娛樂滿紛 26FUN's Archiver

franken 發表於 2007-4-3 11:19 PM

人與豬的數學計算公式

主旨: 豬的計算公式
d {{aH~!VE1P Je&f X|AHZX;Ji
人 = 吃飯 + 睡覺 + 上班 + 玩,
EVIF6T,jlaEe
f3Sg5Y5nu 豬 = 吃飯 + 睡覺,%gu [n;s9mg
,W1v N {V/Xn5?x;t
代入 : 人 = 豬 + 上班 + 玩 ,
]W L A^ {*j*eI@5p 即 : 人 - 玩 = 豬 + 上班 .. p,I;cihc5C}T&\
Ne/Q.E0Lu:{0H#Z&Ax
結論: 不懂玩的人=會上班的豬
|W*Qhd'dSgO
oP&w!K6T\E
NT)Ed/[$y] 男人 = 吃飯 + 睡覺 + 掙錢
9t7M C p0wz&Vb 豬 = 吃飯 + 睡覺"z$d&BS}
男人 = 豬 + 掙錢qNoE,E]
豬 = 男人 - 掙錢 XG/X8v2w3k

+H~z4n[1f 所以男人不掙錢等於豬。0vH-mzj

4Nqft ?:v 3S(D5v.^x.K$w h.o/Z,R
!eU1oS wHRcm
女人 = 吃飯 + 睡覺 + 花錢。
I5T Y}K(f6m 豬 = 吃飯 + 睡覺。&G-[7K)M,a\6\!H`n

IH sC/G7D V8} 代入上式得:%_'b/tcmih
女人 = 豬 + 花錢。移項得:F^*O_F6SZ
女人 - 花錢 = 豬。 xYV Fv,?.w

h"p(Q.s%xpp 結論:女人不花錢的都是豬。5]WxM/`[(x

yO_(c @ h J*Z
9Xx(@`:^d#pL 綜上:
3s!nte1@/IS~SS 男人為了讓女人不變成豬而掙錢!
|S2e$\~G 女人為了讓男人不變成豬而花錢!\3u$y[ Te1Y8a\7B
IG Ar0}
男人 = 豬 + 掙錢
F3@@@5CE4U+C 女人 = 豬 + 花錢
0? M TqOd3n!^ "Guw7d/E^
男人 + 女人 = 兩頭豬
RNy;EXp
;u)MP2Y @g :D:D:D

cazykiller 發表於 2007-4-3 11:27 PM

好難明= =但最後個結果好搞野^^

wcchan999 發表於 2007-4-3 11:37 PM

已經睇過好多次| A+hc9k3s6J
在YAHOO! search [color=Red]豬的計算公式[/color] 有109,000個結果YMQ"_T:wn-A9g z
[url]http://hk.search.yahoo.com/search?ei=UTF-8&p=%E8%B1%AC%E7%9A%84%E8%A8%88%E7%AE%97%E5%85%AC%E5%BC%8F&n=&fr=slv7-msgr&fr2=sfp&va=&va_vt=any&vo=&vo_vt=any&ve=&ve_vt=any&vd=all&vf=all&vst=0&vs=&vc=&fl=0&meta=rst=hk[/url]

harvey22 發表於 2007-4-3 11:54 PM

結論: 不懂玩的人=會上班的豬
1[6A_!tN5Aa this one is the best~ hahaha ! straight to the point XDDDD

iknow 發表於 2007-4-4 12:34 AM

要睇兩次先明...=口=

sheissobad 發表於 2007-4-4 01:56 PM

it is quite interesting

支持者 發表於 2007-4-4 03:04 PM

勁易明[m,g;k nm
勁好笑! :P

發表於 2007-4-4 10:18 PM

綜上:
Ph$_W"D 男人為了讓女人不變成豬而掙錢!8I.qI:o2ky s
女人為了讓男人不變成豬而花錢!'R&^!N4m4b%K D

/P W q.k@0Mb 不要說到這麼偉大,他們也是為自己:naughty:

kaikaisa 發表於 2007-4-4 11:13 PM

好似好難明咁-.-
;L4UMhs+iK\y@ Q
j*bCF] 但係又好好笑-.-

abcdeok 發表於 2007-4-5 08:58 AM

個結論幾suprise!!好正

zennjerry 發表於 2007-4-13 12:55 AM

又幾岩wor!!!!!!

cvcv 發表於 2007-4-13 01:49 AM

男人 + 女人 = 兩頭豬 haha 正"!

零界點 發表於 2007-4-13 08:16 PM

:eek:呵!挺創意!

kuhoming 發表於 2007-4-15 07:08 PM

ok interesting wo

-仔仔仔- 發表於 2007-4-15 07:22 PM

咁其實好多人都係pig喎!!

trista_cheong 發表於 2007-4-16 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2007-4-15 07:22 PM:Q6PQ K%c`9D3P
咁其實好多人都係pig喎!! [/quote]-Ge+q7Yte3g0Z Mo A

o:yx1TC
.jLEl/u2N-AD
Fu-[ BZI-KH7\)wm 咁咪一齊變豬咯~~~:D:D

BOYDWAN 發表於 2007-4-16 05:06 PM

豬版主 + 豬會員 = 加 6 分~ :D

vv1668vv 發表於 2007-4-16 05:49 PM

哈哈:D:D。。哩個 POST  好得意。。好搞鬼。。:D:D:D

trunks 發表於 2007-4-16 06:06 PM

雖然有d取巧, 不過都值得一看.... :D

wingboy2080 發表於 2007-4-17 12:02 AM

笑死我^_^!!!!!!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.