娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-4-9 12:35 AM

有冇方法可以減肚腩 ?

近排食完就坐,加上冇乜運動4E'`;M8}Nj/YvwS-L4f
搞到有個肚腩
L? }C I li mI 有乜方法可以減個肚腩 ?
;s\9Y+G%U/nn#y{ 做sit-up會傷腰

kantang4910 發表於 2007-4-9 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-4-9 12:35 AM:5l.c*o N&J
近排食完就坐,加上冇乜運動
"_a#_Hw&g 搞到有個肚腩Vtv z^VA
有乜方法可以減個肚腩 ? [)T'o(@%U
做sit-up會傷腰 [/quote]%Q*_ b7h;it1f
\T&W?4^7G$t
你呢個問題犯了幾個錯誤:G-A$`9I1k.aDDl
1)脂肪唔可以局部減,一減要全身減.祗有啲呃人廣告先話得
qW a0HtDT6Z 2)做sit-up曲腳做至啱,咁就唔會傷腰
(oC8U,jg:rk@&[ 3)你要減下腹,唔係增腹肌,所以要相反做--即提腿,而唔係曲腰
2_-`%zgwm
o |8N8K(O9n*v 一日三組提腿,每組可以做幾多下就幾多下,做到做唔到為止
p]InvPI7\7y W2f$T
R#EI l:?t 另外呼拉圈就輕鬆一點,但要十五分鍾以上

vv1668vv 發表於 2007-4-9 01:21 AM

計算每日進食食物的“卡路里”擷取量
q lTq oEfX (一個普通的成年男人為例,每一天約需要2000卡路里) q5x%O z/NH"ae
按照“年齡”配合能負荷範圍內的“心律”作適當的帶氧運動
(X6en8@2r:w (例如:45分鐘緩步跑。)D.| Daj*z9L
計算 可 消耗 的 卡路里 。#` BC~ z2`3|2?

*vE,g,F$dN *注意:
5Yx6]+Aat"AG 應注意均衡飲食。 ,[+k6pT.PI
因每一個人體質不同,要視符身體能承受能力而定。
I!Ueb~:Lc3a-^ 基本上肌肉是需要休息的,必須讓肌肉和安排身體得到充分的休息。

ASPP 發表於 2007-4-9 02:47 AM

[quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2007-4-9 01:11 AM:
yt? t.H
e3b&@OHb+oVU1C
b m0g8yHg v?3y 你呢個問題犯了幾個錯誤:.f T L;onR8x$P
1)脂肪... [/quote]
V5q:f7{!rz 0h Wz'FahPr
伸直腳點做sit up ?

vcrcan 發表於 2007-4-9 04:43 AM

多點運動,仲有記住食完野唔可以即刻瞓

kalos 發表於 2007-4-9 10:43 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-4-9 04:47:
|r V:G.z5A'C'w I5T_5~!S0i

8x.E i"?-h*l+}x 伸直腳點做sit up ? [/quote]h$vLC,_oE

g9F,Z7u'Z"Uv 伸直腳 and get someone or something to hold your feet, then do the sit up lor, I used to do it when I was young n had it in my P.E lesson in HK.1Q;I Z(}YI,\5|6~y
t Xz(JY Da4R$V1[+S
If there's no one or nothing to hold your feet, you can't do it ga. Remember to use the force from your belly, not your back.

PKTung2 發表於 2007-4-9 11:44 AM

(PBU9\;}KL:gT$Q

vS1p%Ck 做運動

stefsun 發表於 2007-4-9 03:39 PM

去踢波...一日兩粒鐘....一個禮拜激快瘦MJ0S/J7Tc3i
當然飲食一定要低卡la:good:

織田信長 發表於 2007-4-11 04:04 AM

sit-up!!

vv1668vv 發表於 2007-4-11 06:52 AM

仲有個好EASY 真系唔駛 運動 ,基本上 3個月一定掂 既方法 g.V%\+LH\[9O&AK
每天晚飯, 要在晚上6點鐘前進食。並且不進食澱粉質類食品。l+V go5C0F!s
之後除左飲水之外或非必要之外(例如不能空肚食藥)
$qi-j2y&[9KMD 不進食任何“宵夜” 並於晚上11時前睡覺。$jlS%`xBT
^G"^{D(C?\ a
早餐 : 麥燕,粥品 或 清湯火腿通心粉
#u[+E?rF2?:` T y 午餐 : 可進食正常飯餐。(當然最好走埋 鹽,油,糖 )
6ZJVV {Z E's0b8m 下午茶  可免則免 (如要的話,可進食少許三文治,當然最好走埋牛油。)
u7p4~@/_ H 晚    :生果,白灼菜心。可以白灼肉類。多吃魚類。別忘記走油!0l.at#R"?5P j9uO`
?0y~h%UU

]q0S5^#S0Y"f{EV (如能配合適量運動幫助燒脂,效果將更為顯著)
;XL)e z4E 不過 由於每一個人體質不一樣的關係
(wt u"M-`"o6IQ 如發現自己身體出現不協調或者不適應的症狀,必須停止該方法。

cmchi 發表於 2007-4-12 12:09 AM

係咁做sit up已經係一個好方法
)OL!?ZY,U9h 唔駛搞咁多野

vv1668vv 發表於 2007-4-12 02:51 AM

[quote]Originally posted by [i]cmchi[/i] at 2007-4-12 00:09:2Mnz4Jal8uk
係咁做sit up已經係一個好方法
$vH&t M"[&w 唔駛搞咁多野 [/quote]4q \Gu'no1@

_s5m^?,SW
(wQ S A(`C1U+Ir'Q5m
lxt(Tn2FC&h-t 最好就留意番。“SIT UP” 適唔適合 自己做 ?
&V8y!g%r1Gqp 因為某些人士 ,根本 唔適合 做 SIT UP 2b%B YGx P
$Rek/@;v}9E
減肥, 第一  會唔會 需要選擇適合自己 既 方法 會 比較 安全 呢 ?!
+e @X$n'],_ ;H5x(W ~'l w,?y
留返比樓主自己考慮 嘞。

felixpo 發表於 2007-4-12 09:13 AM

[quote]Originally posted by [i]cmchi[/i] at 2007-4-12 12:09 AM:
8Vs"sOs 係咁做sit up已經係一個好方法
Vg\ \/h&h U 唔駛搞咁多野 [/quote]
V3u:O!Vs'So V*Xj
CK:]5?e'l 因人而異:K d:J&R.? JI}fK
每一個人既體質係唔同
rCX/q n;~R;kI4@R
c%W;O u cb JUy 不過我個人經驗就係做全身運動啦

sinatemp 發表於 2007-4-12 01:00 PM

跑步 & 游泳

zennjerry 發表於 2007-4-13 12:10 AM

跳舞掛...like 陳美和

零界點 發表於 2007-4-16 04:14 PM

[quote]Originally posted by [i]sinatemp[/i] at 2007-4-12 01:00 PM:
(K Rpy ?v6O 跑步 & 游泳 [/quote]'Uld(@9d `*[k
qi-W0RO6Dt

9KTUUP,DD 還有YOGA雖然比較慢拉!!

trunks 發表於 2007-4-16 06:02 PM

其實你自己都知點ga....
9q$}(_kq h)q f;^ w 就係唔好食完就坐,加上要下運動囉....

loklok117 發表於 2007-4-16 07:28 PM

[quote]Originally posted by [i]sinatemp[/i] at 2007-4-12 13:00:
{Qv? s(Y] 跑步 & 游泳 [/quote]v"p(I{8Sm u|B
w{$Q']"?yVh {
:good:最健康而最有效既方法

wingboy2080 發表於 2007-4-17 12:02 AM

..............=.=食糧 降低

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.