有無人用緊東芝ts32手機呀?
見到數碼通做緊東芝ts32零機價,但係係討論區好多網友都話這部機的缺點多多喎,例如鈐聲超細聲,係街上完全聽唔到,收音機及接收又麻麻..... 想了解實際情況,有無網友真係用緊這部機,俾下意見啦.............thank you廢機一部
廢機一部:D:D:D [quote]Originally posted by [i]醜怪男[/i] at 2007-4-12 12:05 AM:7ey m$_.m2C廢機一部:D:D:D [/quote](LS xp.r3jAI&k
有幾廢ar???我想聽下除左以上o個d唔得之外~~ TASHIBA D機好唔得~
我之前用過2n Z)s7w:n!~v%T4~
一個月就trade左 我用緊samsung + vodafonei;gp*`~-o$D)C
toshiba 外形都幾討好..日本feel ma
頁:
[1]