娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2007-4-1 07:23 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-4-1 06:40 PM:
"RS R1U6M f}{"L3R
L/}~ab*[lT ?:QQ ..............但係佢淨係[[[翻查]]]]一本[[[典籍]]]...[[廣韻]]來呃人...扮晒研究左好耐咁呃人..未經咨徇就揾電台跟....就十萬個不對... [/quote] N;P@j1v leG
你點知佢你呃人
_ Xd7w'\6D#c[O 你都研究過?h8s?'t r i_3~O
你又知佢係"扮晒研究左好耐";)\o;Q&~~ `F)oA

OIB)G)G-b,r 佢搵到渠道去公開佢ge研究成果..有咩唔岩:confused:

阿感 發表於 2007-4-1 08:19 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at  04:48 PM:%H1kv\-_+O[
咁咪你又你角..佢有佢國lor
A5v{(y};b 佢都講明... [/quote]Sb3MCC7Ho/`o

n%Bb#J7J 何氏讀音推行左成廿年,一直以來都冇講過最重要跟返當時人o既讀法,在最緊要正字節目-I j#}L,?5\$l#d6e
初期教人讀姓"韋"o既"韋"字都冇講過呢點,係之後畀人嘈過先加返呢句a3?~HW:Nq uk
'^1v&Zg f.^
好喇,o既然佢地認為要尊重當時人o既讀法,咁佢地點解要推廣一d一般人唔會讀o既讀法%tVTl#Ber3V
,咁樣係咪唔尊重歷來一般人o既讀法
/a5AF7o$C Ts3_3]2Qw?t^]
到左而到,好多人都已經畀佢地蒙蔽,”當時人”o既讀法在佢地o係媒介學校推廣之下已經不受大眾尊重%c L {T;{'fp#?4V
,搞到而家好多人信左佢地先扮晒大方咁,這正正是何氏音謀的可怕之處
M^+Ob ~ _{9M6E 2`F5B&PR(M`
[[i] Last edited by 阿感 on 2007-4-1 at 08:22 PM [/i]]

magic 發表於 2007-4-2 02:17 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-4-1 08:19 PM:x;x3m\I9Bt
6G?7J N!C!H%iT!hs
E7Iw+[nyk h/W_
何氏讀音推行左成廿年,一直以來都... [/quote]:B2r[nE
就好似我D堂兄弟...因學校話..郭應讀國...冇話讀角係對....
xoV%}:H3rm 佢地在小學時..冇人同佢講..何氏音其實未經公認..〔未經公認就當成對..好比新药未經医學界承認有效就拎去賣〕
bbAV-i2hNj 只是他們何氏認為對.../nR|9F&K
把未得大部份學者同意就四處推廣..就是誤人子弟..5s7a0SA6O#t
[color=Red][size=6]重點是:...把未得大部份學者同意前就四處推廣...絕非正派學者所為..[/[/size]color]zc$yTr g \ v1]
[size=6][color=Red]望所有網友明察[/color][/size]
WP5_6^XUi
:nQF/S(qn:nFaT [[i] Last edited by magic on 2007-4-2 at 02:22 PM [/i]]

eagledogfox 發表於 2007-4-2 04:18 PM

but in mandarin "郭" is sound in "guo", which is same as "國" in mandarin...
w1z ^ xgU R2J just provide information only..
U+l%zb Bx&_K2b#H hope u wont mind... ^^'

阿感 發表於 2007-4-2 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]eagledogfox[/i] at  04:18 PM:
:j6c _J iM but in mandarin "郭" is sound in "guo", which is same as "國" in mandarin...
D,H&[V+d6L7SS just provide information only..
Um(Z!l K9dE'lK hope u wont mind... ^^' [/quote]
8k]I*I aN+c `eI9t T&t{,Ig
有很多普通話讀音都與粵音都有這種區別,一樣可以用這個方法去否定何氏讀音係錯
C K1O2V9u@tl 在粵語中"孩"字與"鞋"字同音,普通話則不同讀法,那麼是否表示粵語或普通話的讀音存在問題?u$\Fh I}s)~Sw
.Ig,h0R&f)r(Q%f
要知道,普通話與粵語是兩套不同方言,語言發展上有很大區別'UxKpr j
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=127068&fpage=1&highlight=%E6%BC%A2%E8%AA%9E[/url]
rp It2~*T,n8dZ 既然兩者發展方向不同,怎麼能用其中一種去否定另一種呢?4w0W7|/M Y4c!n

lV9W+?t'sJ5{ [[i] Last edited by 阿感 on 2007-4-2 at 09:37 PM [/i]]

支持者 發表於 2007-4-4 03:36 PM

呀何博士的粵音論, 其實只在他所屬大學有比較多的認同.
1[tN%~%S"a,_ 想想, 他的學生學了他的一套理論, 之後又教育下一代... 死未?
+N+xd*[+m&M;LXy 你可能被何博士的學生教過...
KR ?+u4l h/z*T 我可以肯定的, 是香港其他的大學師生, 並不很同意他的一套粵音論. ;vx8I/@OiD |){
再說, 何謂正音, 這也是arbitrary的.
)V [c{-{] `:` 中國文字的語音發展是隨著時代, 朝代等變的v zRM$f
舉例說: 今天廣東話的「好」字, 可讀為hou2 (恏) 或 hou3 (耗).  唐宋朝是怎樣讀? 只讀hou3 (耗).  漢朝呢? 有說讀haau3 (孝), 亦有ou (奧).... d{8Q+}B1Jj
咁你跟邊個呢?
5F@(fq&]\Z:V_ 算吧, 只好說無線下次要搵多d source多d人, 作出客觀的評論呢!
(U] `#d` hUA!C 我懷疑何博士 想自己有份o個間副學士學院 收多d人, 作出這樣的公關扮勁! "bO)HVPf,V3U
電視上教錯, 是吾可以同廣管局投訴?

magic 發表於 2007-4-4 03:46 PM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-4-4 03:36 PM:
0j3|%ZA"m1jfp!{"K2zTT 呀何博士的粵音論, 其實只在他所屬大... [/quote]
M5XKD~3^3io [size=6][color=Red]agree香港其他的大學師生, 並不很同意他的一套粵音論!!!!!!!!![/color][/size]

FishyR 發表於 2007-4-4 06:14 PM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-4-4 03:36 PM:
J })uvk9[$n ?nzg7` 呀何博士的粵音論, 其實只在他所屬大... [/quote]2Z m6{,q`I&|x
同意向廣管局投訢!!!

阿感 發表於 2007-4-4 10:37 PM

何文匯能夠成功推"廣"正音的原因:
.xI2VS1T9c [url]http://forums.cantoneseculture.com/forums/311/ShowThread.aspx#311[/url][l^ dKx!Y |,w
N@#P)w$s1LxH N7@]$[
[quote]語正音推廣協會
.kGP+J)kf(b 架構
R\J`[Nf,`
#] Lj/P?9Cr P4| 名譽顧問%xWM u,\B6Fa$y
K#Q&X(x5U#t2^-i&|
[color=Red] 朱培慶先生[/color]
b)r/YV'`G]3gd 陳嘉琪博士h6Z o)d,P2[1fp
盧景文教授   
rIgl-dI       
9t-P1o f^ 法律顧問 黃克澤律師   W%k4u WJ
      
m4^c}[8h0Q 財務顧問 陳儉輝會計師行   `*X5T c:o"Q6C0B
      ;l$V g i:l
[color=Red]學術顧問 何文匯教授 [/color]  6h$BM9?&i9q9}j
      /a+V)sF@(U[
[color=Red]主席 殷巧兒女士[/color] [/quote]
+c0ZrQ'MY!tI{ [url]http://www.cantonesepronunciation.org/[/url]

magic 發表於 2007-4-5 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-4-4 10:37 PM:
M&b$L8U"IZ#G 何文匯能夠成功推"廣"正音的原因:
}mZ[_?+S [url]http://forums.cantoneseculture.com/forums/311/ShowThread.aspx#311[/url]HT1nN J\#q"I.xgN
g3s+L%U~R
3tF BJ8S:?+Q5g
[url]http://www.cantonesepronunciation.org/[/url] [/quote].......佢地搞D正音,,,,有冇四圍做下咨徇呢???...胆粗租..用一本宋代的韻書...就去正人音...學養如何...即刻見底..

支持者 發表於 2007-4-5 02:21 AM

再講多d, 就是何教授的大學中, 中文系可從ugc拿的大筆研究經費
?*EM~,x6Xy2p 絕大多是研究粵音, 正字.
PU:Bs t!e8J.a 你看其他u, 中文系從ugc所得的經費真的比較少... 8Gx })Up$n1W%K6Q
而且多是研究其他項目... 例如古文, 散文, 寫作等, 幾乎無粵音, 正字

magic 發表於 2007-4-5 05:05 PM

[quote]Originally posted by [i]支持者[/i] at 2007-4-5 02:21 AM:-N!|8Z'\-Q.k$V5~,j"o
再講多d, 就是何教授的大學中, 中文系... [/quote] o~ Hc4F
(|M;|r }-NVC P
[size=4][color=Red]何教授的大學中, 中文系可從ugc拿的大筆研究經費[/color][/size].......[size=6][color=Red]....原來因為$$$$$$$$$...:[/color][/size]mad:

阿感 發表於 2007-4-14 12:21 AM

何文匯早前在電台節目中聲稱,他在學生時代姓"任"的同學都是將自已的姓讀做"淫",後來有藝人出現才一窩蜂跟傳媒改稱姓"任",他所指的藝人是誰?係咪指任劍輝?
.MI:{ bE1XM4V:O T 任劍輝,原名任麗初,又名任婉儀,廣東南海人,1912年出生
m@O hJ9N-`C+D 如果係指任劍輝,即係話任姐連自己原姓都敢改,又或者係一直都讀錯,唔識讀;D5v)q7A{CjF'c
如果唔係就代表何文匯的所知片面,又或者係講大話
PT*rpP f9A a ? |p2]0f%a

cXlx_4IeE [url]http://www.rthk.org.hk/elearning/bettercantonese/chapter33.htm[/url]7h!D/^9kB6bwO

'F N{*R|#n 想問問這裡有姓任或"姓"淫"的朋友嗎?你的長輩是怎樣讀自己的姓氏?

capicapi 發表於 2007-4-14 12:41 AM

唉..身為中國人講野係唔可以有懶音ga!!!

支持者 發表於 2007-4-14 09:42 AM

[url]http://inputclub.foruto.com/cgi-bin/Forum/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=6&TID=21155&P=1&SID=1759058[/url](dQZM%B8g'@2k-a
H;t-K']jH2ol'T
又有何xx的"正音"討論~

magic 發表於 2007-4-15 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-4-14 12:21 AM:
l#e9B JJ-]&W 何文匯早前在電台節目中聲稱,他在學生... [/quote]P-K"E @"F;~D"S|h
哪..姓 淫 的 妻女 是否淫人妻女??

阿感 發表於 2007-5-7 10:58 PM

(轉載) 所謂姓氏正音
4Ga t'b.u 回覆 引用 收藏 聯繫 b[&M2H\L z
30-04- 2007
}*T{y4@!wO,HN
y&}aQ~m N!b 吾土吾情﹕所謂姓氏正音
F d/z:i#xtGFb
~C:b gk 韋基舜
[O`#a*@
(Am7C?~;O6n 4Xe*H3]@ S {8dH
hiq+q0e[-ny
  近日掀起的粵語正音辯論,我由始至終也沒有興趣參與。
k*u(L"N-e/U
Cw Va!Q;i6}   本來,學術上百家爭鳴,各自講述自己的見解,作為學術爭論,並無不可,但偏偏有些人卻不能容許別人發言。
yqj k$[e F,H/I5a`w,U}
  有些人出版書籍,講授粵音正字,這並非別人出題目問字,而是自己揀字教人,竟然錯了三十多個字,錯誤百分率相當高﹔如果是學校評分為準,屬於不合格。%v'O{)p{*f,m
5RwM'b9X3LO^
  早一陣子,我在這小框框講了一些字的粵語正音,便有人隨即在電視節中,說姓氏中的「韋」應該讀「圍」音。這暗示我自己幾十年來,也讀錯自己的姓氏。2U6o e"~e

JFFm&IK"JYk   我曾經講過,專有名稱的讀音,別人怎樣講便怎樣,用不把自己的讀音強加於別人。但是,偏偏有人以為自己查過字典,便強要別人接受。殊不知有些字,有「書音」與「話音」的分別。%qJExLr%A qXv'sK

v!B m6Jvc^9I0d   最近,又見報章上有講姓氏的正音。
%]q9XRd
:H k'h%f:Q;XM d:n   有人以「任」字為例,指姓氏的「任」讀「淫」,而不讀「賃」。
9ZMk"X/] FrQ Q
1P#p*zK i|\   持此論者,說是六七十年代以前,不少香港人已把姓氏的「任」字讀「淫」,並以自己在大學時的際遇為例,說是有位名叫「任×漢」的室友,大家都叫做「淫漢」﹔並辯稱如果姓「任」的「任」字不讀作「淫」,又何來「淫漢」這一花名。他並說,後來由於有廣播員讀作「賃」,大家才慢慢「錯」讀「任」為「賃」。
Xu y K;H_
.z&KK(V8v#`T
q?0t H` (L`Zt O0Q
O)j8Yz],_f
x0Uo/ra$S8n7^gs
01- 05- 2007d1~j+H)]E'@
'UV$K2Q'Ix*Z
吾土吾情:姓氏的「任」讀乜音
*l$yY%md1|M;J ?!t@{$t*Vn9[kI
韋基舜oF I`#s:y3V
!Y U)]7R3]0z
g1Z6S {Z+^;f+W*?:EA
D:l l6M6WQ|&Mg
  我認識一位報界前輩、已故星島日報名記者任畢明先生,任前輩若仍健在,應逾百歲。他在任何場合自我介紹時,也說自己姓「任(音賃)」。
?Eb/p8O4A tc
+t9d+rkwp-gI?   早年,新聞界(文化界)朋友頗多聚會,雅集或「手談」,各適其適。尤其是星島報系的「星眾」,每日下午在銅鑼灣香港大廈紅寶石酒樓聚會,任畢明為座上客,卻從未聽過有人叫他做「淫畢明」。\e%ht3f_E

!c;d$edm!@$Y"mg4q   以《中國殺人王》及《牛精良》這兩篇連載小說馳名報壇、人稱「先生」的紅綠日報任護花社長,從未聽過他自己及報界中人稱作「『淫』護花」。
r8I"R ow+cU{/] ` #@_yX!uM(Y
  《老五馬經》的任達年社長,是紅綠日報「先生」的昆仲,是我的仿林中學學長,與大導演秦劍、星島報業重臣及快報創辦人胡爵坤、籃球名教練尤應邦,並稱「仿林四傑」。任達年從求學至踏足社會工作,也沒有聽過有人呼為「『淫』達年」。
Cc `|C1v:X
?t? OE7p   至於「戲迷情人」粵劇大老倌任劍輝,友好們親切呼為「阿任」或「任姐」,而「任」字亦只圈聲讀「飲」,話音為「阿飲」或「飲姐」而已,從沒有人講「阿『淫』」或「『淫』姐」。&r&if+H#m6z V

wJ `.? |   更何況,如果有人叫任劍輝做「『淫』劍輝」,不被「任姐」的戲迷扑穿頭才怪。
:~b%k4h O4Qh c)ZInU*M+Y)B
  此外,飾演「四大探長」的影視紅星任達華,也從未聽過有圈中人或影迷呼作「『淫』達華」。

SCM 發表於 2007-5-7 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-3-30 11:51 AM:
oBs0^/{1N5LQ
0J T&YJ.A#c K v 一早估到你姓郭!:P9zTe|(yb&h
B&kX.]"pM ?$]8|i/S.~
這是你的姓... [/quote]
j+G,_E/L*A5l 有冇聽個一個笑話
:CW_'q6Fnu(yf 詳細內容我唔講
c1LrWsoMb;b 個笑話既主角比人問叫咩名
H \%YOh n 佢話秘密:dev:

magic 發表於 2007-5-8 12:06 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-5-7 11:34 PM: lC i[Y*o _

Bo V#e!P 有冇聽個一個笑話
(V-@)P7]y 詳細內容我唔講
/lPN`_ 個笑話既主角比人問叫咩名3i XKSC
佢話秘密:dev: [/quote]htNR)U c2m
???why??:o

SCM 發表於 2007-5-8 06:18 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-5-8 12:06 PM:
V@Z2b3M F &vkp;L"pe
???why??:o [/quote]M y&p!f!|kM
詳細真係唔記得
-L5zoKSW 不過記得係一個大陸佬同一個香港人既對話

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.