娛樂滿紛 26FUN's Archiver

支持者 發表於 2007-4-6 09:48 AM

會考同高考, 我已經過佐. PE#qGi[;n h
作為過來人, 我可以說這兩個考試意義真的不只是成績, 而是過程. .We M@4XhB5B W#u
祝你們一路順風!

ronald001120 發表於 2007-4-6 12:36 PM

舊年考會考uF6w/D,\}0o ]n8B
覺得好大件事
;MZ{0Yxl 個人好迷茫
#w}q"m |e 但係過左一年睇番g:nz,Vw
其實唔係D咩野事-z1GFWV,c#j
無論考到定考唔到
x&lo%^2K1u"\q7U 都無所謂S6`(m:s T$QD"@ \
最緊要有努力過
T3u P#HsVH*d 就算依家無努力
a h+nXaL 希望今屈會考生在未來日子
){LI/u!@ 無論何去何從at"M6_W
都即極做人

Edogawa 發表於 2007-4-6 09:16 PM

thx yr 10port

Nucks 發表於 2007-4-7 01:52 PM

學子們努力加油啊!

rvd123 發表於 2007-4-7 02:11 PM

ok~~你地加油:D

kookookookoo 發表於 2007-4-7 02:24 PM

努力加油啊!

kantang4910 發表於 2007-4-7 02:53 PM

我廿一年前考會考,十八年前考高考
q%f k*rSL`$}o W7r:Re;DX
各位努力面對

ASPP 發表於 2007-4-9 12:38 AM

我今年自修中文
Yh-D%yY4g 希望可以pass
*DZ-g.PxN 因為我要報政府工

queenly 發表於 2007-4-9 07:37 PM

今年係repeat, 順順利利呀...:cry:

我愛章小慧 發表於 2007-4-9 07:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ok0010 發表於 2007-4-24 11:40 AM

琴日先考完cit....

Edgar_Davids 發表於 2007-4-24 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]ok0010[/i] at 24-4-2007 11:40:d$~]gE7XzC0V Q/B
琴日先考完cit.... [/quote]y%J'b:W+am*uxJ

yj Cut W 今日先考完 Hist.......

sa1412 發表於 2007-4-27 09:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kcwangwang 發表於 2007-4-29 02:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wukingtung 發表於 2007-4-29 08:02 PM

為大家打氣
L7PIl0XlI.BCe 下年到我...

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.