-OH ! ! ! Mario Kart 同 Bomber Man,因為可以8個人一齊玩,勁正 孖寶賽車
任天9 機械人大戰w 我比較推介既:5d"Z:Fw6HQz)`` y*?/Y
- Nintendo Touch Golf, 好有玩緊Wii既感覺,用技筆打Golf。
- Guitar M06, 呢個比較多人玩, 岩平時轉唔切A至F調既人。 FF3 我都覺得不錯
頁:
[1]