娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terry891089990 發表於 2007-4-9 11:10 PM

剛才既 「向世界出發」..既感受...

我覺得Ar 燦講D野好令人鼓舞.....!!尤其講左果句..當你現在所試既野失敗.其他人笑你話你....最終你有一日成功發圍...你要對著笑你果班人講....我要收你三倍既$$$$$...!!!!+{5~x1L*zU
好想再追落去....!!!Ar燦 的確係 好好既學習對象,...:good::good::good:

cfccfcc 發表於 2007-4-9 11:22 PM

好過GigiT%Ls]v,~ W
淨係識講........失戀.....令我明白戀愛係唔可以勉強...........W!M Q6IQ0W
想死~_~

terry891089990 發表於 2007-4-9 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]cfccfcc[/i] at 2007-4-9 11:22 PM:
._D[mp 好過Gigi?+e,@3L\-M9r8V
淨係識講........失戀.....令我明白戀愛係唔可以勉強...........
|bqBG&q)j's'y \i 想死~_~ [/quote]{6hj5bg]:E7QH
人地係女仔嘛.. 不過..GiGi 講D野都好 行.. 係人都會講既野^^

發表於 2007-4-9 11:40 PM

道理聽唔少,不過出自深深體會成敗既人都服d

terry891089990 發表於 2007-4-9 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-4-9 11:40 PM:/RA9U2V3f
道理聽唔少,不過出自深深體會成敗既人都服d [/quote] 呀燦無疑係一個好例子^^ 我好佩服佢...起起跌跌 佢無怨過 無放棄過..
Xs:wj*Rb#}q :):)

jordi 發表於 2007-4-10 12:08 AM

兩者不能相提並論B]3K D:~:I7t
gigi 不值一提:noway:

kuru 發表於 2007-4-10 12:21 AM

睇完之後,霆蜂,曾志偉同阿燦,令我思想上有點改觀,值得一睇,但gigi就唔知佢做乜~

雷公 發表於 2007-4-10 12:27 AM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-4-10 00:21:
S#Hs4q-h4N*l2nI 睇完之後,霆蜂,曾志偉同阿燦,令我思想上有點改觀,值得一睇,但gigi就唔知佢做乜~ [/quote]
Y P] l+`T T DQJl!p
人生經歷根本係唔同層次唔同級數,gigi只係失戀,算有幾大獲呢?V+i TQY
比起曾志偉,阿燦呢d分享根本唔係同一個Level

capicapi 發表於 2007-4-10 12:58 AM

GIGI同阿燦ge case根本唔同level...L ^#wDNz"s
失戀又點同人生起跌 比呀

molalal 發表於 2007-4-10 01:21 AM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-4-10 12:21 AM:E_ u.x8T)u
睇完之後,霆蜂,曾志偉同阿燦,令我思想上有點改觀,值得一睇,但gigi就唔知佢做乜~ [/quote]
.k0s G'M5T
#o8\r1gD~P!N 大佬 霆蜂令你思想上有點改觀t;tY2DC
唔好玩啦 佢廿歲人談不上任何經驗 也許可能經歷比同輩多
;O+B P$r/hy6L 但你留心 分析佢所講既野 好空泛,X&b`bq7_
omg... e.g. “謝賢係我老豆﹐嫡波罅係我老母﹐我接受” QO4Q@{
你接受D乜呀 lemon? 我接受唔到呀

head 發表於 2007-4-10 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]terry891089990[/i] at 2007-4-9 23:10:qy4r V8r}]5D)J8_i
好想再追落去....!!!Ar燦 的確係 好好既學習對象[/quote]
HQe6b!LXIX jZ{,x:Jxl:r?'W
,K Q'K] {
我都想睇佢依D人生分享得確好睇:)  
e d8LRn"] 但明晚做<逃> 我應該睇邊邊  兩邊都好想睇 :cry:

'nice' 發表於 2007-4-10 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-4-10 01:25 AM:
J dcK.z $g8} }tuI i
JGNq1Y9cM

rn"F3KcUG-y.y 我都想睇佢依D人生分享得確好睇:)  
l_0jDeKZ 但明晚做<逃> 我應該睇邊邊  兩邊都好想睇 :cry: [/quote]
3[Ve~"G yU hY!b9iql
<逃>起美國大左結局啦,我都睇左啦,等明珠台實在太耐了:win:4V3H+]*r$yDw!n B
個人不太喜歡阿燦,其實唔喜歡嘉賓的,未當一個旅遊節目囉,介紹果D地方都好有特色阿!!:good:

pigcat 發表於 2007-4-10 01:44 AM

咁多個....淨係想睇佢!

vv1668vv 發表於 2007-4-10 01:49 AM

“阿燦”深入民心,努力過,成功過,失敗過。好一個典型的香港人。
k7c%SV,c*T+^ 支持 阿燦!! 支持 “向世界出發” 一個不可多得的好節目!Thanks TVB

rester 發表於 2007-4-10 02:25 AM

E 個係我最想睇既節目:)

jordi 發表於 2007-4-10 02:33 AM

i feel 呢輯得阿燦有鼓勵性質 . I|b(z)V
但好似得四集:o

fung225 發表於 2007-4-10 02:54 AM

阿燦好值得學習
g6urkM5CI 好過睇蔡少芬講耶穌

jesus1016cheung 發表於 2007-4-10 03:19 AM

支持阿燦!!支持阿燦!!!

pkbrian 發表於 2007-4-10 08:40 AM

蔡少芬講耶穌 真係唔知佢講左咩「道理」出來seLz+O i S6?3G
gigi 都係=.=||||`}%p7j#h~"R3@
+UV9QsjW
我本人都支持 阿燦阿燦阿燦

支持者 發表於 2007-4-10 10:03 AM

蔡少芬同阿燦都幾好, 好有feel!... 其他如gigi, 檸檬, 真的不看也罷, 當旅遊節目而已~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.