PART 5.
森林之王大會....@ [*n$h-?,c
正在大家... [/quote]
%`F)W2F^j5iX
H|3X!dzkTV
咦??vg7OC%@L;~
新part喎~(p\:iW.U+@*aH$`0w
未聽過就唔識囉~ :secret::secret: 好無聊喎...d廣告- - 十幾年前d無聊野..哈 而家變左6隻匙點砌4個3角形:redface: 多謝版主加分~~ [quote]Originally posted by [i]kenlabs[/i] at 2007-3-30 01:55 AM:%phS ZB5B
PART 5.S+V0uV.]b4P
森林之王大會....;Ny9Y8GG2Ntil&n
正在大家討論緊係邊個擺大象長頸鹿入雪櫃裡面﹐同埋點解小明要過河▫既時候﹐忽然發覺到﹐除▫左長頸鹿冇▫黎到之外﹐仲有一個缺席﹗究竟係邊一個﹖﹖[/quote]
H8N+Z&Z5Rs?
小明掛.....因為小明過緊河;););) [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-31 04:23 PM:
.P\+F0u!K\v
小明掛.....因為小明過緊河;););) [/quote]d[SN8G?+|6?(C
小明唔係動物﹐所以答案唔係佢。:haha: 可能佢要俾d依家o既小朋友聽下 哈哈:D
依個iq題我女友前幾日都問過我
wI\*[6I8t}5B*e&h
我答佢4個/F3Whj^-@-EX
1開門
2推隻象入去,但係肥過頭塞住左
3大力踢多一腳踢去入去
4關門P0Q[(Nv6?s,Sgt&Z
:kicking:+:D笑死佢
頁:
1
[2]