娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-4 02:02 PM

戇豆放大假

大家諗唔諗住睇戇豆放大假呀??
r2Yz W%Q{G%{&R+J 我諗應該會好搞笑:good:;):D

支持者 發表於 2007-4-4 03:01 PM

我一定會去睇!

~呀輝~ 發表於 2007-4-4 03:04 PM

幾多號上??

Nucks 發表於 2007-4-4 03:06 PM

或者會去睇,支持Mr. Bean

-仔仔仔- 發表於 2007-4-4 03:36 PM

[quote]Originally posted by [i]~呀輝~[/i] at 2007-4-4 03:04 PM:([b c6m6`4k3Gh)E
幾多號上?? [/quote]$G$eG2q"p*`C
聽日就上喇:clap:

harvey22 發表於 2007-4-4 03:57 PM

[url]http://www.youtube.com/watch?v=azlv5W9beek[/url]
Iy9Y{7NB*L`NB
#_;?f'K2T?C(W Hes back~~ Smarter, Faster, COoler:win::kiss::win:

ronja 發表於 2007-4-4 05:48 PM

一定去睇 X y-ZFqZ }*i
因為好笑!
$YH5H9Q,DO~5A GD :clap:
.bfDg }M :clap:
o4@ed/n :clap:

head 發表於 2007-4-5 02:12 AM

有時間 又約度FD應該會去睇:agree:

Maxson85 發表於 2007-4-5 12:33 PM

马来西亚上左咯。。。好好笑,但个结局衰左,好无意思既结局。。。
9h)ImAxi-s9z 应该剪左好多片,全片睇左 80分钟。。。
&}AW6SFV f fv!z 有一 part 肯定剪左既,就系系火车度唔小心倒左杯咖啡落人地部电脑度果 part。。。
'[^(`9aW+{'B 预告有匿一段,但系我睇果阵就无,唔知香港有无剪左喇~睇完话我知~~

蕃薯 發表於 2007-4-5 02:33 PM

一定要睇^^

iknow 發表於 2007-4-5 08:54 PM

我好想睇...j@w2VD6vs c]

IW.i#m)IUe 佢最後之作, 以後好大可能冇得睇...lu...><

cmchi 發表於 2007-4-5 11:05 PM

我之前有套唔知乜乜特務之類既戲
0M4^FURd 一d都唔好笑..

支持者 發表於 2007-4-6 03:09 AM

我睇佐啦! /naM'f h(? {"q
我認為好笑, 好睇
/oXCX$g"Q 喜歡mr bean 電視的就推薦你睇!
9l6i.t6^Cw V 有friend覺得唔好睇, 因為成場戲無野俾佢諗, 唔夠文藝... 可能他本身覺得mr bean無聊掛... /l @r8e R~:f
但, 正如 #9 Maxson85 說, 肯定有地方cut佐
N'I?x[(c 咖啡倒落電腦o個part無佐...

leeyanta 發表於 2007-4-6 09:51 AM

戇豆不是患了抑鬱症嗎?
MK,y8B zIuoC,uV 他好番了?

ivanland 發表於 2007-4-6 09:52 AM

咖啡倒落電腦o個part無佐...L$dw^|r&|
我都係睇唔到...

Edogawa 發表於 2007-4-6 09:25 PM

He seems to retire

200610130 發表於 2007-4-6 09:39 PM

我可能聽日就會去睇

200610130 發表於 2007-4-6 09:42 PM

戇豆冇抑鬱症架-.-

felixpo 發表於 2007-4-6 11:03 PM

我覺得應該會幾好睇ZU^8l:C!L9Q$[Q/w
難得佢今次走愛情路線
6iQ-E/mKO-Q
R F*sZ!V`,fr!LM 睇吓佢點樣做都好, 嘻

rvd123 發表於 2007-4-7 02:44 PM

haha~我下中^^ 33%

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.