娛樂滿紛 26FUN's Archiver

loveyoutoo 發表於 2007-4-1 03:47 PM

MSN photo album 毒

今日又有啦,有無borther識solve呀,%QC{fl G
用之前既方法好似都無用

abcdeok 發表於 2007-4-6 09:58 AM

MSN近排咁多毒o既, ;IRHdld X
sor, 我未聽過, 唔識solve

Nucks 發表於 2007-4-7 04:06 PM

凡自Microsoft出品的軟件如IE, outlook , MSN 真係好多病毒target, 真係防不精防

felixpo 發表於 2007-4-8 07:26 PM

[quote]Originally posted by [i]Nucks[/i] at 2007-4-7 04:06 PM:
"Cy8rOm5{ Y 凡自Microsoft出品的軟件如IE, outlook , MSN 真係好多病毒target, 真係防不精防 [/quote]*E/M]&Y,`+f

:}&b$GZJ`5l'h#@/|/G 可能 Microsoft 要留返D漏洞
.wf4j8ge*}-A 同其他防毒軟件公司一齊賺多你幾鑊
9s!tC#}P5B 4FGv8k}^;j
總係覺得佢整得出Windows, 又點會搞唔掂呢D防毒或者漏洞問題0X*R;P q;}
而需要其他軟件公司去搞掂....

Jonny B 發表於 2007-4-9 06:59 AM

Did you try doing a virusscan to see what's wrong?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.