娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cheapcheapcheap 發表於 2007-4-13 01:22 PM

熱烈歡迎意國華商回國建設祖國

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-4-13 01:23 PM

我反而覺得太多人同時回國唔係太好,因為佢地響外國都有一定既影響力,如果繼續在外,未必不是一件好事。

打狗棒 發表於 2007-4-13 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]cheapcheapcheap[/i] at 2007-4-13 13:22:C[^5iBi!a3h,a
當我在電視見到一名熱愛祖國的少女高舉五星國旗時:t0Ux^1pqM;M:d,W
真係感動到落淚IHUra/m4s6X
/S3S6iS,{j
我國勢頭良好 建設祖國人人有責
Uzv2|f+o0{ 同志們 請回國打造一個強盛大國吧 [/quote]
^8[t+j,uj9Ae 您先去吧, 我殿後.........:crybye:

彌國齋 發表於 2007-4-14 12:18 AM

所以中國才要盡快使所有亞洲國家歸盟nj5D'} A8V)O%C,~
'@,I YzN a
創建最強大的力量4sVIEJ:Jt
D7Wz"A&n/C
才能使在四海內外的人民更安全

Lee3 發表於 2007-4-14 04:10 AM

let's ALL go to CHINA cuz you know they DON'T already have an overpopulation issue already!

mayi 發表於 2007-4-14 03:17 PM

根据各自情况决定吧。如果回来有发展的话,就立刻回国参加建设

lizard 發表於 2007-4-14 10:27 PM

當年大量印尼華僑回歸建設祖國,
~ W-? k't"|4L 知識份子就被批鬥,勞改。下放做苦工H Gxq|1m
反而耕田既,就叫佢地做赤腳醫生,好人都醫死。$z-@RQ1hf0Z
下場係點樣。就真係令人怕怕啦
1}8j l!||;m
8p9et5Bx d\ qn~ C 這個荒謬到絕既國家,有人肯回歸。rMb2V)f[
回歸搞革命就差不多。

PG-13 發表於 2007-4-20 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]彌國齋[/i] at 2007-4-14 12:18 AM:
|*Y7g3v:U%H&T6V#W 所以中國才要盡快使所有亞洲國家歸盟
9H0i%YB+k I+u.B
O`)H L;s6M'W 創建最強大的力量
T(Z!e0@r$E L \
7Y*aX.D1xhDwS 才能使在四海內外的人民更安全 [/quote]
g SJK:\ Kuk.p !{'f0a/Lp/Xd
You ideology is like japan during WWII :haha:

mhkk 發表於 2007-4-21 12:40 AM

人地做外銷,回國燒自己咩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.