娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-12 01:19 PM

學生最常犯的事

大家分享下:P

cvcv 發表於 2007-4-12 03:54 PM

一定係抄功課 因為唔想做= =

FRANCISE 發表於 2007-4-12 05:45 PM

抄功課.......................:dev:

'nice' 發表於 2007-4-12 06:28 PM

串老師咀(1D可以串既老師) @lD `JD(a#z*n
帶電話吾申請   
%@0L9tX|'V 冇帶書就拎晒筆記/FILE出黎扮本書0係最低     YDs2Re(q0M
上電腦堂會上其他網    c4_ ZGIq-KJT
見到老師好乖,背住佢就犯晒校規     "G2V.mh&dC0X
放學會去7-11/OK食元野先返屋企     
S&LYcGi7GI 細聲講大聲笑     
XE6J.Dm9Rs%g 上堂SEND SMS   
F1L!q'u7P|TlL 吾合格帽簽牙媽個名     (成日)
:cy1R jnU O\ 抄功課 (參考下姐,哈哈)

155220 發表於 2007-4-12 07:27 PM

抄功課@;Nsu$c\U0w!c

A_GL%u$t4g(gG 唔想做就會抄啦...不過唔一定係唔識做先抄,識做都可能會抄。

playbr2 發表於 2007-4-12 08:25 PM

[color=White]抄功課[/color].....:redface::secret:

mayi 發表於 2007-4-12 09:38 PM

抄功課,估计是必将常见

kaikaisa 發表於 2007-4-12 09:46 PM

真係講真-.-
$H4\1G$S"\!oG3n'rd +_g#b Y o
我全部野都試過哂...
w8M W"Wam0{3WOt(k
5[` [;Y4g/`8ab*j 呢d好平常-.-

發表於 2007-4-12 10:05 PM

最常犯係....抄功課:cheers:互相交流下ja:dev:

zennjerry 發表於 2007-4-12 11:37 PM

扮功課加出貓
b-m8]/F!X/T 試過exam比人捉到><

大優勢 發表於 2007-4-14 12:14 AM

抄功課;m1c Vz9{

R EkI"r-WD 唔想做就會抄啦JV"i1n9Q#m]r2A4D$z3Q
1{6`1~|k
99%人都會做

Edgar_Davids 發表於 2007-4-14 12:16 AM

臨摹作業 :good::good::good:

kkyw 發表於 2007-4-14 11:57 PM

串老師...但係都睇人的...
U!GrE g%j)\ h 有d真係好既係會同佢好fd的

2K仔 發表於 2007-4-15 02:55 PM

以前就抄功課= =""而家好少

iknow 發表於 2007-4-15 04:52 PM

點解去7-11同ok食完野先返屋企...會有份擺喺度ge呢??

-仔仔仔- 發表於 2007-4-15 06:35 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-4-15 04:52 PM:
5I&ySw-p-^ 點解去7-11同ok食完野先返屋企...會有份擺喺度ge呢?? [/quote]
(j4o!d*yu 因為有好多學生哥都好鍾意咁,我小學果陣都係咁嫁:D:haha:

Z@ku 發表於 2007-4-16 12:24 AM

抄功課喇梗係
q~q2A Ua1Jl];a n
+_@Xk7ht:\K 晚晚都要打機

iknow 發表於 2007-4-16 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2007-4-15 06:35 PM:
h3]1h F2v4J%d
2y1U,O2D4~ZV 因為有好多學生哥都好鍾意咁,我小學果陣都係咁嫁:D:haha: [/quote]8hoh9vB
去食野...有咩問題呢...?
`d0n Z@#i 點解咁嚴重要用個「犯」字...?

車車 發表於 2007-4-16 05:33 AM

全班40人(S#L ML1d-k I
得5個係做c/jU~9hX/m
其他全部抄!

零界點 發表於 2007-4-16 04:05 PM

我也覺得係抄功課這挺常見的..W O9zP }{
上電腦堂會上其他網  這我到覺得沒關係只要聽懂上課內容就行拉!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.