娛樂滿紛 26FUN's Archiver

卡娃兒 發表於 2007-4-8 12:10 PM

我睇左喇~幾好睇呀~
YaG{0t!Z1K 今次都有好多笑位~
H@ l-X%Ew5O)P 大家快d去睇下輕鬆下喇~:good:

felixpo 發表於 2007-4-8 07:27 PM

其實呢套戲係咪 Mr Bean 最後一個Movie Series架啦?
g,|5m!EoV
z0I?2kx Anyway, Plan緊約Friends去睇

kakeidevil 發表於 2007-4-11 08:01 PM

前幾日終於睇左lu...
3bJlC)gq%X3cD 但全場只係笑左幾野(e.g俾個o靚仔打完一巴又一巴,等呀伯既電單車咁...........)'y;SYZaNy
如果你未睇過電視劇既戇豆就會覺得好好笑
!Z$_"e\ c 睇完就會知道好多都係抄番電視劇既橋出黎既!K(R`.oQl+Qa4W'F
個女主角臨尾果幾個字先出黎....................
%eUUwl7gz"i Anyway~我幾鍾意個結局~
}D)i)?CVI qP 話哂都係戇豆最後一套,真係放假喇
I`]U&n"eI |Kk I 同埋由細到大都係睇住佢黎笑....所以都要支持下:win::win:

felixpo 發表於 2007-4-12 09:24 AM

我都睇左啦
#b2I5_4S;l2{ 幾正唔錯
[ F6O(Wy#R*B1}
,z3nts S3rh h8]r] 佢雖然無之前果D Movie笑得咁多
:n9rC y2CJ&T 但係Ending相當不錯

sinatemp 發表於 2007-4-12 12:59 PM

應該不錯,但還是等出碟 ^^"

jacksuen 發表於 2007-4-12 01:02 PM

[quote]Originally posted by [i]ivanland[/i] at 2007-4-6 09:52:\htCXk
咖啡倒落電腦o個part無佐...
0V\r@ P] 我都係睇唔到... [/quote]g |Q$M jF]5a^tL

"N;x3[~'A#bU2`A3R %v!mwr!|(q
點解會冇左既? 我諗住佢買完咖啡會做呢part, 點知cut左, 就影住架火車喇
W6tV&^"P-W*Daxt
GuD;Ie 仲有佢同個細路賣唱個part好精彩

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.