娛樂滿紛 26FUN's Archiver

externalweb 發表於 2007-3-31 09:56 AM

你加薪有多少???

我今年加薪得5%.......好少.......我有朋友10%......有人3%..........
E4|4s!}4ng3nU`YU;Z 覺得打工真係好慘.......
aR^ X6B zipZ |wHN^c oVg
加得5個/3個.......追完通脹....即是無加過......... ^h!t&k2Xo&E*]?-Ua

$K7^.Y OV*o 日日不停做.........換來公司增長22%, 股東有錢賺
7jw6J#w U d @ _ 人工"無加過"...............or"?e {r$J2X|vH

9\6hH/o k~F&y 人生........灰

coolyiceman 發表於 2007-3-31 10:36 AM

轉工la~
!{N(Luj/I+d 魚唔過塘唔會肥~i7o7_2Ru9x
我心明這個道理~

大優勢 發表於 2007-3-31 11:15 AM

做得開吾開心非常重要Vps4p3WP HSn%H
如果個個同事都係自私精2C@&q7w2op*A!x qZd
有獲推俾你,有好野唔予你 @}J*~Pt1h xF_C0F
俾你15都無謂啦

leeyanta 發表於 2007-3-31 02:22 PM

無計....這個世界就是這樣的!

hongkongoc 發表於 2007-3-31 09:34 PM

有得加咪好彩囉..........好多人都係凍薪呀,加辛苦個辛就有!!!!

bill320i 發表於 2007-4-1 12:00 AM

i only have 3% ja......

心亙 發表於 2007-4-1 12:02 AM

[size=4]唉...小弟是在銀行內部做的,本想是可以輕鬆一點,以及可以準時收工,但事實卻令我做到扒係到......真係辛苦到爆......原是可以在六時下班的,小弟在六時三十分下班卻被人串早走,唉......做左快近五個月,都不知在試用期後能否加薪[半年試用期,不含任何福利,只有MFP、超時補水(最多只可以補十小時)],某些同事更工作至十二時,他們倒不如在公司內睡覺,唉......我都感到很灰呢......真的不知道這是一個怎麼樣的社會,精神和心理壓力都很大呢......家住新界,卻在鰂魚涌上班,真的是搵食艱難......[/size]:(

YingTung 發表於 2007-4-1 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007-4-1 12:02 AM:
GCw VE [size=4]唉...小弟是在銀行內部做的,... [/quote].JL2j^ tg
Y+RH`I}__
六點放工,你收六點半,緊係早啦。/~7I/LqV`{
<只有岩岩畢業o個批人先會以為做多半粒鐘係好多...>
%G~V.jTaY 平均正常工,返九放七or八。
:Bt1_#ZDM M 我地做設計既,返十放十算係天堂架啦。n?'M~$F.I"z

kcdW'\7a [[i] Last edited by YingTung on 2007-4-1 at 02:10 AM [/i]]

心亙 發表於 2007-4-1 07:49 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2007-4-1 02:07 AM:\D2}]3e

"OJ|2P5V.hE o*RbuSc1MC-|e
六點放工,你收六點半,緊係早啦。
!iS!PK-F2]MP6| ... [/quote]
z%e P/?+vr$?a,d
#]\6o?\*Ir-T,Y
y:ta l#r 聽講D設計公司好CRAZY的~

littlepig 發表於 2007-4-2 01:57 AM

原本06年3月冇加人工,到左11月先加,加左20%左右..........遲左半年先加,即係小左半年收入,我加得好可以抵銷番,但我同事大部份都只係加5%,佢地就慘d7YVFC?;p5V

$r8Sw Co*Da.I 不過,亦因為剛剛11月先加完,今年3月係冇得加

心亙 發表於 2007-4-3 10:19 PM

[size=4]請問有冇人在銀行內的bills dept做呀???呢個dept真係做到人標屎~[/size]:cry:

magic 發表於 2007-4-5 01:59 AM

[color=Red][size=6]冇人工加!!!!!!!!!![/size][/color]

magic 發表於 2007-4-5 02:01 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007-4-1 12:02 AM:$X CJu9QJ8N,Y
[size=4]唉...小弟是在銀行內部做的,... [/quote]F6p,W w.h*d
千奇要做銀行hkb至仆繼.....:mad:

bill320i 發表於 2007-4-5 05:39 AM

[quote]Originally posted by [i]心亙[/i] at 2007-4-1 12:02 AM:
VH4}s$auo [size=4]唉...小弟是在銀行內部做的,... [/quote]*b/TD4P%n
DO3leCMC
i also work in bank, also work in quarry bay wor...U}+e*c2p
_$sxqm+t
which bank u work for?

shehboy 發表於 2007-4-5 04:33 PM

0 % :(

心亙 發表於 2007-4-6 12:29 AM

[quote]Originally posted by [i]bill320i[/i] at 2007-4-5 05:39 AM:
&oTR:M6|7Cg
3rVdHX g z4ei%l OW4`I-D
i also work in bank, also work in quarry bay wor...I3v7~]5X@
T;f1mP_+lA u,l*S
which bank u work for? [/quote]
?*` w.R\G(l
l3Ef g"X@(?-PJ%ap.G [size=4]你都是做標屎嗎~???[/size]:confused:

心亙 發表於 2007-4-6 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-4-5 02:01 AM:
9mb7nmm*Ux$a-X]
wQ(hD5I9p/Z @ R 千奇要做銀行hkb至仆繼.....:mad: [/quote]3WH2WA`$v!oY

E2wPP N [size=4]你的意思是指什麼???不太明白呢~[/size]:confused:

zennjerry 發表於 2007-4-12 11:22 PM

好慘呀唔知轉唔轉工好

心亙 發表於 2007-4-13 11:39 PM

[quote]Originally posted by [i]bill320i[/i] at 2007-4-5 05:39 AM:`v(} wu3l

P?vHpA ]&` aQ:M
i also work in bank, also work in quarry bay wor...
}x:?7|3A%FkLp
7q.wUJlK|/b.bl which bank u work for? [/quote]
7P R\FA$ad#tW!J
%H ct Qk)G9O [size=4]I am working at CKWB, how about you?[/size]

Edgar_Davids 發表於 2007-4-13 11:54 PM

加薪 港幣貳拾圓正 ~ :agree::agree::agree:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.