娛樂滿紛 26FUN's Archiver

benny0105 發表於 2007-4-5 05:45 PM

700磅婦浴室滑倒 破牆拆窗始獲救

[url]http://hk.news.yahoo.com/070404/12/25174.html[/url]({N#e)\1@`{

ov _|j5W/\B@,n (明報) 04月 05日 星期四 05:10AM
/u t S k6l6? IL.F g+Wb
【明報專訊】美國新澤西州一名逾700磅重的超級胖婦,不小心在寓所2樓浴室滑倒受傷,動彈不得。數十名救援員拆掉浴室,花了近7個小時才將她救出,可謂勞師動眾。 U(b2^5ZdcO.L

%N,d)?6w#J~IS{ 首批救護員於當天下午5時45分左右到達現場,原打算出動剷泥車搬動胖婦布朗,但苦候無援,於是改用人力,但又無法移動她,最後召喚消防員協助。
8bVTv,@9b+KPW
S@ G,Q2KD#^'h 當局出動3部消防車、約25名消防員到場,先後要拆去部分浴室牆壁,割大窗口至地面,拆走坐廁和暖氣爐,才夠空間將布朗搬上救援籃子,再用繩索和特別梯子救她到屋外,並由10名消防員合力抬上擔架,再送上專為超胖人士而設的特大救護車。整個救援過程弄至半夜才結束。h3bt.oo5v&_k:fH"j

d+u C$e)iL 救援期間,布朗精神一直良好,消防發言人貝希爾說﹕「她確實是個樂天的人,會為那(尷尬)情自嘲和開玩笑。」布朗因為太胖,似乎自去年秋起從未下樓。Gu%~0m"^M5P$ei f@
F#q`U$y~
美聯社/路透社

head 發表於 2007-4-5 08:02 PM

700磅重:eek:  有無可能:confused:  有無相睇下:photo:

iknow 發表於 2007-4-5 08:51 PM

佢重可以自行去沖涼...3L1Dn0_l/TFH
{@0t g/R$Dsd
都好西利...

kaikaisa 發表於 2007-4-5 10:24 PM

肥到咁-.-我feel到佢連自己下體都未見過-.-

cmchi 發表於 2007-4-5 11:05 PM

700!!!!??OhA!p9|)t2R)WO
真定假呀!?無乜可能喎, 三個奧尼爾!?

zxc777 發表於 2007-4-6 03:24 AM

佢同隻大象無咩分別

abcdeok 發表於 2007-4-6 09:48 AM

係人唔係ar, 可以壓死人!!

Edogawa 發表於 2007-4-6 09:24 PM

I need photo to see

200610130 發表於 2007-4-6 09:44 PM

果D人睇到晒佢身體._."

Nucks 發表於 2007-4-7 04:02 PM

700磅? i can imagine how she looks !!  even 打藍球既巨shaq O'neal has only 325磅

卡娃兒 發表於 2007-4-8 12:02 PM

700磅????/係咪真架~如果有700磅應該好難會行到....

felixpo 發表於 2007-4-8 07:39 PM

[quote]Originally posted by [i]卡娃兒[/i] at 2007-4-8 12:02 PM:
Gf2C/e'\&] 700磅????/係咪真架~如果有700磅應該好難會行到.... [/quote]
rw[e.L#s6x Ni*DepNt,`/T
佢會唔會平時出街唔係行路Q d3s,J Fh
係用碌既方式黎前進呢?
A`L5Kq)H,W3Tw0y {7P`%Bi|
咁樣好似容易過行路 :D

vcrcan 發表於 2007-4-9 04:44 AM

咁鬼肥,平時恐怕都不能方便出入要困係屋企多

cvcv 發表於 2007-4-9 04:08 PM

布朗因為太胖,似乎自去年秋起從未下樓。 = =

zennjerry 發表於 2007-4-13 12:12 AM

好樣衰呢~~~~~~~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.