娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronald711 發表於 2007-3-30 11:32 PM

會考與高考(打氣專區) =]

努力呀!!:clap:

kempesito 發表於 2007-3-30 11:35 PM

比心機呀 ! 雖然我form 3,, 但兩年後同會考,,, 驚驚...

pigcat 發表於 2007-3-30 11:40 PM

努力呀!!!!
Il | ~? 我有d fd重考...*RC4V3L @
之前都幫下佢地補習..hM%jS,`+wM u$Y#{?
希望佢地今年可以順順利利都成為大學生啦!!!!:cheers::cheers::cheers::cheers::cheers:

sky308 發表於 2007-3-30 11:43 PM

回想起上年奮鬥既日子...係我覺得人生中過得最勤力既時間...奈何都...:haha:
T;X N6Flz E v? &J2e5fQUaG#Z#r/]R*`
大家比心機...有負出就會有成果

kingdom 發表於 2007-3-30 11:49 PM

加油啦,gogogo~~~#I%Scxc!ApJ.E
好易考完架ja!!!

littlenic 發表於 2007-3-30 11:54 PM

考完mock lu,不過有D炒炒地。但其實之前做好多年唔同科ge pastpaper都有B,有信心get 24分or above,應該入得翻原校ge。不過好想可以有一科A到,唔想到時9B(即中英文4等+7B),仲有一個月,大家一齊努力!:gun:

〥~灝~〥 發表於 2007-3-31 12:04 AM

衣排為左感情野勁煩...根本就冇心機溫書...睇黎我會考死得啦...

wcchan886 發表於 2007-3-31 12:17 AM

考試季節又到啦,各位努力讀書啦呀:clap::clap:

比沙路 發表於 2007-3-31 12:57 AM

我d成績都係ma ma咋,希望會考有14分啦!!!*F9A3teW DU
有冇人係深水埗考呀!

s20021601 發表於 2007-3-31 01:10 AM

[quote]Originally posted by [i]littlenic[/i] at 30-3-2007 23:54:
'\*bMn"hVD*f z#q 考完mock lu,不過有D炒炒地。但其實... [/quote]
^RMNd:^ D 中英4等好似係c咋啵..~1Mu)ER
5等係b g#uW(C0qRu T p3@u
5*先係a
"a ^#J6f*r/M${@ )J hD*A+b6|rh
比心機呀/V`3r nY
我都係應屆會考生...

hold_find 發表於 2007-3-31 01:27 AM

衰咗唔怕,一定有大把人陪,正所謂「一山還有一山低,屎中自有屎中手」「低處未算低」
&M1Wq i@|e_ 放鬆應付,順其自然

vcrcan 發表於 2007-3-31 04:04 AM

各考生盡心盡力做到最好,同埋上少d網啦

155220 發表於 2007-3-31 09:23 AM

雖然我今年中二,但都支持一下大家啦^^
]z0[*u Mi0[j 希望你地可以專心應付考試,取得好成績。

specificness 發表於 2007-3-31 09:50 AM

[quote]Originally posted by [i]〥~灝~〥[/i] at 2007-3-31 12:04 AM:e7a`e Zu5f
衣排為左感情野勁煩...根本就冇心機溫書...睇黎我會考死得啦... [/quote]
yF5M4]%qH
u'`(H4hOsV'h(~n 感情既野可以慢慢去解決,考試就一年只有這一次,況且你也不想有「下一次」的罷……收拾心情,搞好個試先啦!

jimjim12 發表於 2007-3-31 09:58 AM

喂...朋友!我冇資格考、亦都冇可能有得考,你哋要同我考埋佢,收到未!!
d#_} Wk5Ji |$W 畀D心機啦,好快到岸架咋~:win::win:

lywv5 發表於 2007-3-31 09:59 AM

add oi lall

littlenic 發表於 2007-3-31 11:17 AM

[quote]Originally posted by [i]s20021601[/i] at 2007-3-31 01:10 AM:%K'C l1V M/qA~ `
\-Y%Tg1fa#e
中英4等好似係c咋啵..
i|oD#Mqy;H1vG 5等係b/TrsU)r0ud4b;m
5*先係aQA3b2aj.come*g

0wmw)n0Js*g/Gzt 比心機呀
q _A:[H ^7C,egj 我都係應屆會考生... [/quote]
g r"N8LF vq
s'CF.S?1pI#f6vP 聽人講B係between 4同5之間。
rD-\'^KH;`
,lvd%v%e9uS 有冇修A maths? 做pastpaper時,我ge成績都有between C & B,但份mock難到,我估今次我淨係得緊緊合格...

iknow 發表於 2007-3-31 07:06 PM

考完mock...好唔開心...q~,i(j}"GXB5^lT
!`/pIvF#k-k
雖然全部合格...但係同原校算中六仲有好大ge距離...!` ~ E*pZH(v ?7l hJ

d ]vt*s`I+E 我好驚一個C都拎唔到...

emily12 發表於 2007-3-31 07:38 PM

try your best :D

abcdeok 發表於 2007-4-6 09:19 AM

加油, there is always a wall in front of you, CLIMB OVER IT!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.