娛樂滿紛 26FUN's Archiver

superjackyy 發表於 2007-4-1 09:56 PM

返左一日工辭職.....

返左一日工辭職.....
*o,S{lp1TZ%z 有無糧出 ga????anyone know??
rK X3hPK:k3P thank you~SPeNF,b
:):)

〥~灝~〥 發表於 2007-4-1 10:36 PM

應該就冇啦..

心亙 發表於 2007-4-1 11:07 PM

[size=4]勞工署話就算番左一日,都有人工~詳情可向勞工署查詢呢~[/size]:clap:

9966 發表於 2007-4-2 12:35 AM

why辭職????

superjackyy 發表於 2007-4-2 10:04 PM

thx~~ 心亙 x0| C,s;}g
_4l3P@*V
因有份好D-r,\ TNn@#e
:):)

心亙 發表於 2007-4-3 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]superjackyy[/i] at 2007-4-2 10:04 PM:
RW!])N G1V$h&g5o thx~~ 心亙 4raLO:r%R,q o
)k rg7xLi9S7]|AQ
因有份好D$o`v7||+E
:):) [/quote]
'W:q/~9s pA7A2l
9V0C Z;g,rG 唔駛客氣呢~

Nucks 發表於 2007-4-3 02:18 AM

間間公司唔同既喎,好難答你

pigcat 發表於 2007-4-3 12:42 PM

有ga.....y2Q]$|}c'w:G
咁你唔係白做ga wor...
`@,^*]rR_,}
)W'rE4kEOOvZ1s
j$\/z,{ P;^3CVC d 不過如果一早講明話返一日唔出糧就冇計la...
&J&X4oQY8U$j
3yTOk?-FF 但係...月薪ge真係好難計返比你:haha::haha::haha:

abcdeok 發表於 2007-4-3 06:18 PM

可能要睇合約wor 不過我都唔係好清楚

trunks 發表於 2007-4-3 06:38 PM

乜野工先? 番工之前有無講明點出糧ga? 不過佢自己出比你就好地地, 你要追佢比就難 lu....

心亙 發表於 2007-4-3 10:28 PM

[size=4]一定要據理力爭呢~不要被那些無良雇主剝削~~~~~[/size]:mad::mad::mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.