娛樂滿紛 26FUN's Archiver

邪x 發表於 2007-4-8 02:06 PM

有冇睇緊無記播'少林足球'

連'或然輪'都要cut...咁仲播嚟做乜....!

-o- 發表於 2007-4-8 02:29 PM

亞視套雞同鴨講仲好睇...

@娛樂滿紛 發表於 2007-4-8 03:59 PM

都吾系第一次 LA.

wer 發表於 2007-4-8 04:39 PM

冇看:(:(

roy18503 發表於 2007-4-8 05:23 PM

睇咁多次笑足咁多次

Nucks 發表於 2007-4-8 06:01 PM

不看,因為已經看過好幾次了,而且電視播親一定刪減不少

felixpo 發表於 2007-4-8 07:25 PM

同意, 等陣又話呢句野太粗俗
3p |V{6I{^+fL 一陣又話唔符合標準...,p0@7G,b1pa&P@

}6M*NL {3Ap.Z 廣管局最興呢味

head 發表於 2007-4-8 07:28 PM

佢好似連<你老母>依句都cut左

felixpo 發表於 2007-4-8 07:35 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-4-8 07:28 PM:|9Fqf&S0B3y
佢好似連<你老母>依句都cut左 [/quote])A["O9mr5m w"^m$^8A

{5UmXw$V 遲D可能連個 "銀" "ON" "9" "7" 乜鬼野都會俾佢Cut哂
oYv!b:{0K7zEz h:n.cP g.[X2} d!z(cPof
到時講一句野係咁 嘟嘟 聲k.sz5z Op!t ?8u5h
你都咪話唔頂癮...

ASPP 發表於 2007-4-9 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]-o-[/i] at 2007-4-8 02:29 PM:jri&TMlg7?`3|
亞視套雞同鴨講仲好睇... [/quote]
|5[.Lj;EI?6[0^q@
3eXJu)R(w o1E%?$@ 無錯:clap::clap:
6M+A0p5?&M'J)E 我寧願睇許冠文都唔睇周星馳

zennjerry 發表於 2007-4-13 12:40 AM

有無十次????

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.