6Zzr#tu#d(M)c
六點放工,你收六點半,緊係早啦。
... [/quote]c6_'m/hD+v
工夫長過命---點會做得完?nuq-d!AVqua5~^
未能在正常工作時間完成手頭工作是自己無能
撫心自問---工作時有幾投入,有幾多時間做無聊嘢,就知OT唔係必須,祗不過話俾老細知你好勤力同對公司好有歸屬感,無能嘅老細最欣賞呢啲員工3P} M+~9V0B%v$u!Qv[
5W!} e:k f\
小弟加4% [size=4]請問大家從事什麼行業呀~?[/size] me , merchandiser 0%....... [quote]Originally posted by [i]jekyll[/i] at 2007-4-14 11:25 PM:LNsH2[
me , merchandiser 0%....... [/quote]-`lui/HD4@2H
嘩~採購好辛苦呢:o
頁:
1
[2]