娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-3-30 11:36 AM

何xx陰招...姓 郭 變姓 國

各位網友...可能覺得奇怪..何解我咁痛恨何大博士..7U&F!IY(Q/i0I"i2?W4o
而家公開講下..&~o:|zau
小弟本姓郭 ....父有十兄弟...5个在廣州..[我們在廣州住了十代...有族譜]
|]1k2wt/Geg [size=5][color=Red]由太太太太爺開始...從來都姓郭[讀角]不姓...國〔不讀國〕..[/color][/size]
~jy K.u z|_ 但係...自十幾年前..大伯的幾个仔女入左香港的小學起...其中文老師是何仆繼的一系走狗..C [zyU~k
竟要我地全族改姓國...
ahj$mv'c'C J9` 你知..[size=4][color=Red]讀書是寄人籬下..得罪老師冇運行..於是佢地也逼改讀國..
3`\Y J5rH 而家佢地上大學...亦慣了讀國...真仆繼......[/color][/size]
;RO!d*pY+| 所以而家...無記新聞.. l'a`pIXol
郭泳琴都把自已个姓..讀做國...死未??
m;U~jy+d+B| [color=Red]因由小學起就畀何x街的走狗洗左腦...[/color]
Wh4j;]y7O&i#B 第曰...我D仔女..如在港..亦9成會畀佢洗腦.....4ic8bsM2HMC8i
老實講....[size=5][color=Red]如果佢地有9成學者同意改音...冇所謂..p%N;tKf"`{
但只因佢一兩個人...因有傳媒撐..就出來透過中小大學及傳媒洗人腦???[/color][/size] aO:{5A&V-nu C
...我就不服氣了!!!/y ]0yOe.k.yK2Z k
惡到要我成族改姓??/r4Y+B!n4YUlFE%nV']
有冇搞錯....!!!:mad:
Qo+^6G(P 9J;m#|_/neO U#O
[[i] Last edited by magic on 2007-3-30 at 11:43 AM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2007-3-30 11:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

louiwong 發表於 2007-3-30 11:52 AM

有D同情,但係你始終都係姓「郭」丫

magic 發表於 2007-3-30 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]louiwong[/i] at 2007-3-30 11:52 AM: m1u p4B^#\x$^?
有D同情,但係你始終都係姓「郭」丫 [/quote]
}4r*[9G7q 重有...
a8pHVxv5yv4Rs [color=Red]如果話我們在宋代時[跟廣韻]是讀國..[/color]那麼...[5`M Y u
在漢代呢??0C-fy q2l
在秦代呢??V'\ k&v|!z#G&D
在周代呢??(y(Z/x.d}tp
若有學者考証出...此3代有三個變音..那麼我是否又要改姓?????
]1|'z Qg,y7^W-O 由此可知復古無謂.... Okb\ CC n @9lNz
..如由元..明..清..民國..我們都把郭讀成角..JW(hHi8K
那麼...可尊重下我們嗎??
U(N|o@9c 可解要學校改我們的姓呢???
:UdM*X(T$Q4S&tGh ...

d228216 發表於 2007-3-30 01:47 PM

:D:D 跟足佢讀...我地好似外國人講廣東話咁:D

d228216 發表於 2007-3-30 01:51 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-3-30 12:10 PM:
a|4SSa @ \r(a
*O x%qfU4x 重有...
;J(W\o?5g [color=Red]如果話我們在... [/quote]+\ Io5s)d#fpz
:D跟宋代時, 係有原因既, 宋同之前, 中原係講廣東話既...至南宋及元朝, 中原人受凶奴入侵南下, 集居現時廣東一帶南蠻之地.

QuiGonJinn 發表於 2007-3-30 02:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

magic 發表於 2007-3-30 04:58 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-3-30 02:12 PM:
&W!N'D vy-wm,q@A 4j}\ D&]6['{;U

j2Pj5k,rJ 沒錯,從五代開始,漢文化不斷... [/quote]...其實粵語亦受國語影響..{{iu_m q
如[color=Red]..[[厲害]]..[/color]此詞..我們會讀[color=Red]利害[/color]..不讀[color=Red]麗害[/color]...但單一個....[[厲]]字時...就讀麗....此明顯是受國語影響也..:)...因在國語此二字是同音..

QuiGonJinn 發表於 2007-3-30 06:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

FishyR 發表於 2007-3-30 06:36 PM

舊時講o既音係咪一定要跟, 我諗真係見仁見智? 若果歷史長就要跟, 今日所謂o既"懶音", 幾百年後一樣係到時要認定要跟o既音. 門字樓下加d九呀西呀, 幾百年後唔知係咪應該要跟呢?
g+R,j3EhaR%Qx !HRMY C
我最覺得唔ok係佢話自己o既係"正音", 無言中, 佢踩低其他學派, 將所有唔同佢意見o既變成"不正", 呢個十二分誤導廣大市民!/U Wc0Ki"@1H6^

+T*l:K ip 佢係博士, 只係佢喺一個專長上博學多聞. 絕對唔代表佢係代表大部份人o既立場.
7{h1\a M}1u 3`hI/`'V~-upSA
廣府話, 好多人日日講緊. "正"與"不正"唔應該由佢或幾個支持佢o既人決定. 應由大眾用家決定.

magic 發表於 2007-3-30 07:09 PM

[quote]Originally posted by [i]FishyR[/i] at 2007-3-30 06:36 PM:
Tg8EB'p:` 舊時講o既音係咪一定要跟, 我諗真係見... [/quote] Gf:mG2{a6YW;\5De
agree........&@Set hs @Z@#k
佢[何生]个博士係讀乜得回來??有冇人知??:eek:

FishyR 發表於 2007-3-30 07:22 PM

我老豆話好多垃圾都係讀屎片o既!

阿感 發表於 2007-3-30 09:37 PM

我細細個o個時,聽到多數人都係讀做"角",父母都係咁教P*?T'vYmT
之後大個少少,小學幾年班咁上下,開始聽到有人讀做"國",電視電台都係咁讀
1U7N#wrB4s%q 這時,我當然跟住讀"國";因為我o既父母讀書唔多,相比之下我當然係相信老師,電視同電台(eK$e#L| r
再到近年,互聯網發達,很多東西都能在網上得知;同時,反對何氏的聲音亦愈來愈熱,我亦在網上看到一些相關文章,看過後都覺得那些文章寫得很有道理,很有理據
9|&W-LsajN 現在,看到郭氏後人的文章,真的覺得自己很對不起自己的父母及姓郭的人:cry:

magic 發表於 2007-3-31 01:15 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-3-30 09:37 PM:
T p*s sv9G#P 我細細個o個時,聽到多數人都係讀做&qu... [/quote]...thx您... ig(W @,z H4v JY
但我 D堂兄弟...[有些尚在上大學]..己經被洗左腦跟足[color=Red]國[/color]泳琴、[color=Red]國[/color]晶晶呢....真可惡...:mad:......佢地就係想講得多...慢慢多人跟...邪音就可以得呈了....:mad:
A_&orJ9l c*yDN:K
k*V1T5x9pp+` [[i] Last edited by magic on 2007-3-31 at 01:18 AM [/i]]

9966 發表於 2007-3-31 01:18 AM

i think改姓好恥辱lor

magic 發表於 2007-4-1 02:28 PM

[quote]Originally posted by [i]9966[/i] at 2007-3-31 01:18 AM:
!B Z1Jk d!]#T9r i think改姓好恥辱lor [/quote]0K5[ s IL$L Vn$~
......咪係...:gun:

pigcat 發表於 2007-4-1 04:48 PM

咁咪你又你角..佢有佢國lor
#J*B4R h Z#c[M 佢都講明人地叫當事人時要尊重返本身當事人ge意願(最緊要正字度講)
;y9e:v |J^tG,Fe 你唔中意人地讀你個姓做國..你話比人知讀角lor5a/L v X'X
$W._1^mH*HCZLp
同埋
8g2C Ot|e.dT$tt*|q 到現時為止都冇所謂正確讀音..1t*Sm-y[5uhR(l r
你認為對ge答案只係你不嬲都讀開咁解jei
Poo4y;i+g(KT] 佢認為岩ge係佢翻查典籍佢研究出黎jeii
n2JHs5uJ 大家睇法唔同@u\{wL,Yy R JX"}
Y9G4l@8N P4U
magic兄又何須動怒?:);)

152634987 發表於 2007-4-1 06:19 PM

咁你又唔洗咁嬲ge~~€
[n%fl~L y8H 始終語言都係約定俗成.dl)p0OG
有好多時~我地而家覺得0岩ge野...以前係錯ge~~~

magic 發表於 2007-4-1 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-4-1 04:48 PM: y'K\0a6ML"j$}k(T
咁咪你又你角..佢有佢國lor'gd0\!JM
佢都講明... [/quote]
H Bds*G9u8Lt n ..............但係佢淨係[[[翻查]]]]一本[[[典籍]]]...[[廣韻]]來呃人...扮晒研究左好耐咁呃人..未經咨徇就揾電台跟....就十萬個不對...

阿感 發表於 2007-4-1 06:53 PM

[quote]Originally posted by [i]152634987[/i] at  06:19 PM:
y&I@5Z._1p 咁你又唔洗咁嬲ge~~€;i ds,`]l8f/X
始終語言都係約定俗成
L"J9sF_:M.gy 有好多時~我地而家覺得0岩ge野...以前係錯ge~~~ [/quote]
8A+^ ds-Te3v 0fF}F)K.M
點解要用以係錯ge,取代而家大家所認為ge對呢?~^ Z3rb zyr['v e s
咁怎做咪搞到d野亂晒o羅:angry:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.