娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2007-4-3 01:19 PM

中國M記一個餐幾多錢

中國M記一個餐幾多錢 B6U8nFc6Z
G*?8p5YQ
唔係早餐
*{T#n3e3qrI~5DKN 好奇一問

~呀輝~ 發表於 2007-4-3 02:11 PM

我都想知,新聞話佢地4蚊一個鐘…

head 發表於 2007-4-3 03:23 PM

[quote]Originally posted by [i]~呀輝~[/i] at 2007-4-3 02:11 PM:
WOr-V X#I i 我都想知,新聞話佢地4蚊一個鐘… [/quote]:d5Nu#cQ
rh,k5G(e

I9k5?iM jbf 好似係問幾錢一個餐 唔係問人工一個鐘幾多 :haha: GrN'Kq6vg3x&g"b
我估同香港差唔多20~25左右 :dev:uo)S7q.w.|5E
4am?)V#|$u
[color=red]人工得確係4蚊[/color]:gun::mad:
/s`7tdf k.E|%B0z
%\kR Z&om/b u #D^hVX*wQ
廣州麥當勞兼職時薪僅4元 z x)p"A6M_q+D

[D b/f+\D%xG H;q_"~tHn9Q
兩個多月來,廣州《新快報》多名記者和實習生「臥底」麥當勞、肯德基和必勝客,發現這些快餐店在用工方面涉嫌違反中國相關的法律規定,工資水平遠遠低於政府規定的非全日制職工最低工資標準。其中,在麥當勞兼職時薪僅4元人民幣。VS!KB%w

U L%x;h,B1}M@ 「臥底」記者近日將情況反映給省勞動保障廳,相關負責人指出,從記者提供的麥當勞、肯德基、必勝客三家餐飲企業與兼職員工簽訂的勞務合同來看,企業存在涉嫌違反了非全日制職工最低小時工資標準等問題。
(Mg6iEJ.Hm$f KZ/G7r
(]`oO)h2Dv-z 有關負責人指出,在麥當勞的《兼職服務員勞務協議》中,每小時4元的工資標準違反了非全日制職工最低小時工資標準。廣東省非全日制職工小時最低工資標準中,最低是每小時4.3元,而廣州市標準是時薪7.5元。行政部門若確認企業存在這種行為,將責令其改正,並對工人進行補償,嚴重的將對其行政處罰。h sYHy(c\"[.S,T

`:` ] D`nhJ 廣州大同律師事務所主任朱永平認為,如果這三家企業是知法犯法,無疑就是對勞工權益的剝奪,是赤裸裸的「壓榨和剝削」。0a H D;Yh]f

0e%b-K,V F } 在麥當勞和必勝客規定兼職有試用期。朱永平說,非全日制勞動合同不得有試用期,這明顯違規。
]`l7sD
0Oz5yu^ e)B.T FQ%V 近年廣東以鐘點工主明顯增多。初步統計,目前全省至少二百多萬人,主要集中在清潔、家政、餐飲等服務業,以農民工、失業人員和下崗工人為主。 (都市)
f:^wm)AOC8S
Qp;m3Q6na^m*y/`pO [[i] Last edited by head on 2007-4-3 at 03:27 PM [/i]]

harvey22 發表於 2007-4-3 03:43 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-4-3 03:23 PM:
L+C!a cx kfA J;a!h
xN,Y0~-e`l0` Of"q"DDH#ja"Z
gZ&d m*K-Y#K ^
好似係問幾錢一個餐 唔係問人工... [/quote]s3c\7lRZ|i
^n0{1?JI/U
yes 4bucks per hr seems little, but in china,"@7n_vA4f.`%`
4 bucks X 8hrs = $32 X 7days = 224 X 4 weeks = $896
#P sj#?&qjyS!d
k t+Ci-R6a you get about the same from working in a factory but the thing is working in Mcas much better then working in factory!

peikasiu 發表於 2007-4-3 03:51 PM

working in Mcas much better then working in factory??
P-@$Axs iq0ML Why??

vcrcan 發表於 2007-4-3 04:26 PM

都係廿幾到頂多三十靚人民幣

kingsun2433 發表於 2007-4-3 04:27 PM

一樣都係廿幾蚊

harvey22 發表於 2007-4-3 05:28 PM

[quote]Originally posted by [i]peikasiu[/i] at 2007-4-3 03:51 PM:
I!GQ%J%G2B!b R$JC o~ working in Mcas much better then working in factory??
?E:f Y \)d9H.V Why?? [/quote]y;xxI+R?dO"l

%J)k:{+ASk Less working hrs, better environment ;) Smoother hands:win:

wcchan886 發表於 2007-4-3 07:42 PM

香港M記有8蚊超值選a+h8Y6I?L.L
中國M記有6蚊超值選
_K D1v0J$JLm [url]http://www.mcdonalds.com.cn/[/url]

qqqaoc 發表於 2007-4-3 09:06 PM

好似唔比香港平...8y1G&I:c@
重要貴d tim~
9G.EyO:G'o d 加大重要一級級計...
tj;p F\6vJ*c6o~ 小---->中=$3,Va3f5ktH TxP;a
中---->大=$3%sF?+m9nu0V#V r
小---->大=$6] G }]9C$b
:haha::haha::haha:

PG-13 發表於 2007-4-3 10:47 PM

[quote]Originally posted by [i]qqqaoc[/i] at 2007-4-3 09:06 PM:g(K?M2v,U
好似唔比香港平...6ri w7i%VR.f1O.m
重要貴d tim~k4S W]2jM$q+LaZ
加大重要一級級計...y*I3d7^d3p3w
小---->中=$3
6| a5Euh 中---->大=$3
a4s)zcsaqV 小---->大=$6P%q/[py`K_
:haha::haha::haha: [/quote]
$k%H!]1bB-r
n{)S'K3s.t C[ Hmm u probably are below 20 years old or dont eat McDonald that often... I remember when a Mc. Meal is 17.5 HKD, 小---->中=$1, 中---->大=$3
D&p qZ0T&e7t2[!^:D If i made a mistake, please correct

大優勢 發表於 2007-4-4 12:18 AM


3ux8i!|Kj1d\#b 同香港一樣~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+q@3q-`6]8O*x/U}O1d
1N:p}iwV |X5\o 人工已經係低咁多
!Rt5`tt v6m3? 7P2D-}\'?1Do'L
大家好似無留意一樣野g Gz~dM

shc$NNx@| 就係香港同上面最唔同係地租呀 !!!!!!!!!!!oig7n)vFH,o'?
3c@;z-Iy]hE
香港特別貴租呀
'~vr.K5QSDU
:U&`o}}#_~o 人工又高啲
L7svsY{e
x6u;a+a,k(l(n;R 但係上面竟然重要咁做
"iV va*htmf"A 真係

vcrcan 發表於 2007-4-4 05:48 AM

去過國內大城市的確M記售價跟香港差唔多(其實初打入大陸市場時仲貴)

sheissobad 發表於 2007-4-5 01:54 PM

M記 is on9!!

msh1214 發表於 2007-4-5 11:58 PM

時薪得4 蚊... 咪做成日先得個餐..

zennjerry 發表於 2007-4-13 12:49 AM

貴d架~~~~~~~~~

cvcv 發表於 2007-4-13 01:43 AM

好似19~24

kaikaisa 發表於 2007-4-13 10:58 AM

其實佢地d成本要幾多=__=""0zM[l^R)w$??b i
/{Wr4MhVb4O
買成2x蚊真係好x貴-.-

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.