neverbe 發表於 2007-4-4 07:28 PM
《我和殭屍有個約會三部曲》最鐘意邊套???
我鐘意第二部.......想睇下大家點睇。
toro 發表於 2007-4-4 08:29 PM
同你一樣中意二,一有d「七」而三又有d走火入魔
阿感 發表於 2007-4-4 09:34 PM
我鐘意3,因為3玩得夠盡,夠膽o係電視劇做其他人唔敢做o既野(或者其他電視人諗都未諗過)
sex_machineguns 發表於 2007-4-4 09:54 PM
我都係2
wi&q5l/XwX&q