敗北 發表於 2007-4-22 05:18 PM
[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-4-22 11:07 AM:
6h&DGC*J
V5[
唔係差錯腳......
m[YrnoH-Ikd7X
:C6^WQv3Z
有時發夢唔知點解有意識,
"D Q0[?q"U;cV+Ay
咁就會走去試自殺
2i0E#b%Q8z7e
Po#L!t?$U*y
係就死果刻就會醒 :D [/quote]
c-QN9sD woQ
人生如夢 你同我都發緊夢:D
wukingtung 發表於 2007-4-24 05:00 PM
果隻感覺好好玩
蕃薯 發表於 2007-4-25 12:00 AM
都有試過,個感覺怪怪地
s_mon 發表於 2007-4-25 12:39 AM
我以前成日都會有,而家就冇啦
織田信長 發表於 2007-4-25 09:33 PM
落電梯果時差錯腳......
/h+cL9Yk%O
嚇Q死......
hkyfimco123 發表於 2007-4-26 12:35 AM
有呀~仲試過係十幾萬呎高空飛落黎tim
%{n4vc3S.T+uiLO+h
真係好驚~尢其係落地果下~
N)W;^
Q,v;S]
嘩~個種離心力.....
d228216 發表於 2007-4-26 12:44 AM
係神經緊張所致..............果吓離心力係反祖記憶..原始時代住樹屋人既後代.
sa1412 發表於 2007-4-27 09:51 PM
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
kcwangwang 發表於 2007-4-29 01:56 PM
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****