** 5秒讀完有分加呀 ! ! ! *v*
** 5秒讀完有分加呀! ! ! :cheers:U w(B$j0^8b_/enAYt\;NJ
準備好未…??
~3l:lC9pL|0HC0fl*Zm_
@a IS:_*u!U
u ot&nf7^-y!jY
!ZMLhZ7JKC
f:Lpv|7T.?N
Y@GJ ~;T:M
~3Z F [o.I@
Ot(DC&h-~s\1q
7WQA$mZ:L*\pFm
開始!!!9V^1Bh2V(]0f
V)z:f/|J u`
:r#H.le(c$M\%U C;m7_
:?yQ&{ f }
D]pBP nB P5@
D#h!Q"{s
%JGG FU,r,r
g/G:c/~| d)OP0J
XK~y2d!N~OO
fsqF}| Y-w{0{
我吾系朱自清..
4u8E#| e-v{}
我吾系朱玲玲..4U E4z8f/[if)M
K'Jxdnb
我吾系朱就期..&XN9@"no/{
g `m~iX:R,d[
)k"M:y1s5b"`t-uU
jmc7N(^:q\*p#Rs}?
|FH;k(C6d5YO
"O7G:mT)N y4M BR+m
T \m3`8ub3I
ed-g%e|8{2iw/f
SW8Ok"o Z"b)q
你講得好好..
r^){jE2Xn
你唔係豬就奇..SlX"\%b'c
愚人節快樂呀XD" ^^愚人節快樂呀XD" **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我唔係豬咁蠢...5\waM"aPsu1E
我無讀=.=v [quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 11:49 PM:v^ N zh"B;Rzf+y)h}
我唔係豬咁蠢...
我無讀=.=v [/quote]
/d1]L{__X)~
一睇個題目就知有問題,讀幾耐鬼知咩 愚人節快樂^^ 好彩我諗住睇完先讀:win: d字好深,唔識讀~:haha: 正,我與眾會員商討後,決定叫板主加分俾你,等下啦﹗ 如果係自已作的,你都幾醒 讀主係咪想自己出呢個創意topic有分加呀 差d俾你愚到...好彩 哈哈I5Q.|9b['t
我唔係愚人節果日讀"ox2`$B~t/p
咪有分加囉。。
^^
頁:
[1]