娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-4 02:02 PM

戇豆放大假

大家諗唔諗住睇戇豆放大假呀??(DSidvq
我諗應該會好搞笑:good:;):D

支持者 發表於 2007-4-4 03:01 PM

我一定會去睇!

~呀輝~ 發表於 2007-4-4 03:04 PM

幾多號上??

Nucks 發表於 2007-4-4 03:06 PM

或者會去睇,支持Mr. Bean

-仔仔仔- 發表於 2007-4-4 03:36 PM

[quote]Originally posted by [i]~呀輝~[/i] at 2007-4-4 03:04 PM:f7PO-tY5p ?g
幾多號上?? [/quote]I*H"[ pa*vWn&j
聽日就上喇:clap:

harvey22 發表於 2007-4-4 03:57 PM

[url]http://www.youtube.com/watch?v=azlv5W9beek[/url]{~+Nw!y)@7XY'w
Nb'KO"s+e!v}
Hes back~~ Smarter, Faster, COoler:win::kiss::win:

ronja 發表於 2007-4-4 05:48 PM

一定去睇u_[|ek?'k;w2P
因為好笑!
a:Zk TcD D :clap:
a"_7F Y3Q/w5^q { d4U,[:U :clap:;A,@2N _4_(|N_
:clap:

head 發表於 2007-4-5 02:12 AM

有時間 又約度FD應該會去睇:agree:

Maxson85 發表於 2007-4-5 12:33 PM

马来西亚上左咯。。。好好笑,但个结局衰左,好无意思既结局。。。'IxXO7U$B1reJ&a
应该剪左好多片,全片睇左 80分钟。。。
c;g0|y%S+pf4C 有一 part 肯定剪左既,就系系火车度唔小心倒左杯咖啡落人地部电脑度果 part。。。g k ZSdd$ns!@
预告有匿一段,但系我睇果阵就无,唔知香港有无剪左喇~睇完话我知~~

蕃薯 發表於 2007-4-5 02:33 PM

一定要睇^^

iknow 發表於 2007-4-5 08:54 PM

我好想睇....xC#}8Y kp
^r"Q%[K] pkB U
佢最後之作, 以後好大可能冇得睇...lu...><

cmchi 發表於 2007-4-5 11:05 PM

我之前有套唔知乜乜特務之類既戲7}/T/j;n_1lU3xy5p
一d都唔好笑..

支持者 發表於 2007-4-6 03:09 AM

我睇佐啦!
3Mn+d`PUGG 我認為好笑, 好睇
] N1Ub.Nuh4O 喜歡mr bean 電視的就推薦你睇!_M? X@ w)wd9V
有friend覺得唔好睇, 因為成場戲無野俾佢諗, 唔夠文藝... 可能他本身覺得mr bean無聊掛...
L;Ds+vU'I 但, 正如 #9 Maxson85 說, 肯定有地方cut佐
2\*N1dKml 咖啡倒落電腦o個part無佐...

leeyanta 發表於 2007-4-6 09:51 AM

戇豆不是患了抑鬱症嗎?
3gH&HR2B V |0}|A 他好番了?

ivanland 發表於 2007-4-6 09:52 AM

咖啡倒落電腦o個part無佐...
EQ5IQ%s6Q*p-z 我都係睇唔到...

Edogawa 發表於 2007-4-6 09:25 PM

He seems to retire

200610130 發表於 2007-4-6 09:39 PM

我可能聽日就會去睇

200610130 發表於 2007-4-6 09:42 PM

戇豆冇抑鬱症架-.-

felixpo 發表於 2007-4-6 11:03 PM

我覺得應該會幾好睇
i;O|kH#R+|r 難得佢今次走愛情路線[C)D[aLP

iWI ~w*V.V%m 睇吓佢點樣做都好, 嘻

rvd123 發表於 2007-4-7 02:44 PM

haha~我下中^^ 33%

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.