你加薪有多少???
我今年加薪得5%.......好少.......我有朋友10%......有人3%..........覺得打工真係好慘.......
|wHN^c oVg
加得5個/3個.......追完通脹....即是無加過......... ^h!t&k2Xo&E*]?-Ua
日日不停做.........換來公司增長22%, 股東有錢賺
人工"無加過"...............or"?e{r$J2X|vH
人生........灰 轉工la~
魚唔過塘唔會肥~i7o7_2Ru9x
我心明這個道理~ 做得開吾開心非常重要V ps4p3WP HSn%H
如果個個同事都係自私精2C@&q7w2o