何xx陰招...姓 郭 變姓 國
各位網友...可能覺得奇怪..何解我咁痛恨何大博士..7U&F!IY(Q/i0I"i2?W4o而家公開講下..&~o:|zau
小弟本姓郭 ....父有十兄弟...5个在廣州..[我們在廣州住了十代...有族譜]
[size=5][color=Red]由太太太太爺開始...從來都姓郭[讀角]不姓...國〔不讀國〕..[/color][/size]
但係...自十幾年前..大伯的幾个仔女入左香港的小學起...其中文老師是何仆繼的一系走狗..C[zyU~k
竟要我地全族改姓國...
你知..[size=4][color=Red]讀書是寄人籬下..得罪老師冇運行..於是佢地也逼改讀國..
而家佢地上大學...亦慣了讀國...真仆繼......[/color][/size]
所以而家...無記新聞..l'a`pIXol
郭泳琴都把自已个姓..讀做國...死未??
[color=Red]因由小學起就畀何x街的走狗洗左腦...[/color]
第曰...我D仔女..如在港..亦9成會畀佢洗腦.....4ic8bsM2HMC8i
老實講....[size=5][color=Red]如果佢地有9成學者同意改音...冇所謂..p%N;tKf"`{
但只因佢一兩個人...因有傳媒撐..就出來透過中小大學及傳媒洗人腦???[/color][/size]aO:{5A&V-nuC
...我就不服氣了!!!/y ]0yOe.k.yK2Zk
惡到要我成族改姓??/r4Y+B!n4YUlFE%nV']
有冇搞錯....!!!:mad: