阿燦真係好惦, 佢講得好有PASSION, 佢話自己係不同階段失敗經歷學到唔同O既野, 不祇是要看結果, 還要看過程. 真係好有FEEL!
有一句好深刻, '成功的一大因素, 係要驅走一齊怨氣'...老實講, 要怨好容易, 怨自己窮, 怨自己唔係有錢, 怨自己生得唔靚仔, 有幾難, 但係, 要面對, 要克服, 先至係最難做O既.
Does anyone know what 阿燦 is doing now?@z5m0V:UZ
KUqz,\#k
My mum keep asking~
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
好頂唔順呢D..煽情手法...十足十鬼佬教的宣傳伎倆..:gun:&Mj
]
w4iQ:i6M
...成功從來係多方面...廖生能明白...蠢唔哂..讚..:)
@wM6g!il"zl
[[i] Last edited by magic on 2007-4-10 at 02:36 PM [/i]]
[size=4]我都覺得他的話非常有意思和感動,同時,我也極之佩服他,而我自己的失敗,根本算不上什麼,他那麼積極,而自己卻異常消極,真的慚愧萬分......究竟他是如何去面對失敗呢???如何能夠這樣樂觀呢???阿燦,努力!!!6M5} v$}7}k^1FP
:G;h"j(Q%J3l+] t:T
期待已久的,我也只想收看他一人~[/size]
好過gigi同檸檬先啦...
阿燦, 志偉, 蔡少芬最好睇.(我最like汶萊,好想移民)
咕哩.也可以成功﹗
其實人人都可以﹗&cF!v:tL"_
我的感想是:吾好 睇死 人. 學習下人地的 "優點"*v.[Ut
Ff.G
至於邊d 系 "優點" , 見人見智.
睇住班本土人插針...
eqX5|9a
Uu ];uC
好驚...S6zJ`#[*X6h/z5Qn
\