娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wongjoshk 發表於 2007-3-29 02:49 AM

[youtube] 林海峰是但噏踎低噴飯 -> 一齊笑啦!

扮可愛教主, 打snooker到真係好好笑:D:D:D
,a^+oq0y
M3h U8{u)V;hh 林海峰是但噏踎低噴飯 - 01 是但熱身 之 美女廚房1G^.uP6|_,_%B
[url]http://www.youtube.com/watch?v=vThti_YbdOE[/url]
GQ\eT&? 9_Z:|*E7z:j2}|)M
林海峰是但噏踎低噴飯 - 02 是但熱身 之 麥當娜香港演唱會/t"l0Z2O@ \0txVh
[url]http://www.youtube.com/watch?v=FuHXEj_9_sY[/url]
cj:aZ;XVq`` 5F({0E:c r o_;`z0Fk
林海峰是但噏踎低噴飯 - 03 抑鬱個鬱 之 軟硬天師演唱會 (張學友.草蜢.黎明)RX%_ S4l4Z{
[url]http://www.youtube.com/watch?v=zOerj0gxu48[/url](zmEt[P;f z

/M/EK4sB.~k4E0L 林海峰是但噏踎低噴飯 - 04 平凡明星 之 無間道英文版
$L,k-],vQ#[zA? [url]http://www.youtube.com/watch?v=yIGePU3zlkU[/url]9\V0k0rYo

_o#\Y vy8k)v*x"O 林海峰是但噏踎低噴飯 - 07 我要做Model
0OA&g/[1ZW#S [url]http://www.youtube.com/watch?v=AR_KxXeXtA4[/url]
OlM!].N%ve#d ]} au'p8[
林海峰是但噏踎低噴飯 - 09 劈隊劏 之 浮誇)CQ _\"`8m2h#y
[url]http://www.youtube.com/watch?v=fNx0eI3OYfo[/url])u,@F w"[)r9@#v
6_*B-s*D3z| b
林海峰是但噏踎低噴飯 - 10 瘋狂美腿震震機 之 運動V-y"o]j2}
[url]http://www.youtube.com/watch?v=VaEXrxu-Q4A[/url] @E Wj9oLU
W5b'GzG'WP5]DCY
林海峰是但噏踎低噴飯 - 11 你好劉華0Aqm;|O
[url]http://www.youtube.com/watch?v=L9at9DOxLoM[/url]
X,{$wElr5k
W;d@:h'~q]b)P 林海峰是但噏踎低噴飯 - 13 愛得太遲
%[;H S"I |GSN$` [url]http://www.youtube.com/watch?v=HdAn8dKRn6s[/url]'Q4_*`A\M/|v&e
"jy)j a8MUZH4m!^
林海峰是但噏踎低噴飯 - 15 可愛教主 之 超低能,勁搞笑 s\S{0?g f(VxQ
[url]http://www.youtube.com/watch?v=43_CfldX9_4[/url]
/R,S`,S$E C &E/~(z YgC@
:clap::clap:   ***  梁家傑勁搞笑,曾蔭權超低能 之 脫節的煲呔..... ***yo|+gR^ Ow
                        [url]http://www.youtube.com/watch?v=V9wfW3BXGrY[/url]
)^ s&iz$J1G3f}
1Q^,ix;Y&R 林海峰是但噏踎低噴飯 - 16 勁歌金曲06
p:B5n`+r j5\u4b n.c6GE [url]http://www.youtube.com/watch?v=OuwIRsjZ9N8[/url]

vv1668vv 發表於 2007-3-29 03:08 AM

[quote]Originally posted by [i]wongjoshk[/i] at 2007-3-29 02:49:;Pk:NJ6V!ZT
扮可愛教主, 打snooker到真係好好笑:D... [/quote]k)zW Lc8]Y4B$Y

bW+F9t%G#w FH"b%RSmn
林狗 有D 野 真系幾鬼 “抵死”
Z&n]dV6O :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

jimjim12 發表於 2007-3-29 06:34 AM

啱啱最近睇過,真係好搞笑,尤其~~超低能、勁搞笑:D:D:clap: _f {(? TF.`6_K9p`

j&y(M1]LLY:PT [[i] Last edited by jimjim12 on 2007-3-29 at 06:36 AM [/i]]

wai2002 發表於 2007-3-29 08:18 AM

真係好搞笑!

ronald711 發表於 2007-3-29 08:29 AM

wow....!
J/]t;H5x-TJ3t full captured *.*

head 發表於 2007-3-29 10:19 AM

睇禁多個 超低能,勁搞笑 最搞笑 其餘麻麻地

littlecat200566 發表於 2007-3-29 10:42 AM

多謝,而家有得睇lo

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.