返左一日工辭職.....
返左一日工辭職.....有無糧出 ga????anyone know??
thank you~SPeNF,b
:):) 應該就冇啦.. [size=4]勞工署話就算番左一日,都有人工~詳情可向勞工署查詢呢~[/size]:clap: why辭職???? thx~~ 心亙 x0| C,s;}g
_4l3P@*V
因有份好D-r,\ TNn@#e
:):) [quote]Originally posted by [i]superjackyy[/i] at 2007-4-2 10:04 PM:
thx~~ 心亙 4r aLO:r%R,q o
)k rg7xLi9S7]| AQ
因有份好D$o`v7||+E
:):) [/quote]
唔駛客氣呢~ 間間公司唔同既喎,好難答你 有ga.....y2Q]$| }c'w:G
咁你唔係白做ga wor...
不過如果一早講明話返一日唔出糧就冇計la...
但係...月薪ge真係好難計返比你:haha::haha::haha: 可能要睇合約wor 不過我都唔係好清楚 乜野工先? 番工之前有無講明點出糧ga? 不過佢自己出比你就好地地, 你要追佢比就難 lu.... [size=4]一定要據理力爭呢~不要被那些無良雇主剝削~~~~~[/size]:mad::mad::mad:
頁:
[1]