娛樂滿紛 26FUN's Archiver

敗北 發表於 2007-4-22 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-4-22 11:07 AM:6h&DGC*J V5[
唔係差錯腳...... m[YrnoH-I kd7X

:C6^WQv3Z 有時發夢唔知點解有意識,"D Q0[?q"U;cV+Ay
咁就會走去試自殺2i0E#b%Q8z7e
Po#L!t?$U*y
係就死果刻就會醒 :D [/quote]c-QN9sD woQ
人生如夢 你同我都發緊夢:D

wukingtung 發表於 2007-4-24 05:00 PM

果隻感覺好好玩

蕃薯 發表於 2007-4-25 12:00 AM

都有試過,個感覺怪怪地

s_mon 發表於 2007-4-25 12:39 AM

我以前成日都會有,而家就冇啦

織田信長 發表於 2007-4-25 09:33 PM

落電梯果時差錯腳....../h+cL9Yk%O
嚇Q死......

hkyfimco123 發表於 2007-4-26 12:35 AM

有呀~仲試過係十幾萬呎高空飛落黎tim
%{n4vc3S.T+uiL O+h 真係好驚~尢其係落地果下~
N)W;^ Q,v;S] 嘩~個種離心力.....

d228216 發表於 2007-4-26 12:44 AM

係神經緊張所致..............果吓離心力係反祖記憶..原始時代住樹屋人既後代.

sa1412 發表於 2007-4-27 09:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kcwangwang 發表於 2007-4-29 01:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.