熱烈歡迎意國華商回國建設祖國
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我反而覺得太多人同時回國唔係太好,因為佢地響外國都有一定既影響力,如果繼續在外,未必不是一件好事。 [quote]Originally posted by [i]cheapcheapcheap[/i] at 2007-4-13 13:22:C[^5iBi!a3h,a當我在電視見到一名熱愛祖國的少女高舉五星國旗時:t0Ux^1pqM;M:d,W
真係感動到落淚IHU ra/m4s6X
/S3S6iS,{j
我國勢頭良好 建設祖國人人有責
同志們 請回國打造一個強盛大國吧 [/quote]
您先去吧, 我殿後.........:crybye: 所以中國才要盡快使所有亞洲國家歸盟