娛樂滿紛 26FUN's Archiver

'nice' 發表於 2007-4-9 09:26 PM

超嬌嗲少女把聲殺得死人!!

[size=3][color=Blue]超嬌嗲少女把聲殺得死人!!
zO[W C}
Aw)Q+A*h:{ 以為係咸野??其實係:<新香蕉俱樂部>,都咸咸地ga:love:2xd]B8zqc,Lln

6hnYhq;Ww0| 16歲少女阿魚,把聲真係超嬌嗲,而且還去17歲男友家玩煮飯仔,條仔曳曳,好衰ga~5I8V8vT \#@&j/TA
小心被殺!!4s"w7s*t#lX+Tg-g0w

d}:~5g8}_0m!WY^%L 08/04/2007 part 3, 20分:20秒到.
'N(OF{E9d/p^
.P Ays!e%X-b&w 臨場加送:16歲無知少女,唔係應該係16歲無知媽咪,當然細路的老豆坐緊監,|.LP'Bx
不過幼齒媽咪有個黑社會契哥照住,每月有皮半俾她,後來契哥變埋男友!LA#uGb1R B$x
不過高潮係,黑社會男友要飛她,原因係黑社會男友的爸爸被殺,男友要去報仇....
l7["U7}i/n|5j 欲知詳情請聽
Y]4Xz@ B 8|iRb6U
08/04/2007,part 2,13分鐘[/color][/size]
-`l(C-u"kM
P6qN/Nr [url]http://apps.metroradio.com.hk/popup/popup.php?code=bananaclub[/url]

terry891089990 發表於 2007-4-9 09:51 PM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2007-4-9 09:26 PM:
+K!M/?s7g)a V!]/b [size=3][color=Blue]超嬌嗲少女把聲... [/quote]
DIgjU1l :16歲無知少女,唔係應該係16歲無知媽咪,當然細路的老豆坐緊監,
;yV8J-i k 不過幼齒媽咪有個黑社會契哥照住,每月有皮半俾她,後來契哥變埋男友!.`EW r7u
不過高潮係,黑社會男友要飛她,原因係黑社會男友的爸爸被殺,男友要去報仇....;FYE @*Mx
欲知詳情請聽
.?:n's%s P'q8H[)K1K"D 我聽左Lu..好明顯呢個女仔係作故仔...

pakho 發表於 2007-4-9 11:15 PM

呢兩條主持真係不知所謂....人地把聲咁~有咩咁好笑.....都唔明點解要嘲笑人把聲....

playbr2 發表於 2007-4-9 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2007-4-9 11:15 PM:Fi4o%Y&WT2U
呢兩條主持真係不知所謂....人地把聲咁~有咩咁好笑.....都唔明點解要嘲笑人把聲.... [/quote]%Wx!A7G~
Aq[]K L.z"e
[img]http://www.26fun.com/bbs/customavatars/42126.jpg[/img]
'}(N?}-J)t6_p 4cU6F;H"vnV
:lol::lol:朋友.....你頭像logo 係咪 He who Can't Marry 裡面隻[u]健仔[/u]ㄚㄚㄚㄚ......[u]健仔[/u]簡直係套劇入面最佳演員:good::good::good: Ng![$MPw+gGjS
p!m&u6V^5x5["I
[[i] Last edited by playbr2 on 2007-4-9 at 11:59 PM [/i]]

七星天使 發表於 2007-4-9 11:52 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-4-9 11:46 PM:
!`+t@p"Og8}2?
2k9w9hu~"A
bf%c&\u [img]http://www.26fun.com/bbs/... [/quote]D_j j*mK:ft
離左題XDBJY7e)V!o4m*t
不過健仔D表情的確好正~
D!QFRw:^!V1^P.A@ 哈哈

playbr2 發表於 2007-4-10 12:03 AM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-4-9 11:52 PM:V;MZM8C^9{s
8n8p$Y f Y ap
離左題XD
X#o,^Pe 不過健仔D表情的確好正~
?#y ]3h%c})E 哈哈 [/quote]m(?4WWq!u

5Clq+D9{zr 佢識点下点下頭....之後望望下....d眼神超正:P:P:P:P:P

'nice' 發表於 2007-4-10 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]pakho[/i] at 2007-4-9 11:15 PM:|Am~a,Th(?#ie
呢兩條主持真係不知所謂....人地把聲咁~有咩咁好笑.....都唔明點解要嘲笑人把聲.... [/quote]CFk$m8H;bC
Wgv:i&W4qU
其實D主持係賤ga,不過男人主持就係咁的啦,不過把聲又真係幾嗲.
e8{uGZi
&ZC2Lb;q2t ps.八哥係可愛的啦:D

kantang4910 發表於 2007-4-10 12:45 AM

完全係一把白痴的聲音,何來嬌嗲
4]7F'GR%D 原來時下白痴=嬌嗲
7`(@!O&KJ(E9Ss4p 唔怪得我唔鍾意靚妹

playbr2 發表於 2007-4-10 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2007-4-10 12:07 AM:
~?"d)c!?zN
{/^$WE&c t &Gt!O}.O BF
其實D主持係賤ga,不過男人主持就係咁的啦,不過把聲又真係幾嗲.
&\c yz3Z7Si!J
!L#}1\Z fDW ps.八哥係可愛的啦:D [/quote]$d(SE/V9D5[-[d"[*B
@8Z8R1Fil A@+u
e種狗叫八哥嗎????

'nice' 發表於 2007-4-10 01:32 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-4-10 12:56 AM:
5E0K` dl/E!]M
#w.BD,un(JH oR%oU*e9K5k
e種狗叫八哥嗎???? [/quote]#p1tTSvz*Q `(Ww

.x c+m*P!X!_X 八哥犬(Pug)/mL R(lc+J
‧毛長:短毛 ‧身型:小型犬(身高在41cm以下)
FW#y#[ IuP2Z4d ‧原產國:中國 ‧主要用途:玩賞犬
4j.e;S7T?$DW ‧起源:16世紀 ‧運動量:一般
c5a!zlo7r!kL ‧身高:公母皆為25~28cm ‧體重:公母皆為6.3~8.1kg
7o M%b ]c ?$LH ‧性格特徵:忠誠,溫柔
6uF(l8e] ‧特性描述:
+^]8~$BqI$\D 八哥原本是中國產的狗,但卻是在歐洲聲名遠播,深受歐洲上流社會和王室所愛,成為有名的愛玩犬。J d)W5Q)N.f
即使現在八哥依然是有名的家庭犬,個性喜歡與人親近,往往在家庭裡是重要的一員。雖然體型嬌小,但不會隨便撒嬌,搞笑的表情任誰看了都會喜歡。牠能輕易跟四周的人相處融洽,讓人覺得很愉快,這是八哥的一大特徵。.fyG4}1Z f Ck)[Dc
八哥喜歡追著球跑或者跟主人玩,但是牠並不需要太激烈的運動。牠的皮毛觸感柔細,只須作最簡單的保養即可,但是需要經常檢查眼睛四周和頭上的皺紋,讓牠隨時保持乾淨。另外牠生性怕熱,最好給牠一個舒爽的環境,以免累積太多心理壓力。l"O4I_5w)K*iC#i#{
雖然身材短小,動作卻乾淨俐落,個性有點固執,但牠的頑皮可愛也彌補這點遺憾。 Z-exZF

xa qT9E!}R:_` from: [url]http://www.caric.com.tw/page_02.asp?dog_id=79[/url]L&Rg_-C'BjCT
Or0cK"O3E8w
[[i] Last edited by 'nice' on 2007-4-10 at 01:34 AM [/i]]

pigcat 發表於 2007-4-10 01:37 AM

聽唔到..點聽的??

head 發表於 2007-4-10 01:53 AM

我之前好似都聽過下同類型既個案   有好似係依個節目  u o_ pqH%q&p
"U t \CUP$Xxl
有係入世未深既  白痴女

'nice' 發表於 2007-4-10 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-4-10 01:37 AM:9N7~)^-`H
聽唔到..點聽的?? [/quote](J._`(F!AK%F
Ap!Gz;y;r
:eek:點個喇叭位置未得囉

playbr2 發表於 2007-4-10 02:17 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-4-10 01:37 AM:6H$M%}:BJ
聽唔到..點聽的?? [/quote]E\e7O2\u@V

$N-B7C ?stN 喂~~ 我去左玩喇,你係嗰度叫咩名ㄚㄚㄚㄚ:noway:

卡娃兒 發表於 2007-4-11 02:35 AM

我又唔覺得嗲啵~”冇咩特別#{8`_Vg;Q

R,bk ?(P+` A X8|F 不過佢地幾個把口真係好衰~”HC0?c2|qrOt`
由其有個竟然大大聲話~”行喇你.........”
axJQ4~7L M 洗唔洗呀:nogood::nogood::nogood:

shanlinlla 發表於 2007-4-12 04:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yorker 發表於 2007-4-12 08:49 PM

把聲明明無咩特別......Of/t wWa \
都唔知有咩值得大驚小怪咁~
Id~'F8u U8W
m Ez:GW0y|](t 果個16歲o靚妹果單野,is.~/q#Br4^5B9d v
其實都有可能發生格~  世界咁大係咪先~"Rq|)@Eq'ZN2F
但聽d主持一味否定佢,NW*x hy!N`b
覺得佢地唔夠全面喎~ =="

大家樂1234 發表於 2007-4-12 10:29 PM

我都有聽牙
Na%}5f x-m)xJ 條女把聲真係好得

zennjerry 發表於 2007-4-12 11:52 PM

我唔鍾意太爹既女仔...實會慢慢愛上佢

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.