娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronald711 發表於 2007-3-30 11:32 PM

會考與高考(打氣專區) =]

努力呀!!:clap:

kempesito 發表於 2007-3-30 11:35 PM

比心機呀 ! 雖然我form 3,, 但兩年後同會考,,, 驚驚...

pigcat 發表於 2007-3-30 11:40 PM

努力呀!!!!)Ukz,q Trf)p
我有d fd重考...N)r'ye)RSU
之前都幫下佢地補習..
tnyR$q k0H1M T 希望佢地今年可以順順利利都成為大學生啦!!!!:cheers::cheers::cheers::cheers::cheers:

sky308 發表於 2007-3-30 11:43 PM

回想起上年奮鬥既日子...係我覺得人生中過得最勤力既時間...奈何都...:haha:
)ma-wA9cM G mu(W&K{ A/L#my'@Te
大家比心機...有負出就會有成果

kingdom 發表於 2007-3-30 11:49 PM

加油啦,gogogo~~~
sv)F!C9Sz2~ 好易考完架ja!!!

littlenic 發表於 2007-3-30 11:54 PM

考完mock lu,不過有D炒炒地。但其實之前做好多年唔同科ge pastpaper都有B,有信心get 24分or above,應該入得翻原校ge。不過好想可以有一科A到,唔想到時9B(即中英文4等+7B),仲有一個月,大家一齊努力!:gun:

〥~灝~〥 發表於 2007-3-31 12:04 AM

衣排為左感情野勁煩...根本就冇心機溫書...睇黎我會考死得啦...

wcchan886 發表於 2007-3-31 12:17 AM

考試季節又到啦,各位努力讀書啦呀:clap::clap:

比沙路 發表於 2007-3-31 12:57 AM

我d成績都係ma ma咋,希望會考有14分啦!!!
"K)} \9~}i+Fk 有冇人係深水埗考呀!

s20021601 發表於 2007-3-31 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]littlenic[/i] at 30-3-2007 23:54:
)e6]^!M&z~F` 考完mock lu,不過有D炒炒地。但其實... [/quote]
ah,j,q:eO4y \ 中英4等好似係c咋啵.. x9J_2F/fXp
5等係b
4kp8Y5j`-v 5*先係a4@_#C#{mFM!m

WcrqE'[1jc$C 比心機呀
-u&@d:h:u 我都係應屆會考生...

hold_find 發表於 2007-3-31 01:27 AM

衰咗唔怕,一定有大把人陪,正所謂「一山還有一山低,屎中自有屎中手」「低處未算低」
&OI7dy:jgHu+\ 放鬆應付,順其自然

vcrcan 發表於 2007-3-31 04:04 AM

各考生盡心盡力做到最好,同埋上少d網啦

155220 發表於 2007-3-31 09:23 AM

雖然我今年中二,但都支持一下大家啦^^
R `2M%tL~ 希望你地可以專心應付考試,取得好成績。

specificness 發表於 2007-3-31 09:50 AM

[quote]Originally posted by [i]〥~灝~〥[/i] at 2007-3-31 12:04 AM:cZ T)Al'[}
衣排為左感情野勁煩...根本就冇心機溫書...睇黎我會考死得啦... [/quote]
)q{^.n'}'u
*w3W vI(Br,Mb 感情既野可以慢慢去解決,考試就一年只有這一次,況且你也不想有「下一次」的罷……收拾心情,搞好個試先啦!

jimjim12 發表於 2007-3-31 09:58 AM

喂...朋友!我冇資格考、亦都冇可能有得考,你哋要同我考埋佢,收到未!!&]qX B!EV&\
畀D心機啦,好快到岸架咋~:win::win:

lywv5 發表於 2007-3-31 09:59 AM

add oi lall

littlenic 發表於 2007-3-31 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]s20021601[/i] at 2007-3-31 01:10 AM:
jY*g(^x d[
[;reL D!j` 中英4等好似係c咋啵..}1dPXwBW"H:C
5等係b
ANSD%c 5*先係a
;D'F%qu+T 0SK r,A%u,qFFj
比心機呀 |FLB3L4G `+\v
我都係應屆會考生... [/quote]
kW[ ln^D(| "O.Bv \7e@#X$W Y
聽人講B係between 4同5之間。'hJf#zdq6w$_8a9}

5m.mvp?Z 有冇修A maths? 做pastpaper時,我ge成績都有between C & B,但份mock難到,我估今次我淨係得緊緊合格...

iknow 發表於 2007-3-31 07:06 PM

考完mock...好唔開心... g\ Sf^&Ph0Ec

xn"k:N$s$_D(~ 雖然全部合格...但係同原校算中六仲有好大ge距離...
Oy K cj+D5z
+Bi\qd;Y4s jo{ 我好驚一個C都拎唔到...

emily12 發表於 2007-3-31 07:38 PM

try your best :D

abcdeok 發表於 2007-4-6 09:19 AM

加油, there is always a wall in front of you, CLIMB OVER IT!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.