學生最常犯的事
大家分享下:P 一定係抄功課 因為唔想做= = 抄功課.......................:dev: 串老師咀(1D可以串既老師)帶電話吾申請 +W9w.h-gMc1K:I5e
冇帶書就拎晒筆記/FILE出黎扮本書0係最低
上電腦堂會上其他網 7jGs }5zl*p
見到老師好乖,背住佢就犯晒校規 -ff,Jl!?0e_0`
放學會去7-11/OK食元野先返屋企
細聲講大聲笑
上堂SEND SMS d"?Lhu$S4S
吾合格帽簽牙媽個名 (成日) 6z `(R:?i m]Z
抄功課 (參考下姐,哈哈) 抄功課rUr!j])?O g1_c3n`
唔想做就會抄啦...不過唔一定係唔識做先抄,識做都可能會抄。 [color=White]抄功課[/color].....:redface::secret: 抄功課,估计是必将常见 真係講真-.-
我全部野都試過哂...