娛樂滿紛 26FUN's Archiver

支持者 發表於 2007-4-7 01:06 AM

開電影版

版主, h|2b1nO[
.zsE:T }|
不如在吹水區內起個電影版.
4h)P4dQB;K:C 新片, 舊片, 港片, 西片 也可談論一番.J)JjS g#G
還可以說下拍攝技巧, 後台後期工作等方面, ,Zgm*z#m `&|*p
讓版有更多人來看. Hki?+eW.j[z#a
6| nHMh
謝謝~a"e H:kEj
.jaP;FFk9m
贊同不贊同也回個帖啦!

r10c7r10c7r10c7 發表於 2007-4-7 03:05 AM

agree!!!!!

wcchan886 發表於 2007-4-7 03:53 AM

[quote]Originally posted by [i]r10c7r10c7r10c7[/i] at 2007-4-7 03:05 AM:
%^,[3k;l)I0a,I agree!!!!! [/quote]
,a&c;rM'hhU VK"V(b}/~/b6mT o4\
I agree too:good:

littlecat200566 發表於 2007-4-7 10:14 AM

我懷疑會唔會有人睇---------------->拍攝技巧, 後台後期工作等方面,

支持者 發表於 2007-4-7 01:15 PM

"拍攝技巧, 後台後期工作" 我只是舉例說...
R:o:P*EiP.u 電影版主要討論是"套戲好唔好睇. "
sP:YDn,M 當然, 如果有朋友覺得"拍攝技巧, 後台後期工作等"也可討論一下, 說說也無妨, right? 2GG#Ghy O!V
亦可說下某男星女星在這套戲做成點... 之類之類的問題也可討論一下. !_L rd8b,V#}7~ b
也可share一下劇照等.
UUmc#N 討論區, 就是討論嘛~

jimjim12 發表於 2007-4-7 01:23 PM

諗諗吓又好似冇乜人講電影話題~~其實好想講吓D冷門而又好正嘅戲:agree:

Nucks 發表於 2007-4-7 01:44 PM

記得好耐之前有加分題比人分享介紹電影(要自己寫,轉貼就無乜謂)

蕃薯 發表於 2007-4-8 08:11 PM

[quote]Originally posted by [i]littlecat200566[/i] at 2007-4-7 10:14 AM: Y/| cj)[,s.]4b-L
我懷疑會唔會有人睇---------------->拍攝技巧, 後台後期工作等方面, [/quote]
S4{!s @4k~
l-I*OQ:b+x P@v0Z 起碼我好會想睇先啦,我支持開呀~

阿感 發表於 2007-4-8 09:06 PM

其實沒有一個電影版大家也可以大談電影,假若反應熱烈,admin自不然會另闢新區 Z_+Poi2S!w
現在沒有一個電影版,只怪討論的人不多

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.