娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ruf 發表於 2007-3-30 02:47 AM

但係唔知點解第一次比人問起我係唔識答囉 =.=

yorker 發表於 2007-3-30 07:28 AM

[quote]Originally posted by [i]kenlabs[/i] at 2007-3-30 01:55 AM:c ls @+rJ b
PART 5.
%?b(x@Vb 森林之王大會....@ [*n$h-?,c
正在大家... [/quote]
)t'Htx.f#` %`F)W2F^j5iX
H|3X!dzk TV
咦??vg7OC%@L;~
新part喎~(p\:iW.U+@*aH$`0w

6UhPf/z3et1vk2a&C 未聽過就唔識囉~ :secret::secret:

hkchanhei123 發表於 2007-3-30 09:52 AM

好無聊喎...d廣告- -

tkc314 發表於 2007-3-30 07:29 PM

十幾年前d無聊野..哈

發表於 2007-3-30 10:08 PM

而家變左6隻匙點砌4個3角形:redface:

sky308 發表於 2007-3-30 11:46 PM

多謝版主加分~~

playbr2 發表於 2007-3-31 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]kenlabs[/i] at 2007-3-30 01:55 AM:%p hS ZB5B
PART 5.S+V0uV.]b4P
森林之王大會....;Ny9Y8GG2Ntil&n
正在大家討論緊係邊個擺大象長頸鹿入雪櫃裡面﹐同埋點解小明要過河▫既時候﹐忽然發覺到﹐除▫左長頸鹿冇▫黎到之外﹐仲有一個缺席﹗究竟係邊一個﹖﹖[/quote]
A}~}V H8N+Z&Z5Rs?
小明掛.....因為小明過緊河;););)

kenlabs 發表於 2007-3-31 07:23 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-3-31 04:23 PM:
A'c5~W PE
v Z4_9F'PYZ .P\+F0u!K \v
小明掛.....因為小明過緊河;););) [/quote]d[SN8G?+|6?(C
小明唔係動物﹐所以答案唔係佢。:haha:

abcdeok 發表於 2007-4-2 09:58 AM

可能佢要俾d依家o既小朋友聽下

loklok117 發表於 2007-4-2 09:46 PM

哈哈:D
SW2FR$YE 依個iq題我女友前幾日都問過我
LA/[ R U2O;\x wI\*[6I8t}5B*e&h
我答佢4個/F3Whj^-@-EX
1開門
!s,iJ\OK.Y p#h 2推隻象入去,但係肥過頭塞住左
f&UDlI8\o 3大力踢多一腳踢去入去
V h zYdL H&E 4關門P0Q[(Nv6?s,Sgt&Z
:kicking:+:D笑死佢

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.