娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2007-3-31 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]franken[/i] at  12:34 AM:
Gw q:P|nV 我會覺得有時係因為令到一個詞語的讀... [/quote].u{d-uAMc|
Aq ^zYR(VS^
一個真實事例:
&d+]rHk1AN 一次,我在唱片鋪睇下有乜新碟o既時候,身後有兩個中年婦人在傾談,談話中提到屯門的青松觀,唔知好 男女男 定好笑,o個兩個女人竟然懶醒咁將"青松觀"讀做"青松官",真係畀佢兩個吹到啤一聲6R+^K3i.PbK4c
當然,這個讀法不是何文匯所教的,因為何氏讀音都承認"觀"字用於"道觀"時要讀個"冠";
iq}@q&x 不過,兩個中年婦人的所為與何文匯絕對有關係;要知道何文匯提倡的讀音是以廣韻為依據,而廣韻只有五聲,加上何氏向來不認同廣府話可以變調,就係咁樣,潛移默化的情況下,那兩個女人都誤以為變調就是錯;在這個正字歪風盛行的時代,她們自然會以為自己咁讀好醒,其他人跟本唔識野(與某些人無異)

franken 發表於 2007-3-31 01:32 AM

阿感兄,即係唔係話咩,何先生佢根據廣韻而開展佢個argumentz.Q0b-v&V5v4b s#N0j8M
而明顯你有另一套論調,
_I6M)`*e 咁樣口同鼻拗都真係幾難搞喎。
`#cpz#D8lQn)K \6S(Uo qYv
不過廣州/東話唔係有九聲咩?咁廣韻所講得五聲,咁其實係唔係另外的方言呢?

阿感 發表於 2007-3-31 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]franken[/i] at  01:32 AM:
AZ1y[%yV2{-dr*{ 阿感兄,即係唔係話咩,何先生佢根據... [/quote]
ua`["v E0O
@_0O8Gy W+^S [quote]廣府音韻有九聲,《廣韻》只有五聲,是故若完全依《廣韻》來轉讀,那麼,廣府話有四個聲調就要作廢。 6W&U f1X/_Ko

y'KU ~+NFb"l+p 所謂聲調,即是平、上、去、入,各分陰陽(粵曲界稱為「尖沈」),是即八聲,加上一個中入聲(或稱「中陰入聲」),是即廣府話的九聲。要由五聲轉讀為九聲,其中自然就少不了變讀的因素。 [/quote] B v_i `eGD
&niWo.`v6t
[url]http://www.cantonese.org.cn/Articles/2006/200605/Articles_20060511152512.html[/url]

阿感 發表於 2007-3-31 01:58 AM

剛找到一個討論"正音"的網頁,有很多不同意見,值得各位花時間看看
oXC8e| 我看了小部份,那些留言都十分有趣IMa:S:gH^
[url]http://www.inmediahk.net/public/article?item_id=182269&group_id=254[/url]

阿感 發表於 2007-4-1 07:09 PM

靚仔博士歐陽偉豪粵語正音語錄C)`n|.@
[url]http://www.youtube.com/watch?v=PnX6chI9b_0[/url]
w:n$x,M"[-s'rxz 1P5pm/f7Qm v8R
佢把現代口語視作爛鬼缸瓦,古代讀音視之為古玩珍藏
M+l%i#s6_Eq 可想而之佢對文化o既重視有幾高

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.