娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sky308 發表於 2007-3-28 10:11 PM

繼賤種四眼仔 又一新版巴士阿叔

係車上飲啤酒 已經唔岩(巴士有貼話不可飲食)0];O%A'H k{v$|w,X
仲係到講廢話....拍片既哥哥仔真係慘 聽佢發up風
O!z'U;\tb6[.Z [url]http://www.youtube.com/watch?v=0dmHfaoEeqc&NR[/url]

ohnaf 發表於 2007-3-28 11:09 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-3-28 10:11 PM:
UMU%S%a\B-i 係車上飲啤酒 已經唔岩(巴士有貼話不可飲食)
&V%~O:Qx;x 仲係到講廢話....拍片既哥哥仔真係慘 聽佢發up風
VMD1e$r"zY8h [url]http://www.youtube.com/watch?v=0dmHfaoEeqc&NR[/url] [/quote]
a1I[&uWI,^x-z j 6o9|vL7V,c#P(m1LU
拍o個個都幾無聊~~個亞叔都係一樣咁無聊~~無聊人真係多~~

ronald711 發表於 2007-3-28 11:24 PM

我反而覺得依家…
7tu e+pbz8k@ 係又拍…唔係又拍…9E%T#TU,LQ.{)|!o
係又youtube…唔係又youtube……

Legendrick 發表於 2007-3-28 11:55 PM

想拎五舊水!?

9966 發表於 2007-3-29 12:11 AM

拍個個人係米想放止atv拎$?

sky308 發表於 2007-3-29 09:13 PM

其實拍個個都比個阿伯串到啞哂...:haha:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.