娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronald711 發表於 2007-4-1 10:43 PM

** 5秒讀完有分加呀 ! ! ! *v*

** 5秒讀完有分加呀! ! ! :cheers:U w(B$j0^8b_/e
nAYt\;NJ
準備好未…??
IV$eR:G*T"\ r
a%Ume1t9I(i:U ~3l:lC9pL|0HC0f l*Zm_

3sP"B6qvd.G
@U-m/n:RxB @a IS:_*u!U

'?6YM Egj%oXQm
j)S!^)st u ot&nf7^-y!jY
!ZMLhZ7JKC

4O9L7PV*QB:z.c
"P+l:@9C.nW f:Lpv|7T.?N
Y@GJ ~;T:M
~3Z F[o.I@

5Ujp l)rq$mxz O t(DC&h-~s\1q

s y(m Qzw;EAz-T2j 7WQA$mZ:L*\pFm

"v Wwk]qY?
W;w~WER)Y XX
So3G!}6XM } 開始!!!9V^1B h2V(]0f
V)z:f/|J u`

"r!N]um*P :r#H.le(c$M\%U C;m7_
:?yQ&{ f }

c3w3l.\-~2jO D]pBPnB P5@

$d9m2?j2U
iA/b&eFD D D#h!Q"{s
%J GG FU,r,r

&s4^ R&ba5ctZ1aj
RG3s.?1B
f TfR"A.|V#h-Tt g/G:c/~| d)OP0J

?x6q;`:M xu~
SiXfc e[k F XK~y2d!N~OO

E;N4D/D{pI*F fsqF}| Y-w{0{
我吾系朱自清..
P1|'e!{n*KE1| 4u8E#|e-v{}
我吾系朱玲玲..4UE4z8f/[if)M
K'Jxdnb
我吾系朱就期..&XN9@"no/{
g `m~i X:R,d [

*uwr(t5pT$F#f7A F )k"M:y1s5b"`t-uU

yibe;A,l
WW&b(X eKX nW jmc7N(^:q\*p#Rs}?

F(Rh}3Z |F H;k(C6d5YO
"O7G:m T)N y4M BR+m
T \m3`8ub3I

{g V ia*p3e.I5e ed-g%e |8{2iw/f
SW8Ok"o Z"b)q

1X-KfP&AV$\ 你講得好好..
HiC_!p&Gx'w r^){jE2Xn
你唔係豬就奇..SlX"\%b'c

Z3gF;w\)U&~@ 愚人節快樂呀XD"

rockinpunk4d 發表於 2007-4-1 10:48 PM

^^愚人節快樂呀XD"

bball21 發表於 2007-4-1 11:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sky308 發表於 2007-4-1 11:49 PM

我唔係豬咁蠢...5\ waM"aPs u1E
我無讀=.=v

阿感 發表於 2007-4-1 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at  11:49 PM:v^N zh"B;Rzf+y)h}
我唔係豬咁蠢...
F$w'_I7^NI 我無讀=.=v [/quote]
L)M9l FI3m'T /d1]L{__X)~
一睇個題目就知有問題,讀幾耐鬼知咩

9966 發表於 2007-4-2 12:36 AM

愚人節快樂^^

發表於 2007-4-2 01:20 AM

好彩我諗住睇完先讀:win:

Jk 發表於 2007-4-2 01:31 AM

d字好深,唔識讀~:haha:

eric911 發表於 2007-4-2 01:33 AM

正,我與眾會員商討後,決定叫板主加分俾你,等下啦﹗

sas 發表於 2007-4-2 02:05 AM

如果係自已作的,你都幾醒

Nucks 發表於 2007-4-2 04:10 AM

讀主係咪想自己出呢個創意topic有分加呀

abcdeok 發表於 2007-4-2 09:59 AM

差d俾你愚到...好彩

cgdmzlam 發表於 2007-4-2 08:08 PM

哈哈I5Q.|9b['t
我唔係愚人節果日讀"o x2`$B~t/p
咪有分加囉。。
:V+?B"E2D'VOV ^^

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.