娛樂滿紛 26FUN's Archiver

a5areal 發表於 2007-3-28 10:59 PM

大家覺得劉德華

大家覺得劉德華會唔會, 或者應唔應該見下果個女fans 楊麗娟呢?
z&fHj8b!J){ ^!g.V2iaG/e2Y.l9}
X:V4x4[~(Acd
我覺得佢真係會~

SCM 發表於 2007-3-28 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]a5areal[/i] at 2007-3-28 10:59 PM:,A t*i7m Nip"}
大家覺得劉德華會唔會, 或者應唔應該見下果個女fans 楊麗娟呢?7wOsME&y
x4nHi"ohu
6anM!M k0^fkf
我覺得佢真係會~ [/quote]1mt8ofS-n6tmr1u+O`
如果佢見
Q dq+M { Bh1_ 可能會有d瘋狂fans有樣學樣

xylitol25 發表於 2007-3-28 11:08 PM

of course唔好啦,一陣整多幾個楊麗娟黎以為激d就可以見佢咪死??????

ohnaf 發表於 2007-3-28 11:15 PM

個亞媽都白痴既~~正一無腦ga~~佢老豆都係一樣咁無腦
!R0k(dO+`yN 咁樣寵個女~~真係成家都低低地)zW3K(cP;Ln0C
:n)g7Tfc
個亞媽仲要話~~已經死左一條命喇~~你(劉德華)係唔係想死多2條丫
&G y[#L2\)xY,Q%j 8h c%@ l(\R
如果比到你咁ar~~你下次又話要生要死 J;p?:m0p$i g(Kw v5H
%M.ykQy7P2x b1s N
個個都咁~~劉德華咪好唔得閒..........o[-h!g:e a
,G,g4i#IMXr7sY
lee個世界咩人都有~~傻人就大把

baatkung 發表於 2007-3-28 11:15 PM

連老豆條屍都唔理,寧願等華仔,華仔一定唔理佢啦,內地人D想法好另類架,人人都學點算呀!!況且佢地已經得寸進尺,見完又要見,重要一定要單獨10分鐘,滿足得佢地幾多呀?

ronald711 發表於 2007-3-28 11:21 PM

好似話…
+R_C&WW 為o左save$$ 再黎見劉華
xEC'cTw||Q 佢爸爸的遺體可能都唔要……

SCM 發表於 2007-3-28 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]ohnaf[/i] at 2007-3-28 11:15 PM:
!O2B$?j-}&S*g#{ 個亞媽都白痴既~~正一無腦ga~~[color=Red]佢老豆都係一樣咁無腦[/color].P&kB#ASk.u?
咁樣寵個女~~真係成家都低低地*hO*] u#R@;P HL.O
o4ie&T;YU&x] K
個亞媽仲要話~~已經死左一條命喇~~你(劉德華)係唔係想死多2條丫
q |1eDg%xW:he`R
nz ZoKyU V_CB 如果比到你咁ar~~你下次又話要生要死
N2{l/^'`tW6w*w)E 3Kd'^,bE8C
個個都咁~~劉德華咪好唔得閒..........
h+t,^rN#x+S +c(Xzbi$USt.P V'r
lee個世界咩人都有~~傻人就大把
I y(} P,r? x%U Wl^dN*O
[/quote]/a$I5qIuCx;z6X R
算la 人都死左 唔好咁講佢8l h6bZ\0d%p%sg
5uhX Sv:{:rY']
我真係唔明個女  間接害死老豆,URu uS{O!f
j&x j&V"[(?
仲要搞到好似冇事咁

ohnaf 發表於 2007-3-28 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2007-3-28 11:21 PM:
{u/I`#xkY 好似話…
~iG!lc4R 為o左save$$ 再黎見劉華
'X{ YmA$S;Ow.Q6E 佢爸爸的遺體可能都唔要…… [/quote]
e Q g~|%S;X j-`CrVA%H+N u3w
唔係掛...........真係食屎大ga全家都~~..........我諗佢亞爸~~死左都起番身........(不過可能話佢做得岩)

9966 發表於 2007-3-29 12:13 AM

追星個個女仔其實屋企都有問題la
;} M X%o_ 邊有可能十幾年泥唔洗打工日日靠屋企人照顧ka

karen0123 發表於 2007-3-29 12:40 AM

我覺得劉德華如果因為呢件事見呢個瘋狂女fans,可能會令佢仲得唔到教訓,一錯再錯。...

eric911 發表於 2007-3-29 02:35 AM

相信這刻的劉華不知怎做。見又唔係、唔見又不是。但他應該會見這位fans,點都要安慰下她,但一定是私低下,不會見報。

nonofung 發表於 2007-3-29 02:45 AM

好明顯係個家庭問題,女又癲,家人又陪佢癲。
-|\@.M[]'UTl 人地家下老馮見佢嫁咩,真係學李家誠話:「唔洗做牙」

specificness 發表於 2007-3-29 10:09 AM

建議劉德華唔好見佢,但親筆寫一封信比佢,勉勵佢努力做人。見佢等如鼓勵佢呢種生活方式,不見佢又怕引起更激行為,因此寫信,表示他的關心,但明確表示,一日未見到佢重新做人,他不能見佢;更應表示如果她一直是這樣,劉不願意有呢種粉絲。劉德華一定要明確表示自己的立場才有效,因為明顯地呢名粉絲(及她的家人)腦筋不大好,清楚說明尚且不知他們能不能理解,不清楚明確表示,他們極可能不清不楚的又「誤會」了。

head 發表於 2007-3-29 10:16 AM

[quote]Originally posted by [i]baatkung[/i] at 2007-3-28 11:15 PM:@@2a4r o)j[cA
連老豆條屍都唔理,寧願等華仔,華仔一... [/quote]
0L{:\)CM2k ^ T:nP!y 2\BVz1J.XSwc2a

I0]0W{e$|\dX 同意  連老豆死左都唔理 一心要見劉華就知佢有唔妥  J:S/D.|8O+[%u2b
見得一次 就會想見第二次 唔通次次滿足佢既要求 滿足到幾時D#Rz j ~.I MM
:mad::mad:

littlecat200566 發表於 2007-3-29 10:51 AM

尋日睇第一手真相,覺得個女人真係有d變態,華仔好慘

王晶 發表於 2007-3-29 01:35 PM

劉華成日都遇到呢d痴線女人 以前仲有個俞可欣 一直要人叫佢做劉太..

alantai 發表於 2007-3-29 04:59 PM

以華仔性格,佢應該會再見條女
6yi+}q'\W| 不過再見面唔知會幫佢定係害佢

vcrcan 發表於 2007-3-29 05:19 PM

單獨見面應該就唔會,但可以考慮在傳媒面前再見一次勸解下,咁就仁至義盡了

發表於 2007-3-29 06:15 PM

單獨見面??危險性都幾高:haha:
|Y'S~2g"zO4V+M { 點知佢顛起上黎....:gun:

SCM 發表於 2007-3-29 07:49 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-3-29 06:15 PM:*H,z-gx r y4d
單獨見面??危險性都幾高:haha:
$e:Z6Ht}7Tw#M"h 點知佢顛起上黎....:gun: [/quote]
5Q[OG Z;|Z1F+LP9V 重演荊軻kill秦皇既場面:eek::eek:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.