娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-仔仔仔- 發表於 2007-4-12 01:19 PM

學生最常犯的事

大家分享下:P

cvcv 發表於 2007-4-12 03:54 PM

一定係抄功課 因為唔想做= =

FRANCISE 發表於 2007-4-12 05:45 PM

抄功課.......................:dev:

'nice' 發表於 2007-4-12 06:28 PM

串老師咀(1D可以串既老師)
,fd2dl&X.V%ur0W)_ 帶電話吾申請    +W9w.h-gMc1K:I5e
冇帶書就拎晒筆記/FILE出黎扮本書0係最低     
"Z2{],S{-|I)z/q#b/I 上電腦堂會上其他網    7jGs }5zl*p
見到老師好乖,背住佢就犯晒校規     -ff,Jl!?0e_0`
放學會去7-11/OK食元野先返屋企     
Sh,o8FW bV/IXvB 細聲講大聲笑     
5u;S9zus1e1i K6~ 上堂SEND SMS    d"?Lhu$S4S
吾合格帽簽牙媽個名     (成日) 6z `(R:?i m]Z
抄功課 (參考下姐,哈哈)

155220 發表於 2007-4-12 07:27 PM

抄功課rUr!j])?Og1_c3n`

2q-K0B#s!?(k 唔想做就會抄啦...不過唔一定係唔識做先抄,識做都可能會抄。

playbr2 發表於 2007-4-12 08:25 PM

[color=White]抄功課[/color].....:redface::secret:

mayi 發表於 2007-4-12 09:38 PM

抄功課,估计是必将常见

kaikaisa 發表於 2007-4-12 09:46 PM

真係講真-.-
2o8GUQ&oC%Pd
/SML&dj5fvc 我全部野都試過哂...
7y3`4T0dq E Lw X
u4qCtV9O qh 呢d好平常-.-

發表於 2007-4-12 10:05 PM

最常犯係....抄功課:cheers:互相交流下ja:dev:

zennjerry 發表於 2007-4-12 11:37 PM

扮功課加出貓
X-Hr2eu 試過exam比人捉到><

大優勢 發表於 2007-4-14 12:14 AM

抄功課
*@9l mZ,}0M5jE ]i i
-_d o"B#]eu6? 唔想做就會抄啦
B8l[$Pxj
JD8]H7J&o 99%人都會做

Edgar_Davids 發表於 2007-4-14 12:16 AM

臨摹作業 :good::good::good:

kkyw 發表於 2007-4-14 11:57 PM

串老師...但係都睇人的...r.NW |%F(J u_%L
有d真係好既係會同佢好fd的

2K仔 發表於 2007-4-15 02:55 PM

以前就抄功課= =""而家好少

iknow 發表於 2007-4-15 04:52 PM

點解去7-11同ok食完野先返屋企...會有份擺喺度ge呢??

-仔仔仔- 發表於 2007-4-15 06:35 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-4-15 04:52 PM: oOo8Y*\!n2x!y
點解去7-11同ok食完野先返屋企...會有份擺喺度ge呢?? [/quote]
U?1\e,N-S2jo 因為有好多學生哥都好鍾意咁,我小學果陣都係咁嫁:D:haha:

Z@ku 發表於 2007-4-16 12:24 AM

抄功課喇梗係8v N~f$\&i5T
en D-aA
晚晚都要打機

iknow 發表於 2007-4-16 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]-仔仔仔-[/i] at 2007-4-15 06:35 PM:4B$G3Q}p"_t Nk
.f4?t[}+ra_3K
因為有好多學生哥都好鍾意咁,我小學果陣都係咁嫁:D:haha: [/quote]
f8p"|Vx&P2BA 去食野...有咩問題呢...?,x"Q P UM{
點解咁嚴重要用個「犯」字...?

車車 發表於 2007-4-16 05:33 AM

全班40人
e+`hEGGLC 得5個係做+` BJ%A4NHl[^
其他全部抄!

零界點 發表於 2007-4-16 04:05 PM

我也覺得係抄功課這挺常見的..
E(n.[rvi5rb+w 上電腦堂會上其他網  這我到覺得沒關係只要聽懂上課內容就行拉!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.