娛樂滿紛 26FUN's Archiver

franken 發表於 2007-4-3 11:19 PM

人與豬的數學計算公式

主旨: 豬的計算公式
"P'sy$Hs)zz kh*V
5G'S-M9G~n"P 人 = 吃飯 + 睡覺 + 上班 + 玩,
%rYy T.J8c2y $T:f8G^n'U Ne'|
豬 = 吃飯 + 睡覺,
GFT o~$z r a
vlmpE-q Q 代入 : 人 = 豬 + 上班 + 玩 ,\0wN"t0a-w0[R.B(^U
即 : 人 - 玩 = 豬 + 上班 ..
,`q WtyUjB &P;X z.j/}+dd
結論: 不懂玩的人=會上班的豬"qVN ?/hP)F
1{ HTT(x)g8l2qx

8H DdY.n#yaP 男人 = 吃飯 + 睡覺 + 掙錢
lrA#s%\,c+V:OD 豬 = 吃飯 + 睡覺
A8YN-be_ 男人 = 豬 + 掙錢+e \K2ED%X9ja
豬 = 男人 - 掙錢
:U#uKn(Ze3T9r-h
G.|1E o0B 所以男人不掙錢等於豬。
&d!bT$aJibU C_
_-}{ hY7`|Q'f"n.{ 0N3]%[1{6U.A1n,E

N J'K$pZC&b 女人 = 吃飯 + 睡覺 + 花錢。F.?0V*k?xTXDU
豬 = 吃飯 + 睡覺。
,sT:|XGxB-m .w_-@ Q8w |q(K-e
代入上式得:
5K x1h-edz 女人 = 豬 + 花錢。移項得:sQt~t-X3~
女人 - 花錢 = 豬。 FR Ka:fe[
3i3s8Bb/_
結論:女人不花錢的都是豬。
(U7X.Z'?A(}o
C(wwcAsr
.[9p+V.^~-a~ Qi E 綜上:
+w/g {c;}X 男人為了讓女人不變成豬而掙錢!2r eKQH@
女人為了讓男人不變成豬而花錢!
(Z{[V9g'{7g4B (t,i5n4P~x
男人 = 豬 + 掙錢
:_!@*a+LN(A3^ [CQ7v 女人 = 豬 + 花錢gT+j'V%t|:pl
#P!P9F[LHy
男人 + 女人 = 兩頭豬
(xR~ U(u b?]*?x"Nt
3FV9b nO6a+L Xu(s :D:D:D

cazykiller 發表於 2007-4-3 11:27 PM

好難明= =但最後個結果好搞野^^

wcchan999 發表於 2007-4-3 11:37 PM

已經睇過好多次
0m9IoP$_/\ 在YAHOO! search [color=Red]豬的計算公式[/color] 有109,000個結果
y'GekeO} [url]http://hk.search.yahoo.com/search?ei=UTF-8&p=%E8%B1%AC%E7%9A%84%E8%A8%88%E7%AE%97%E5%85%AC%E5%BC%8F&n=&fr=slv7-msgr&fr2=sfp&va=&va_vt=any&vo=&vo_vt=any&ve=&ve_vt=any&vd=all&vf=all&vst=0&vs=&vc=&fl=0&meta=rst=hk[/url]

harvey22 發表於 2007-4-3 11:54 PM

結論: 不懂玩的人=會上班的豬
+^ZH C8o^K Hn!k8q+T this one is the best~ hahaha ! straight to the point XDDDD

iknow 發表於 2007-4-4 12:34 AM

要睇兩次先明...=口=

sheissobad 發表於 2007-4-4 01:56 PM

it is quite interesting

支持者 發表於 2007-4-4 03:04 PM

勁易明
2R5gK Om4t n2] ?XboG 勁好笑! :P

發表於 2007-4-4 10:18 PM

綜上:~J*}$S!W"{+S8U7X
男人為了讓女人不變成豬而掙錢!-K3Gj.S2? Q1m}&N
女人為了讓男人不變成豬而花錢!,eF(wJz MN

}KTy+Z| 不要說到這麼偉大,他們也是為自己:naughty:

kaikaisa 發表於 2007-4-4 11:13 PM

好似好難明咁-.-
\'Zh p+s5}$M
@0hpZeB+W 但係又好好笑-.-

abcdeok 發表於 2007-4-5 08:58 AM

個結論幾suprise!!好正

zennjerry 發表於 2007-4-13 12:55 AM

又幾岩wor!!!!!!

cvcv 發表於 2007-4-13 01:49 AM

男人 + 女人 = 兩頭豬 haha 正"!

零界點 發表於 2007-4-13 08:16 PM

:eek:呵!挺創意!

kuhoming 發表於 2007-4-15 07:08 PM

ok interesting wo

-仔仔仔- 發表於 2007-4-15 07:22 PM

咁其實好多人都係pig喎!!

trista_cheong 發表於 2007-4-16 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2007-4-15 07:22 PM:L2`G Zo |B
咁其實好多人都係pig喎!! [/quote] b utiT/H#\*\

X4hK]K"X^4R E:M:eQ)r T8G

:EIeDJ 咁咪一齊變豬咯~~~:D:D

BOYDWAN 發表於 2007-4-16 05:06 PM

豬版主 + 豬會員 = 加 6 分~ :D

vv1668vv 發表於 2007-4-16 05:49 PM

哈哈:D:D。。哩個 POST  好得意。。好搞鬼。。:D:D:D

trunks 發表於 2007-4-16 06:06 PM

雖然有d取巧, 不過都值得一看.... :D

wingboy2080 發表於 2007-4-17 12:02 AM

笑死我^_^!!!!!!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.