爭埋D錢都無命享LU
唉 打左成十成官司都係得個吉~有錢無命享
估唔到.....70 years old 就
真 系 有 錢 無 命 享
人死左乜野都無得帶走
講真 可能小弟見識尚淺 但我真係以為佢五十幾歲=.=
所以話有時齋有咁多錢都未必有用 :giveup:
生老病死皆常情 安息吧$Y
Y4H
|;fiw!d@
m7|H1fd
z
[[i] Last edited by sinatemp on 2007-4-7 at 10:19 AM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]Edogawa[/i] at 2007-4-6 21:16:
真 系 有 錢 無 命 享 [/quote]3d$lE,A[CY!qt
100億美金(700億港銀):hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:
[quote]Originally posted by [i]felixpo[/i] at 2007-4-6 11:06 PM:
人死左乜野都無得帶走 [/quote]3Q!B8a5~i8N
E6w/a5^(BFhvI
萬般帶不走,唯有業隨身+o6h#S5EaY(q qv B
懷念我認為最美的女人---用王德輝的遺產,成為全亞州最有錢的女人
再睇報紙寫話佢孤寒唔花錢醫病,但又有報導寫佢捐部分遺產,唔知邊樣真
有 錢 無 命 享 .......