有冇方法可以減肚腩 ?
近排食完就坐,加上冇乜運動4E'`;M8}Nj/YvwS-L4f搞到有個肚腩
有乜方法可以減個肚腩 ?
做sit-up會傷腰 [quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-4-9 12:35 AM:5l.c*oN&J
近排食完就坐,加上冇乜運動
搞到有個肚腩Vtv z^VA
有乜方法可以減個肚腩 ? [)T'o(@%U
做sit-up會傷腰 [/quote]%Q*_ b7h;it1f
\T&W?4^7G$t
你呢個問題犯了幾個錯誤: