娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yeyejap 發表於 2007-4-11 10:28 AM

寫blog可以拎部wii走wor~

而家有個blog野比賽,個名真係幾衰....
o%Jd9r&y U !]Dv1z2pX
不過寫個blog就可以有wii....又幾好wor
({AnI2u4N1d
KxKqQ%u 所以參加左...大家都可以一試t3X m]gD

7Jaw&lfK%@ [url=http://blog.drinkazine.com]DrinkaZine Blog 野比賽 click!!![/url]

yeyejap 發表於 2007-4-11 05:08 PM

wa...有人覺得個名有問題wor,blog野比賽8p.I$n|_2HK
e'u(EWHC"Ot
香港人真係好得閒,我都覺個名係意淫左...不過,又唔係叫你去扑野....係叫你去玩下blog呢個咁新興既野姐.....
lQGm6whFa/LE (em Xbk0mt
大家睇下搞手既reply﹕[url=http://blog.drinkazine.com/2007/04/11/about-blog-competition/]click here!!!![/url]S3B)F5i0}3dw#^

hp(`#X/_1eN)q 大家點睇?

sinatemp 發表於 2007-4-12 01:07 PM

really? see see 先:eek:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.