娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-3-30 11:36 AM

何xx陰招...姓 郭 變姓 國

各位網友...可能覺得奇怪..何解我咁痛恨何大博士..D1X\9Z)r
而家公開講下..
+Gtc,Y;g 小弟本姓郭 ....父有十兄弟...5个在廣州..[我們在廣州住了十代...有族譜]WX;zaa z
[size=5][color=Red]由太太太太爺開始...從來都姓郭[讀角]不姓...國〔不讀國〕..[/color][/size]v!L w~'d
但係...自十幾年前..大伯的幾个仔女入左香港的小學起...其中文老師是何仆繼的一系走狗../F(_$I2F#q:b:`m;s`
竟要我地全族改姓國...8OF Qy3lcGM
你知..[size=4][color=Red]讀書是寄人籬下..得罪老師冇運行..於是佢地也逼改讀國.."{*]@J`Hc
而家佢地上大學...亦慣了讀國...真仆繼......[/color][/size]|HS}Zi-qt
所以而家...無記新聞..
{h x4f G+e5a 郭泳琴都把自已个姓..讀做國...死未??
I:E{j_5x-n,d"V [color=Red]因由小學起就畀何x街的走狗洗左腦...[/color]D y{ _U/^'U
第曰...我D仔女..如在港..亦9成會畀佢洗腦.....?%Rm+tBU
老實講....[size=5][color=Red]如果佢地有9成學者同意改音...冇所謂..*}9Ug4O V w I
但只因佢一兩個人...因有傳媒撐..就出來透過中小大學及傳媒洗人腦???[/color][/size]4i;hZ3Eqp,Ru
...我就不服氣了!!!1u Y'F3_;O(x9h_
惡到要我成族改姓??/iGd {2a
有冇搞錯....!!!:mad:0u/BZb*E#g_X.[

,\&wd m:u zS [[i] Last edited by magic on 2007-3-30 at 11:43 AM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2007-3-30 11:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

louiwong 發表於 2007-3-30 11:52 AM

有D同情,但係你始終都係姓「郭」丫

magic 發表於 2007-3-30 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]louiwong[/i] at 2007-3-30 11:52 AM:
|d.V2w(uO? 有D同情,但係你始終都係姓「郭」丫 [/quote]
,{M"W|Bx 重有... aATg"WK8p0S
[color=Red]如果話我們在宋代時[跟廣韻]是讀國..[/color]那麼...w7qs8p$}F[
在漢代呢??
O W[xEFZ,k8y 在秦代呢??1Wn5I0T+X4X:yq
在周代呢??naF3x_K%A7B
若有學者考証出...此3代有三個變音..那麼我是否又要改姓?????
4KB@Q6Ak%p 由此可知復古無謂....
:~~2z}g'E*K\ ..如由元..明..清..民國..我們都把郭讀成角..+O-VJ4{luQ-}
那麼...可尊重下我們嗎??:`/g U,jCeD
可解要學校改我們的姓呢???s K2})@#P5k
...

d228216 發表於 2007-3-30 01:47 PM

:D:D 跟足佢讀...我地好似外國人講廣東話咁:D

d228216 發表於 2007-3-30 01:51 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-3-30 12:10 PM:
Z"N\;` druj-e jwRch!s BZ
重有...|vOJ-LF2T1}v
[color=Red]如果話我們在... [/quote]
V|E2fTOMU :D跟宋代時, 係有原因既, 宋同之前, 中原係講廣東話既...至南宋及元朝, 中原人受凶奴入侵南下, 集居現時廣東一帶南蠻之地.

QuiGonJinn 發表於 2007-3-30 02:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

magic 發表於 2007-3-30 04:58 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-3-30 02:12 PM:2O+b%Jzv

gM5v)p,~ [ GA'q0uC,q+u9t
沒錯,從五代開始,漢文化不斷... [/quote]...其實粵語亦受國語影響..
7L7B*~`(]9A#Ttrn 如[color=Red]..[[厲害]]..[/color]此詞..我們會讀[color=Red]利害[/color]..不讀[color=Red]麗害[/color]...但單一個....[[厲]]字時...就讀麗....此明顯是受國語影響也..:)...因在國語此二字是同音..

QuiGonJinn 發表於 2007-3-30 06:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

FishyR 發表於 2007-3-30 06:36 PM

舊時講o既音係咪一定要跟, 我諗真係見仁見智? 若果歷史長就要跟, 今日所謂o既"懶音", 幾百年後一樣係到時要認定要跟o既音. 門字樓下加d九呀西呀, 幾百年後唔知係咪應該要跟呢?
'?,dJ6@s?y
)?+d;NCYG q7_ 我最覺得唔ok係佢話自己o既係"正音", 無言中, 佢踩低其他學派, 將所有唔同佢意見o既變成"不正", 呢個十二分誤導廣大市民!^cW {oBXU

)i:bm2?j"cO{ 佢係博士, 只係佢喺一個專長上博學多聞. 絕對唔代表佢係代表大部份人o既立場.
w G8Rv)[F ?.y(Yfo+h(vH,s
廣府話, 好多人日日講緊. "正"與"不正"唔應該由佢或幾個支持佢o既人決定. 應由大眾用家決定.

magic 發表於 2007-3-30 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2007-3-30 06:36 PM:
[-_WS6TI 舊時講o既音係咪一定要跟, 我諗真係見... [/quote]t @ qa2?
agree........
w;A2da Eo!u.\ 佢[何生]个博士係讀乜得回來??有冇人知??:eek:

FishyR 發表於 2007-3-30 07:22 PM

我老豆話好多垃圾都係讀屎片o既!

阿感 發表於 2007-3-30 09:37 PM

我細細個o個時,聽到多數人都係讀做"角",父母都係咁教,D;R6L m/etu1y7q2[pu1d i
之後大個少少,小學幾年班咁上下,開始聽到有人讀做"國",電視電台都係咁讀7m'JD-`q-h+z%a
這時,我當然跟住讀"國";因為我o既父母讀書唔多,相比之下我當然係相信老師,電視同電台
+pW6zF E4TQz1@-`e 再到近年,互聯網發達,很多東西都能在網上得知;同時,反對何氏的聲音亦愈來愈熱,我亦在網上看到一些相關文章,看過後都覺得那些文章寫得很有道理,很有理據:V})N"^(m@,dA
現在,看到郭氏後人的文章,真的覺得自己很對不起自己的父母及姓郭的人:cry:

magic 發表於 2007-3-31 01:15 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-3-30 09:37 PM:
S ])Us}!R7S 我細細個o個時,聽到多數人都係讀做&qu... [/quote]...thx您...:A]P"tE2[
但我 D堂兄弟...[有些尚在上大學]..己經被洗左腦跟足[color=Red]國[/color]泳琴、[color=Red]國[/color]晶晶呢....真可惡...:mad:......佢地就係想講得多...慢慢多人跟...邪音就可以得呈了....:mad:~&d:@$Dz+Fs

4Tb8a5mAoyc0\ [[i] Last edited by magic on 2007-3-31 at 01:18 AM [/i]]

9966 發表於 2007-3-31 01:18 AM

i think改姓好恥辱lor

magic 發表於 2007-4-1 02:28 PM

[quote]Originally posted by [i]9966[/i] at 2007-3-31 01:18 AM:
n\I3\[ ` x(~7I.Sn2` i think改姓好恥辱lor [/quote](J0N:i{ CMG H
......咪係...:gun:

pigcat 發表於 2007-4-1 04:48 PM

咁咪你又你角..佢有佢國lor
2k6M w1k8aP:k 佢都講明人地叫當事人時要尊重返本身當事人ge意願(最緊要正字度講)LP3O`(fD%U-k
你唔中意人地讀你個姓做國..你話比人知讀角lor_LD'r-|X

#o:L!Ws Z$y] 同埋
s"ueT[0O 到現時為止都冇所謂正確讀音..
S8S-p|/qG 你認為對ge答案只係你不嬲都讀開咁解jei
XM9k x/n-j l-@A 佢認為岩ge係佢翻查典籍佢研究出黎jeii)h5q[Q2mc c
大家睇法唔同4| erG e }o,P8}

^/MC w R Pq magic兄又何須動怒?:);)

152634987 發表於 2007-4-1 06:19 PM

咁你又唔洗咁嬲ge~~€
Qr5W%Ni 始終語言都係約定俗成
q0X v:[m)Z~t 有好多時~我地而家覺得0岩ge野...以前係錯ge~~~

magic 發表於 2007-4-1 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-4-1 04:48 PM:
1D's S!Y_4Sv 咁咪你又你角..佢有佢國lorb` m,i a
佢都講明... [/quote]
vb&}Ji|&aQ ..............但係佢淨係[[[翻查]]]]一本[[[典籍]]]...[[廣韻]]來呃人...扮晒研究左好耐咁呃人..未經咨徇就揾電台跟....就十萬個不對...

阿感 發表於 2007-4-1 06:53 PM

[quote]Originally posted by [i]152634987[/i] at  06:19 PM: EV*VV-E7~ v
咁你又唔洗咁嬲ge~~€;Bw!s+y0_0P~K_
始終語言都係約定俗成
Da;D } h7OXN 有好多時~我地而家覺得0岩ge野...以前係錯ge~~~ [/quote]
z$b} }}
:Y0M/p#q3W!U3k3y 點解要用以係錯ge,取代而家大家所認為ge對呢?_*N6g%\1K K'B]
咁怎做咪搞到d野亂晒o羅:angry:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.