會考與高考(打氣專區) =]
努力呀!!:clap: 比心機呀 ! 雖然我form 3,, 但兩年後同會考,,, 驚驚... 努力呀!!!!我有d fd重考...*RC4V3L @
之前都幫下佢地補習..hM%jS,`+wM u$Y#{?
希望佢地今年可以順順利利都成為大學生啦!!!!:cheers::cheers::cheers::cheers::cheers: 回想起上年奮鬥既日子...係我覺得人生中過得最勤力既時間...奈何都...:haha:
&J2e5fQUaG#Z#r/]R*`
大家比心機...有負出就會有成果 加油啦,gogogo~~~#I%Scxc!ApJ.E
好易考完架ja!!! 考完mock lu,不過有D炒炒地。但其實之前做好多年唔同科ge pastpaper都有B,有信心get 24分or above,應該入得翻原校ge。不過好想可以有一科A到,唔想到時9B(即中英文4等+7B),仲有一個月,大家一齊努力!:gun: 衣排為左感情野勁煩...根本就冇心機溫書...睇黎我會考死得啦... 考試季節又到啦,各位努力讀書啦呀:clap::clap: 我d成績都係ma ma咋,希望會考有14分啦!!!*F9A3teW DU
有冇人係深水埗考呀! [quote]Originally posted by [i]littlenic[/i] at 30-3-2007 23:54:
考完mock lu,不過有D炒炒地。但其實... [/quote]
中英4等好似係c咋啵..~1Mu)ER
5等係b g#uW(C0qRu Tp3@u
5*先係a
)J hD*A+b6|r h
比心機呀/V`3rnY
我都係應屆會考生... 衰咗唔怕,一定有大把人陪,正所謂「一山還有一山低,屎中自有屎中手」「低處未算低」